بازدید 118998
مدیا آفیسر تیم ایالات متحده، فرصتی برای پرسش به رسانه‌های ایرانی نداد

تحریم خبرنگاران ایرانی در نشست خبری تیم ملی آمریکا + فیلم

برخی خبرنگاران ایرانی احتمال می‌دادند، مسئول گروه آمریکایی، برای جلوگیری از پرسش‌های خارج از کنترل خبرنگاران ایرانی توصیه‌هایی به رسانه‌ها ایالات متحده کرده است؛ اما تصور نمی‌کردند که قرار است فرصت هیچ سوالی به ایرانی‌ها داده نشود و در واقع یک تحریم ضربتی علیه آن وضع و اجرا شود!
کد خبر: ۱۱۵۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸ 27 November 2022

غروب امروز، یک اکیپ ده نفره از خبرنگاران ورزشی ایران اعزامی به قطر، برای پوشش تمرین تیم ملی آمریکا به ورزشگاه الغرافه دوحه رفتند؛ اما با کارشکنی آشکار آمریکایی‌ها روبه رو شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ خبرنگاران ایرانی یک ساعت مانده به شروع تمرین به سالن مدیای زمین تیم ملی آمریکا وارد شدند که قرار بود دو عضو تیم ملی آمریکا در آن به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دهند.

اما ماجرا وقتی آغاز شد که پس از ورود واکر زیمرمن و تیم ریم دو مدافع تیم ملی فوتبال آمریکا، همه فرصت‌های پرسش به خبرنگاران آمریکایی داده شد و افسر خبری یانکی‌ها اجازه سوال به نمایندگان رسانه‌های ایرانی نداد.

این اقدام دقیقا به جلسه قبل از بازی برمی‌گردد؛ جایی که با ورود خبرنگاران ایرانی و دقایقی مانده به شروع نشست پرسش و پاسخ، نمایندگان رسانه‌های آمریکایی هماهنگ و دسته‌جمعی سالن را ترک کرده و برای چند دقیقه جلسه سرپایی بیرون از سالن تشکیل دادند! این اقدام ناگهانی و غیرمعمول تعجب گروه خبری ایرانی را برانگیخت!

همه این اقدامات در حالی رخ داد که خبرنگاران انگلیسی و آمریکایی و هر ملیت دیگری بدون محدودیت در نشست‌های خبری کمپ تیم ملی ایران شرکت کرده و سوالات سیاسی خود را نیز پرسیده‌اند.

برخی خبرنگاران ایرانی احتمال می‌دادند، مسئول گروه آمریکایی، برای جلوگیری از پرسش های خارج از کنترل خبرنگاران ایرانی توصیه هایی به رسانه های ایالات متحده کرده است؛ اما تصور نمی‌کردند که قرار است فرصت هیچ سوالی به ایرانی‌ها داده نشود و در واقع یک تحریم ضربتی علیه آن وضع و اجرا شود!

در این میان، یکی از خبرنگاران ایرانی حاضر در سالن، پس از طرح سوال چهارده خبرنگار آمریکایی، سرانجام در آخرین ثانیه‌های برنامه، میکروفن را به دست گرفت و به مسئول خبری تیم ملی فوتبال آمریکا گفت: اینجا جام جهانی است نه جام لیگ MLS آمریکا... .

سپس دو بازیکن آمریکایی، مختصر توضیحاتی به خبرنگار ایرانی پرسشگر دادند؛ اما این صحبت‌ها ممانعت از پرسش خبرنگاران ایرانی را توجیه نمی‌کند.

تحریم خبرنگاران ایرانی در نشست خبری تیم ملی آمریکا + فیلم

نکته عجیب‌تر اینکه هیچ یک از خبرنگاران آمریکایی به این رویه تبعیض اعتراض نکردند و خواهان دادن فرصت به همتایان ایرانی شان نشدند. بعد از این رخداد، چند خبرنگار آمریکایی که هیچ اعتراضی به این روند ضدخبری و عدالت رسانه‌ای نداشتند، اطراف خبرنگاران ایرانی جمع شده و به نحوی از آنها دلجویی کردند.

به هر حال جنگ رسانه‌ای بازی حساس ایران و آمریکا از هم اکنون آغاز شده است.

تعداد بازدید : 41148
 
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹۶
غربیها کلی قانون و قاعده و اصول اخلاقی در دنیا وضع کردند اما وقتی پای منافع خودشون برسه به هیچکدوم پایبند نیستند. مثلا اینکه سیاسی کردن ورزش کار خوبی نیست رو خودشون ترویج میدادن اما الان هر بخش ریز و درشتی از ورزش رو که بتونن سیاسی میکنن تا به هدفشون برسن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
توی زمین خوابشونو میدیم
ناشناس
| Canada |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
بازی رو می بریم تا حالشون جا بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
فقط مرگ بر آمریکا
من از وقتی که ایران با انگلیس و آمریکا همگروه شد احتمال میدادم که این گروه خیلی سیاسی بشه اما اصلا فکر نمیکرم انقدر وقاحت به خرج بدن غربیها و متحداشون. با یک هجمه عظیم رسانه ای یک عده از ایرانیها رو فریب دادند که ضد تیم ملی بشن. درسته یک عده ممکنه خودشون به این فکر تحریم تیم ملی افتاده باشن، اما این رسانه ها بودن که این موضوع رو ترویج دادن و کاری کردند که هم خود این گروه و هم بقیه فکر کنند که مخالفان تیم ملی اکثریتند.
چرا پس اجازه دادید خبرنگارهای انگلیسی قبل بازی با ایران همه جا باشند و تیم تحت فشار قرار دهند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
چون ما ملت ساده و بی شیله پیله ایی هستیم و مثل غربیها
نامرد نیستیم واز پشت خنجر نمیزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
اگر خیلی ناراحتی از وی پی ان امریکا استفاده نکن
مگه سوریه و یمن و عراق و لبنان چشونه؟
مرگ بر تحریمگر
عاشقان امریکا شماها همان ها هستید که سگ امریکایی ها ارزشمندتر بوده وبه زعم بنده بازهم هست وبرای حضور نظامیان یانکی ها در ایران حق توحش پرداخت میشد شما همان حقیر بی ارزش هستید (از نظر ایالات متحوه) که شاه تان کمتر از سگ شان ارزش داشت حالا همچنان سنگ یانکی جماعت رو به سینه بکوبید
انتظار دیگه ای داشتید؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
قانون جنگل که می گن یعنی این.
انشالله ایران وتیم ملی پیروز میشوند وکمرامریکاراخم میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
کاش فوتبال بازی کنند حالا شکست هم خوردن مهم نیست تیم عربستان و ژاپن تا حالا فوتبال بازی کردند وتیم ما فقط توپ بازی کردند وبس
فقط دنبال حاشیه هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
روزش زیاده خوب.
آزادی بیانشون رو هم دیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
این که سوال پرسید اون هم جواب داد. منظورش از تحریم
خبرنگار ایرانی چی بود؟ مگه بقیه تیم ها خبرنگارها اجازه دارن بیان وسط زمین از بازیکن ها سوال بپرسن؟
آمریکایی ها همشون عقده ای هستند ، حالا می خواد خبرنگار باشه یا ورزشکار ، دیدین که کلینزمن هم عروسک خیمه شب بازی شون بود. ایران هم باید اقدام متقابل انجام بده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
امریکایی ها فلان هستند و بعد هم میگه دیدید که کلینزمن هم فلان بود
چطور این ها رو به هم ربط دادی دقیقا؟
اصلا میدونی کلینزمن چی گفت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
همین کلینزمن دوبار برای زلزله رودبار و زلزله بم نه تنها خودش کمک کرد بلکه توجه خیلی ها را برای کمک به ایران جلب نمود. بهتره قضاوت بهتری در مورد افراد داشته باشیم و قدر شناس باشیم م
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
خب پس چرا انقدر رفتن به آمریکا را دوست دارید؟!!!
شما هم مقابله به مثل کنید . تا بدانن ایرانی هیچ وقت شکست نمی خوره
برجامي ها كلاهتون را بزاريد بالاتر!!هه هه تو يه نشست خبري فوتبالي هم تحريم شديد!حالا هي سنگ آمريكا را به سينه بزنيد!آزادي از اين بيشتر ميخايد گلوتون پاره شد اين چن وقت بريد يه قلپ آب بخوريد تا ...نزنيد
مرگ بر آمریکا
برن بمیرن این امریکاییها...
دقیقا شما می باید زودتر از آنها اینکار انجام بدهید،رفتاری همانند رفتار خودشان،آنها همانند سیاست مداران خود چون قبل از صحبت تحت تعلیم و برنامه ریزی شده و دیکته شده به انها که شما امریکائی هستید وقانون کاپیتولاسیون باید در مورد شما اجرا شود،و شما در همه مدعی برتری هستید از هر لحاظ آزادی دمکراسی وحقوق بشر،و شما می توانید از ترفندهای دروغ و ریاکارانه نفاق گونه و هر نقشه مکارانه استفاده کنید،همانند پاک کردن دستشان با جلیقه یک خبرنگار و عکاس ورزشی.
فکر کنم فهمیدن بجای خبرنگار چه اشخاصی رو فرستادن،البته نقل قول از مقامات کشوره
اینم از آزادی بیان دروغین آمریکا. اگر آزادی داشتن یک مجسمه چدنی به اسم آزادی است که ما هم میدان و ورزشگاه به اسم آزادی داریم از اون مجسمه هم بزرگتر هستند. ادعای ازادی بیان در غرب دروغی بیش نیست. شما کافیه علیه صهیونیزم، هولوکاست، سرمایه داری یا هر چیز دیگری حرف بزنید شما را در لیست سیاه می گذارند و کار بهتون نمیدن. مثلا هنرپیشه باشید در لیست سیاه هالییود میرید، خبرنگار باشید شبکه ها دیگه شما را استخدام نمی کنند و ... همین کانیه وست دو تا جمله گفت که یهودی ها روی نظر فلانی اثر گذاشتن، سریع در بوق و کرنا کردند ضدیهودی است و همه شرکت ها مثل آدیداس قراردادهاشون را باهاش فسخ کردن و خلاصه بدبختش کردند. این رفتارها اتفاقا اثبات کننده حرف همین افراد منتقد هست که صهیونیست ها و نوکرانشون به صورت شبکه ای و سیستماتیک، منتقدان را مورد هدف قرار میدن. آزادی بیان در غرب کشک هم نیست.
لعن الله علی القوم الظالمین... ومکرومکرالله و الله خیرالماکرین.
میبینم که امریکا هم تازه داره معنی ازادی رو میفهمه!!!!!!!
مسخره، دلجویییی؟ خدا بخواهد و بچه ها هم از جان مایه بگذارند و به مرحله های بعدی صعود کنند... بعد فرصتی به خبرنگاران آمریکایی ندهند و بعد از آنها دلجویی کنند... یا قرین به این مضامین!!! خخخ
حالا یه با مثل شما رفتار کردند و به خبر نگار اجازه پرسش ندادند، چیزی نشده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
البته شک دارم اینایی که رفتن خبرنگار بوده باشن
ناشناس
| Canada |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
راستش من هم شک دارم! حدس می زنم قرار بوده یه سری افراد خاص اونجا برن و سوال های خاصی بپرسن که اونا مثل همیشه یه قدم جلوتر بودن!
مهم نیست تو بازی رودر رو که نمیتونند در بروند انشا۰۰۰در چهار گوشه سبز بهشون ثابت خواهیم کرد که ما اونارو تحریم میکنیم وبا برد دلنشین دو صفر پوزش نو به خاک میمالونیم ،ایران را عشق است
آمریکا همیشه گرگ است وخوی تفرعونیت دارد وکسی را حساب نمی کند.
فقط امام و رهبرما اونها رو حقیرکردند.
ملت و بازیکن وبازیگرها پشت سر رهبرباشند وفریب بیگانه را نخورند وزود فراموشکار نشوندوالا روش آمریکا همینه که با صدام وقذافی کرد که خوب می دوشد بعد مثل تفاله پرتشون می کنند.
حتی آمریکا شاه ایران را پهلوی را راهش نداد برای اقامت.
اینها درس است وعبرت
پز آزادی بیانشون گوش فلک رو کر کرده بود پس چرا در واقعیت اینطور رفتار می کنند؟؟؟؟؟
چیزی که عوض داره گله ندارد !
سلام جنگ اصلی توزمین هست اونجا سه شنبه شب هم با خبرنگاران آمریکای هم باتیم فوتبال آمریکان هم با دولت بی خاصیت آمریکا تسویه حساب میگنیم آخه اگه بشه آمریکا ۶ تای بشه وای چی میشه به امید برد ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
دولت بی خاصیت را خوب اومدی. راستی کاش اسم چند تا دولت با خاصیت را هم میگفتی
مرگ بر آمریکا
یاد فیلم گلادیاتور افتادم که کل پادشاهی روم تصمیم گرفتن ماکسیموس شخصیت اصلی رو به هر روشی بایکوت کنن و زندگیشم ازش گرفتن اما نهایتا ماکسیموس شخصیت اصلی با پادشاه روم کامودوس تو زمین مبارزه، مبارزه کرد و با کشتنش به بساط سراسر نیرنگش پایان داد. فردا تو زمین مبارزه جواب یاوه گوئی های این تیم و کشورش رو باهم میدیم. زنده باد ایرانی...
ما همیشه صد هیچ عقبیم وقتی در آخرین ثانیه میکروفن دست ایرانی ها افتاد و گفتند اینجا جام جهانی نه لیگ برتر آمریکا باید اونا هم هماهنگ از سالن خارج می شدند تا به این ترتیب صدای اعتراض خودشون برسونند نه اینکه با سماجت و خاری تا آخر می ایستادند ببینند چی میش
پدر سوخته تر از آمریکایی ها - اروپایی ها و ... دیگه وجود نداره .
به امید خدا دهنشون سرویسه.
چه حکمتی درکاردنیااست که بزرگان مادرخارج ازکشورکمتربا خبرنگاران ایرانی مصاحبه میکنند ولی درعوض باخبرنگاران خارجی مصاحبه فراوان میکنند ونیز تیم امریکائی هاهم باخبرنگاران ایرانی مصاحبه نمیکندولی باخبرنگارهموطنشان مصاحبه فتوفراوان میکنند مشکل خبرنگاران ماهستند یا چیز دیگریست
تیم ایران اصلا اجازه مصاحبه به هیچ کس نداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
الان میگن بهت دشمن
خود فروخته و ...
یه بنده خدایی گفت ما انتخاب کردیم اینجوری زندگی کنیم
البته منظورش از ما، ما نبود.
به امید خدا تیم آمریکا با هفت شکست می‌خورد.
غربگدایان پاسخ دهند که چه کسی نفرت پراکنی می کند: ایران یا آمریکا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
تو باید ایغور میشدی در چین تا بفهمی عدالت طلبی چیه و شرق چه گلی به سرت میزنه
ما حرفمان را درمیدان می زنیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
برد تیم ایران ارزش دارد ولی ما حرفمان را در خیابان می زنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
باشه
جام جهانی و فوتبال برای من اهمیتی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
تو هم برای من اهمیتی نداری
ما ایرانی ها فرهنگ وادب تاریخی داریم اما به کشوری مثل امریکا که روی خون بومی ها درست شده هرجی نیست ما رو زمین،هوا ودریا یانکی ها رو خون جگر کردیم انشاا... تو ورزش الاخصوص فوتبالم له شون میکنیم اونا اساسا معنی غیرت رو نمیفهمن پرچم ایران اسلامی بالاست به حق امام هشتم (ع)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
یک روز صبر کنید معلوم نیست چه می شود .
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
نگران بومي آمريكايي نباش . داره در بهترين كشور دنيا بدون تورم و بدون هيچ دغدغه اي زندگيشو ميكنه!c
امریکایی های عوضی .حسن کلید تحویل بگیر با چه یانکیهایی میخواستی ببندی
انشالله همون الله رو که از پرچم ما برداشتن بزنه تو کمرشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
با ان شاالله و ما شاالله هیچ چیز تغییر نمی کند
ناشناس
| - |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
به اونایی که منفی دادن میگم، قبل از شما خیلی ها خواستند خدا را شکست دهند و نتوانستند، شما هم نمیتوانید
از منفی دادنتون معلومه با خدا هم مشکل دارید
این یعنی ازادی غربی ها. حتی تحمل خبرنگار ورزشی را ندارند. قابل توجه مزدوران داخلی سعودی اینترنشنال . البته انها انقدر خودباخته هستند که این را یک اقدام انقلابی از سوی امریکایی ها تفسیر می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
مگه ایران خبرنگار فرستاده ؟ واقعا؟
استعمار گر ، دورانت تموم شده . تامام تامام
خدا روشکر که با معنی آزادی بیان هم آشنا شدیم...
قوانین وضع شده توسط غرب فقط برای سواری گرفتن از ملت های با سطح تفکر پایین کشورهای جهان سوم است و بس،
دمتون گر خبرنگار ایرانی . شماهم به نوعی تیم ایران هستید. پرود بر شما
فورا آمریکا دستگیر و اعدام شود
آزادی بیان فقط توی سایت تابناک !
طرف خیلی تابلو میشینه 10 تا نظر پشت سر هم مینویسه چون همسو هست همش با هم منتشر میشه
بعد ما یه نظر مینویسیم بدون هیچگونه توهین و ... چون همسو نیست منتشر نمیشه یا بعد چها روز که خبر رفت پایین واسه حفظ ظاهر منتشر میشه :))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
برای من هم بارها این اتفاق افتاده
چرا ایران خبر نگاران خارجی را در مصاحبه با بازیکنان از پرسش منع می کند فیلم واضح و روشن آن منتشر شد همه هم دیدند که چگونه با خشونت میکرفن خبر نگار را کنار زدند .
شک نکنید نتیجه بازی شش یک بنفع ایران .
ناراحت شدید؟
انشاالله به یاری خدا پیروز میدان میشیم اونوقت از گل زدن تحریمشون میکنیم به امید خدا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
مرگ بر آمریـــــــــــــــــــکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
و همچنین مرگ بر روسیه و انگلیس و چین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
این همه گفتین مرگ بر امریکا ولی روز به روز وضعش بهتر میشه
جام جهانی و فوتبال سکه کانال تاریخی ۱۷ میلیون تومان را فتح کرد
شما هم از ورود خیلی از خبرنگاران جلوگیری می کنید
مثل ایران اینترنشنال
من فوتبالی نیستم، ولی معلومه خیلی خیلی ترسیدند که جرات مصاحبه ندارند
بهتر اتلاف وقت و انرژی ما بود / نوبت ما هم میرسد در زمین بازی برنده ما بازنده امریکا
آمریکا فورا دستگیر و اعدام شود
شاید ایران بتونه به فیفا شکایت کنه به خاطر بازی بسیار ضدورزشی که رسانه های انگلیس و عربستان علیه تیم ملی ایران راه انداختند و هجمه سیاسی بسیار شدیدی علیه تیم ملی ایران درست کردند و به شدت به بازیکنان فشار می آوردند که تیم رفتارهای سیاسی نشون بده و بخشی از مردم ایران رو علیه تیم شوراندند به خاطر اینکه این بازیکنان به اندازه کافی برای مسائل سیاسی نمیخواستند هزینه بدن.
خبرنگاران حقوق بگیر سفارشی اهمیتی واسه مردم ندارن
طوری نکنید که طوری شود که مردم فکر کنند طوری شده است
صدا و سیما براساس تحلیل روی کاغذ چند روز است پیروزی بر آمریکا را جشن گرفته .
این اعتماد بنفس نیست آرزو است .و ما آرزو ها را جشن می گیریم .
شما هم به هیچ خبرنگار اروپایی و امریکایی اجازه مصاحبه ندهید.
راستی حالا همه چیز به کنار چرا ده تا خبرنگار از ایران رفتن واسه یه نشست؟ پول اینا رو از جیب کی پرداخت کردن که برن اونجا خوش بگذرونن و اینور داخل کشور پدر درمانده پول داروی بچه اش باشه؟
اخه خبرنگار ایرانی چی می‌خواد بپرسه که آنها طفره بروند.مسولین ما مصون از پرسش هستند وبه هیچ کس پاسخگو نیستند
بیخودی این امریکاییهای وحشی‌هایی که تا 5 قرن پیش هیچ اثر و خبری و ازشون نبود رو گنده کردیم. یه مشت وحشی خونخوار
خبر نگاران ایران آزادانه در نیویورک لندن پاریس و... دارن خبر و گزارش برا رسانه میلی میفرستن ولی یه خبرنگار اونا جرات نداره بجز ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان بیاد تو خیابونای ایران گزارش تهیه کنه
همه شون مثل كامران نجف زاده بودن.
ایشالا نتیجه بازی ؛ صعود ما باشه و تو کنفرانس بعد از بازی اجازه ورود گاوچران ها رو نمیدیم.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی