بازدید 4144
۸

۶۵ تن آنتی بیوتیک وارد کشور می‌شود

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: محموله جدید سوسپانسیون‌های آنتی بیوتیک به میزان ۶۵ تن روز یکشنبه ششم آذر ماه از گمرک فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و از مبدأ هند وارد کشور می شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴ 27 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از وبدا، پدرام پاک آیین از ورود محموله جدید سوسپانسیون های آنتی‌بیوتیک به کشور خبر داد و افزود: این محموله شامل ۴۶۳ هزار عدد انواع سوسپانسیون آنتی بیوتیک اطفال، آموکسی سیلین، کوآموکسی کلاو، سفکسیم، سفالکسین و آزیترومایسین است که از طریق هند وارد کشور می شود.

وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته توسط وزارت بهداشت ، این محموله بامداد یکشنبه وارد کشور شده و بلافاصله پس از آزمایش های لازم و شناسه گذاری در سراسر کشور توزیع می شود.

دستیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین اظهار داشت: این محموله با هماهنگی وزارت بهداشت و با هدف تکمیل بازار آنتی بیوتیک به کشور وارد شده است.

پاک آیین ادامه داد: مقادیر موجود در این محموله آنتی بیوتیک شامل ۵۸ هزار عددکوآموکسی کلاو، ۷۸ هزار عددآزیترومایسین، ۲۵ هزار عدد سفکسیم، ۲۵ هزار عدد سفالکسین و ۲۷۷ هزار عدد آموکسی سیلین است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸
خدا رحم کنه به ما با اینهمه مصرف آنتی بیوتیک!
وارد مي شود ... توليد مي شود ....
هر موقع مشكل كمبود دارو حل شد آنوقت بياييد و بگوييد حل شد و هي وعده سرخرمن نديد
این همه ادعا میکنید خودکفا هستیم همه چی که داره وارد میشه
ما که نفهمیدیم پس چجوری تو تولید دارو خودکفا شده بودیم
هفته پیش گفتن ، داروی وارداتی از هند بی خاصیت بوده ! امروز جشن واردات مجدد از هند گرفتن !
پول این شصت وپنج تن آنتی بیوتیک برابر با ۶کیلیو آنتی بیوتیک از کشورهای پیشرفته میباشد زمانی داروهای مردم از آلمان وآمریکا وفرانسه وسوئد وارد میشد الان از هند واتیوپی
مدیران بی تجربه و بیسواد
تولید کنندگان بی انصاف و بی وجدان
بروکراسی اداری پیچ تو پیچ
وارد شد؟ مگه واردات دارو تحریم نبود؟ پس این همه سال گفتین تحریم دارویی هستیم و کلی از هموطنا از بین رفتن رو چجوری جواب میدین؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر