بازدید 18278

جواب تند کی‌روش به توهین کلینزمن به ایران

کد خبر: ۱۱۵۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸ 27 November 2022

کارلوس کی‌روش در پستی اینستاگرامی جواب اظهارات یورگن کلینزمن و توهین به تیم ملی ایران را داد.‌

کی‌روش نوشته: با اینکه به آنچه که[ در دوران بازی] در زمین انجام دادی احترام می‌گذارم اما اظهاراتت در مورد تیم فوتبال ایران و فرهنگ ایرانیان مایه ننگ است.

کی‌روش همچنین کلینزمن را دعوت به حضور در اردوی تیم ملی کرده تا از نزدیک با ایرانی‌ها آشنا شود اما برای این حضور یک شرط گذاشته؛ تو باید پیش از حضور از گروه فنی جام جهانی استعفا بدهی.

سرمربی تیم کشورمان از فیفا خواسته در مورد جایگاه کلینزمن در بخش فنی جام جهانی قطر تجدید نظر کند.

جواب تند کی‌روش به توهین کلینزمن به ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۶
سلام.خدایی آقای کی روش خیلی داره تو دل برو میشه.انشاء الله خدا بهش عزت بده
ترجمه متن رو از خودتون درآوردین ؟
کجا اینهارو گفته؟! متن انگلیسی اش که چیزی نیست که شما به صورت ترجمه فارسی ارائه کردید!!
مرد باشرف!
تیم وطنی این بازیکن متکبر از یک تیم اسیایی شکست خورده و ایران یک تیم اروپایی دیگر ا شکست داده در بازی بعد هم با تیمی بازی میکند که در جام ۹۸ از ایران شکست خورده و مربی سابقش همین عالیجناب بوده و اگر بازهم شکست بخورد چند جانبه پوزه این بشر متکبر به زمین مالیده میشود پس این اظهارات عجیب نیست.ولزی های احمق هم قبل مسابقه در مصاحبه شان ایران را تیمی ضعیف ارزیابی کردند و چوب این حماقت را هم خوردند
خب چی گفته بوده؟
این متن که با ترجمه تابناک فرق فوکوله
انگلیسی یه چیز دیگه نوشته
با این همه نفرت پراکنی و وحشی گری در جهان و رنج دادن هزاران انسان شگفت انگیزه اعتماد به نفس این اروپاییها. حودبرتربینان نژادپرست.... آنوقت با سرنگونیه ایران میخوان برای ایرانیان آزادی به ارمغان بیارن کسانی که حتی یک برد رو در بازیه فوتبال نمیتوانند هضم کنند. شوربخت کسانی که به این موبورهای چشم آبی دل خوش کردند..
چرا خیلی ها روزه سکوت گرفتن؟؟؟!!!
این آقای کلیزمن یه نگاهی به تاریخ بکنه. نمیواهیم بریم 3000 سال پیش . ایشان که دو تابعیتی هستند. هم آلمانی و هم آمریکایی. وقتی آمریکایی میشوی باید کمی از تاریخ اون کشور را هم خونده باشی. یه نگاهی به دوران برده داری و یا قتل و عام سرخپوستها بکنی ضرر نداره. در مورد کشور اولت هم بگم فراموش نکن در دوران اون صدام وحشی شرکتهای آلمانی چقدر مواد بمبهای شیمیایی به خورد مردم ما دادند! بعد بیا در مورد فرهنگ ایرانی سخن بگو. درسته فرهنگه ما فرهنگه سلحشوری و فداکاریه. برای کشورمون همه کار میکنیم. شما صبر کن امروز تیم کشور اولت به دست اسپانیا حذف میشه. تیم دومت هم پس فردا به دست ما!
ایشان در زمان زلزله منجیل اقدامات انسان دوستانه ای داشتند ولی ظاهرا پس از حضور در آمریکا رویه شان عوض شده! اینها فقط دنبال جنگ روانی هستند. هر اسکلی هم بازی ایران ولز را دیده باشه میگه ایران کاملا برتر بوده. دنبال دسیسه هستند مثل بازی اول که تیم را از لحاظ روانی خالی کرده بودند تو این بازی هم همین کار را بکنند. کور خوندند. شما برو فعلا یه تیم بگیر تو لیگ 2 ایران بعد بیارش دسته یک حرف بزن
متن با عكسي كه گذاشتيد فرق داره و كيروش اين چيزهايي كه شما نوشتيد را نزده!
خود برتر بینی آلمانی ها و نگاه تحقیر آمیز به سایر ملل هم بخشی از فرهنگ آلمانیها است که منجر به کشتار بیش از 70 میلیون مردم بیگناه در جنگ جهانی شد .
آقا کی روش ناراحت نباش ایشان از نسل هیتلر هستند ..آلمانی اصیل نیست
کلا هرکس موفق بشه دشمن زیاد پیدا میکنه ایرانیا هوشیاری و غیرت دارن اگه داخل ایران ی عده گول خوردن و هم صدای دشمن شدن دلیل نداره فکر کنید کل ایران این مدله.آقای کی‌روش ایرانیا رو خوب شناخته.ننگ به شما غربیا که سراسر تاریختون ظلم ب کشورهای دیگس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل