بازدید 4364

کسب و کارم با چای رونق گرفت

گاهی اوقات به مرحله ای از زندگی میرسیم که دیگر برایمان فرقی ندارد چه قسمتی از این دنیا را فتح کرده ایم و خیلی بی هدف به ادامه آن می پردازیم. من با بیدار شدن از خواب توانستم جایگاه بالایی با تجارت در حوزه چای را کسب کنم.
کد خبر: ۱۱۵۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 26 November 2022

چای میوه ای

چای میوه ای یکی از معدود راه هایی است که زندگی ماشینی امروز را به طبیعت پیوند می زند و محصولات طبیعت را به روشی سالم و با روش استفاده ای راحت وارد زندگی انسان می کند. در این مطلب قصد داریم به خواص، مشخصات و قیمت چای میوه ای بپردازیم.

دامنه انواع چای بسیار گسترده تر از آن است که به نظر می رسد و در زبان امروز بیش از اینکه به نوعی گیاه خاص اطلاق شود به روشی که این نوشیدنی تولید می شود گفته می شود. خواص پرشماری را می توان برای چای میوه ای برشمرد از قبیل تقویت کنندگی ذهن، کاهش افسردگی، تاثیر در بهبود سردرد و تاثیر کاهشی بر فشار خون و غیره.

چای میوه ای برای کسانی که به هر دلیل توانایی استفاده از میوه جات خام را ندارند یا برای کسانی که دوست دارند طعم میوه ای را در غیر فصل عمل آمدن آن میوه بچشند، گزینه ای بسیار مناسب است. در درمان و پیشگیری از مشکلات گوارشی همچون یبوست و نفخ می توان از چای میوه ای استفاده کرد و همچنین در رفع تشنگی شدید این نوع از چای بسیار موثر است.

کسب و کارم با چای رونق گرفت

چای کوهی سوزنی

چای کوهی سوزنی را با زحمت جمع آوری کرده و با روش های مناسب خشک می کنند و خشک کرده آن را همانند چای، دم آورده و نوش جان می نمایند‌. برای اطلاع از قیمت چای کوهی سوزنی در مدل های مختلف آن تا ادامه مطلب همراه ما باشید.

دمنوش چای کوهی سوزنی برخلاف سایر گیاهان دارویی، دارای طعمی بسیار ملایم و مطلوب است و به همین علت طرفداران بسیاری دارد. چای کوهی سوزنی در طب سنتی محصولی بسیار محبوب و پر مصرف به شمار می رود و درمانی مناسب برای بیماری های مختلف است.

نوشیدن این چای به دلیل داشتن طبع گرم و خشک، در فصول سرد سال بسیار پرسود می باشد و به گرم شدن بدن کمک می کند. این چای در مناطق مختلفی از کشور رشد و پرورش می یابد و در هر منطقه با نامی متفاوت شناخته می شود، از اسامی مختلف آن می شود به کلکنه، چای چوپان، توکلیجه، گل گربه، پشموک و اسامی دیگر اشاره کرد. رشته کوه البرز و دامنه های آن، زیستگاه اصلی این گیاه هستند اما در قسمت غرب کشور و در ارتفاعات رشته کوه زاگرس هم می توانید به وفور آن را پیدا کنید.

کسب و کارم با چای رونق گرفت

چای ماسالا

در این مطلب اطلاعاتی نظیر خواص و قیمت چای ماسالا در اخیار شما عزیزان قرار می دهیم پس با ما همراه باشید. چای ماسالا صرف نظر از هر خواص و ترکیباتی که داشته باشد دارای طعم و عطر بسیار دلپذیری است.

شاید بسیاری از افراد به همین خاطر آن را مصرف می کنند اما با دانستن فوایدی که این نوع چای برای سلامتی دارد می توا استفاده ای مناسب تر از آن به عمل آورد. مهم ترین ترکیباتی که برای تهیه چای ماسالا مورد استفاده قرار می گیرد. شامل زنجبیل، دارچین، هل، فلفل سیاه، رازیانه، جوز هندی، میخک و غیره می باشد البته مواد و ترکیبات گیاهی دیگری نیز در آن به کار می رود که بسته به آداب و رسوم هر منطقه و همچنین طبع افراد می تواند متغیر باشد.

کسب و کارم با چای رونق گرفت

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل