بازدید 26559
فوتو نیوز تابناک

واکنش‌ها به پیروزی تیم ملی ایران برابر ولز: از پیش‌بینی هیجان انگیز بیرانوند تا تبریک نخست وزیر عراق

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی دو بر صفر ایران برابر ولز در دومین دیدارش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بعد از بازی در مصاحبه با شبکه ورزشی بین‌اسپرت گفت: «وقتی بازیکنانم بعد از آن شکست سنگین (مقابل انگلیس) به خودشان آمدند و از خواب بیدار شدند، نشان دادند که آن‌ها بسیار شجاع هستند. شکست قبلی برای ما بسیار دردناک بود، اما بار دیگر زنده شدیم.»
کد خبر: ۱۱۵۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵ 25 November 2022
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴۸
اگر غربیها دنبال تغییر رژیم در ایران بودند معترضان رو تشویق میکردن که از تیم ملی حمایت کنند تا عده بیشتری با معترضان همراه بشن. اما همین تشویق به ضدیت با تیم ملی نشون میده اونها دنبال این هستند که اگر بتونن جنگ داخلی راه بندازن و اگر نتونن حداقل درگیری و تفرقه زیاد بشه.
اینکه معترضان به خاطر اینکه تیم ملی به اندازه کافی از اونها حمایت نکرده، ضد تیم ملی شدند و این کار ضد اخلاق و دمکراسیه به کنار. با این کار به خودشون هم ضربه زدند. برای اینکه خیلی از مردمی که ممکنه دلشون با معترضان باشه، طرفدار تیم ملی هستند. دلیل این اشتباه بزرگشون هم اینه که معترضان معمولا جوان و خام هستند و غربگرا هم هستند و زیاد هم تحت تاثیر بیگانگان و رسانه هاشون هستند. همچنین دهه هشتادیها نسبت به نسلهای قبلی زندگی بهتری داشتند و معمولا هم تک فرزند یا یکی از دو فرزند خانواده بودند و بیشتر مورد توجه خانواده بودند و بنابراین چندان دنبال جلب حمایت دیگران نیستند.
درود بر یوزهای ایرانی .آمریکا را 7 تایی میکنیم
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
منفی چرا؟ ضدمردم ها از ریاض و آلبانی باز حمله کردن؟
تا دیروز شریعتمداری و حسن عباسی و خیلی از نمایندگان

مجلس آن چه توهین و تحقیر و تهدید و ناسزا بلد بودند

نثار بازیکنان تیم ملی فوتبال کردند !!!!

ولی بسرعت ریل و خط و جاده و صفحه و رنگ عوض کردند

ولی آیا خدا وکیلی اگر همه این حضرات با هم جمع بشوند

میتوانند حتی دل ۵ نفر از مردم را شاد کنند ؟؟؟
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
راستی این حسن عباسی نمیخواد راجع به تیم فوتبال جمهوری اسلامی سخنرانی بکنه؟
آقای بیراوند دیگه زیاده خواهی نکن حد و اندازه نگه دار
باریکلا نخست وزیر عراق َ!!َ!
اصلا تمام مشکل برخی از مردم همین نگاه سیاسی و سیاسی کردن همه چیز در ایران از رنگ و نوع پوشش زنان تا ورزش و بازی کردن یا نکردن با فلان کشور و نتایج فوتبال و... هست. فقط تصور کنید اگر تیم ملی انگایس را برده بود زسانه صدا و سیما و رسانه های ارزشی! و مسئولان سیاسی و .... چه حجم از تبلیغ و مانور و پیغام و... صادر میکردند و چه اندازه ان پیروزی را نشانه تایید مطلق سیاستهای خارجی و داخلی و اقتصادی و فرهنگی خود اعلام میکردند و چه اندازه عربستان و ژاپن را که ۶ بر دو از ارژانتین و ۲ بر یک از المان باخته بود مسخره میکردند و.... باور کنیم مردم از سیاسی کردن همه چیز و همه چیز خسته شدند. یعنی درک نادرستی این گونه گفتار و تبلیغ و منش اینقدر یخت و مشکل و هیر قابل فهم هست؟ نتیجه این میشود که برخی میگویند خوب شد نبردیم مگر نه سالها باید در جواب اینکه چرا تورم و اختلاس و دو گانگی و.... در کشور داریم میشنیدیم عوضش انگلیس را در فوتبال بزانو دراوردیم و پوزه امریکا را در فوتبال به خاک مالیریمو ..... باور کنید مردم فق، میخواهند از زندگی و یک رقابت زیبای ورزشی فارغ از هرگونه سیتسی بازی و موج سواری سیاسی لذت ببرند. همین. خواست زیادی است؟
برد ایران برای ما خوشحال کننده نبود ... شرایط گریه اور است
بچه ها بهترین بازی ایران در یک قرن اخیر را به نمایش گذاشتند دستشون درد نکنه
تبریک برای برنده شدن تیم کیروش- تاج

حالا بگید ما دشمن ایران هستیم. تمام مسله مردم همینه که شما همه چی را سیاسی کردید. وقتی 6 تا از انگلیس میخورید تقصیر ملت و ایران اینترناشنال و امریکاو اروپا و... بود. حالا که برنده شدید اصلا تمام دشمنان شکست خوردند و نابود شدند و زانو زدند و نحقیر شدند و.... همین هست که هیچ وقت درس نمی گیرید و همیشه وضع مردم بدتر بدتر می شود. همش می گویید اخلاق دینی و بازی جوانمردانه. ولی طرف ببازد می شود تحقیر! الان اگر از امریکا ببریم می گویید امریکا نابود شد و پرچم ما بر فراز کاخ سفید رفت. کمتر سیاسی کنید. الان در امریکاو کانادا ده درصد مردم هم این بازی ها را نمی بینند و انها هم که می بینند یک بازی ورزشی و رقابت هست. همین.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
فهم امثال شما همینه که نمیتونید ببینید تمام تلاش های اینترنشنال و.. برای دریغ کردن این شادی از مردم شکست خورد و ما هم الان از شادی و همبستگی ملت و پررنگ تر شدن هویت ایرانی در مقابل تجزیه طلب هایی که با هویت ایران یکپارچه مشکل دارند خوشحالیم. اما شما بدون هیچ منطقی ادعا میکنی ما سیاسی کرده ایم نخیر اون کسی که سیاسی کرد برعندازها بودند و ما از بازی خوب و خوشحالی مردم خوشحالیم و احساس هویت و غرور ملی رو جشن میگیریم. البته این برای مخالفان ایران قوی ناراحت کننده است و برای شماهایی که تحت تاثیر و بی منطق هستید غیر قابل هضم.
میگم چرا این ایران اینترناشنال اینبار موفق نبود؟ دیدید که ارژانتین اینترناشنال بن سلمان چگونه موفق بود و ارژانتینی ها شکست خوردند!
عبدالله‌ جان‌ حالا‌ بقول احمدی نژاد‌ یک توپی رفته‌ تو دروازه‌ ولز‌
تو چرا هی جو گیر شدی‌ ؟!
بابا‌ ّجامو‌ چه بلایی‌ سرش‌ اوردی‌ ؟! امضاء‌ شد‌ یا نه هنوز امریکائیها‌ دارن‌ منت کشی می کنند‌ و تو داری بی محلی میکنی‌ ؟؟!!
بابا‌ دست ّدار‌ عبدالله کار خودتو‌ بکن‌ فوتبال‌ هم شد نون‌ اب‌ !!
الان سرتاسر کانادا و امریکا به جرات حتی 5 درصد مردم هم بازیهای جام جهانی حتی امریکاو کانادا را دنبال نمی کنند. بازی ورزشی یک رقابت جوانمردانه و فقط برای شاد بودن و سرگرمی است که افرادی مانند کیهانیها قدرت درک ان را ندارند. اگر هم بگویید در تاریخ فوتبال سیاسی بوده. خوب. اشتباه کردند. ولی نسل جدید اروپا و دنیا فقط رقابت ورزشی است و ذهنهایی مانند کیهان هستند که با سیاسی کردن همه چیز باعث خراب شدن همه چیز در ایران و خاورمیانه می شوند.
انگلیس باز هم ذات کثیف سردمداران کشورش رو به رخ جهان نشان داد وبا تساوی در مقابل آمریکا، در جام جهانی قطر، شانس بالا آمدن آمریکا را در گروه بیشتر کرد اما بچه های با غیرت ایرانی در مقابل آمریکا، بهترین بازی خود را به نمایش بگذارن تا چشم انگلیس وآمریکا کور بشه.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
عزیز دل باخت یا مساوی آمریکا هیچ نفعی براش نداشت بلکه فقط خود انگلیس به خطر انداخت. چون آمریکا باید حتما ایران را ببرد که بتواند به مرحله بعد برود اما ایران با یک مساوی هم احتمال رفتن به مرحله بعد را دارد اگر چه خب با برد صدرصد به مرحله بعد خواهد رفت.
منصور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
انشاالله ایران امریکا را ببرد. ولز هم انگلیس بعد هر دو خبیث از دور بازی های خارج شوندجام جهانی
بعد حسرت این مساوی هم به دل انگلیس بماند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
آمریکا اگر میباخت قطعا صعود نمیکرد البته اینکه تبانی بوده باشه یا نه نمیدونم ولی انگلیس به نظرم خوب بازی نکرد.
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
آمریکا اگر می برد ، به اتفاق انگلیس حتما صعود میکردن و دیگه نیازی به بازی با آمریکا نبود.ما
وزیر خارجه بجای این توییت ها بفکر درست کردن برجام باشد که خربزه آبه!!
کور شود چشم حسود، دریا دلان به هوش باشید که دشمنان را به خاک و خون کشیدید. تبریک و خدا نگهدارتان
فوتبال اولویت مردم ایران نیست ،کسی دنبال نتیجه فوتبال نیست.گول نخورید.فقط جالبه که مسئولین اینهمه ورزش دوست شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
شما با شاد بودن مردم مشکل دارید و با هویت ایران که در این مورد تجلی میکنه مشکل دارید. با وحدت ملی مشکل دارید و دنبال تجزیه و جنگ داخلی و.. هستید و این رسوایی رو به شما تسلیت میگم. حالا فرار رو به جلو کنید و بگید مسئولین فوتبالی شدن! نخیر ما از شکست مخالفان هویت ملی خوشحالیم. از شادی مدرم و وحدت ملی شادیم.
با توجه به نتایج به دست آمده، احتمال تبانی در بازی ولز-انگلیس برای حذف ایران وجود دارد.
زیر بار گرونی له شدیم . اینا خوشحال برد در فوتبال هست !!!!!!!!!!!!!
با یک گل و دو گل هرگز بهار نمی شود .
این بنده خدا چرا قیافه اش رو اینجور میکنه آدم شک میکنه نکنه یه چیزیش باشه
بگو به ولز چقدر داد بودن که مثل شموشک نوشهر بازی می کرد. یک سال بنزین ولز را مجانی میدین، یا یک سال گاز بهشون میدین. مغز مون مسموم نیست
همیشه در ادوار مختلف جام جهانی قلب همه ایرانیان برای موفقیت تیم ملی می تپید . اقایان با اینهمه بی تدبیری چه کردید با این مردم؟ چرا بازیکن تیم ملی نمیتواند از مردم عزادارش حمایت کند و به تبع ان با برد دراماتیکش مقابل ولز مردم هم عکس العملی نشان ندهند؟ بزرگترین دستاورد ایجاد دوقطبی در مردم بود.
یک زمانی یک عده میخواستن تخت جمشید رو خراب کنند وطن دوستان نگذاشتند، الان هم یک عده میخواستند تیم ملی رو خراب کنند بازهم وطن دوستان نگذاشتند.

ما برای جاودانه ماندن این عشق پاک، خون دلها خورده ایم، خون دلها خورده ایم.
مردم مسلما خوشحالند و نباید هم تیم را خیلی تحت فشار گذاشت... اما رفتار بازیکنها هم در تداوم این خوشحالی مهم است... نباید حس کنیم که اونها همه چیز رو فراموش کردند و در دنیای دیگری هستند.
خوشحالی پس از بردهای ملی تا حدی غریزی است و من هم خیلی خوشحال شدم... ولی دوست ندارم این خوشحالی من مصادره بشه... دوست ندارم رنگ سیاسی بگیره که در اونصورت خوشحالی مردم کمرنگ می شه .
خیلی از کسانی که خوشحالند به وجهه جهانی ایران فکر می کنند و همون حس ملی گرایی باعث میشه دوست نداشته باشیم ۶ تا گل از یک تیم بخوریم،‌ و این بازی یک نوع اعاده حیثیت هم ورزش ایران بود و هم این حس ملی گرایی... اما مسائل داخلی باید حل بشه تا اون اتحاد و همدلی واقعی بین مردم شکل بگیره.
ما همکی ملت ایران هستم ای قدر به هم نتوپید خوب نیست
این خوشحالی حق مردم ایران بود کور شود چشم حسودان
اگر غیرت و تعصب دارید و اگر ایرانی هستید باید به وحدت ملی کمک کنید. تیم ملی را حمایت کنید.
خاک بر سر آلبانی نشین های جیره خور و کارگرهای عنتر نشنال و بی b سی شد
بنظرم در این کامنت های کد دارشون معلوم میشه که چه قدر سنگین ضربه خوردن و دردشون اومده
درود بر ایران سربلند
حالا چند روز هم با فوتبال سر ملت گرم می شود!بعدش چی؟!!
تیم درجه چهار اروپا را ده نفره تو دقیقه ۹۹بردن هنر نیست شما اگر مثل عربستان و ژاپن تیم های قهرمان جهان را می بردید چه کار می کردید ؟ ؟بهترین بازیکن این تیم در تیم باشگاهی خودش هم ده دقیقه نهایت بازی می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
عربستان هم که از تیم درجه ۴ اروپا باخت. خیلی بد شد.
اونایی که از باخت ایران خوشحال و از برد ایران ناراحت میشن یه سری به وجدان خود بزنند واقعا ایران را دوست دارن ؟؟؟!!! بابا ایرانی تو هر شرایطی از باخت ایران ناراحت و از برد ایران خوشحال میشه مگر اینکه خیانت کار باشه.
درود بر ایران عزیز و یکپارچه
سلام
احساس امنیت احساسی بود که موقع خواندن سرود ملی توسط بچه ها داشتم.
انگار یک خرمشهر دیگر آزاد شده باشد.
بچه ها از دام تفرقه افکن دشمن آزاد شدند انشاالله در نیمه نهایی انگلیس را ملاقات میکنیم و انتقام موزی گریهاشونو میگیریم. انشاالله
مرکل جاسوس روسیه بود و شاید در آینده این ثابت بشه
من نمی دانم این جمله صحیح است یا خیر که نتایج برخی از بازی ها از قبل تعیین میشود۔مانند بازی دیروز انگلیس۔کارشناسان فنی فوتبال باید اظهار نظر کنند۔۔ باخت ایران به ان صورت به انگلیس فقط یک حادثه نا مطلوب باعث ان شد۔مصدومیت بیرانوند در ابتدای بازی و برد ما نیز در مقابل ولز یک حادثه باعث اندش وان اخراج دروازه بان ولز در اخر بازی۔باخت اول وبرد دوم هر دو حادثه بود۔باخت اول ضد انقلاب خوشحال شد وبرد دوم مردم۔امیدواریم در بازی سوم با دقت عمل گردد۔انشاءاله۔
حتماً ایران از گروهش صعود میکنه. این بازی آمریکا و ایران رو از خیلیها توی اینترنت شنیدم تبانیه. یعنی یا ایران آمریکا رو می بره و یا مساوی میکنه. فقط میدونم ایران نمیبازه. چون اگه به آمریکا ببازه دیگه صعود نمیکنه و تا سالهای سال مردم به خاطر شکست مقابل آمریکا اونو تحقیر میکنن و شیرینی پیروزی مقابل ولز هم از بین میره و به عبارتی هیچکس دیگه ازش صحبتی نمیکنه! پس باید صعود کنه.! حتی یک نفر اینقدر مطمئن بود این بازی تبانیه که توی گروههای تلگرام اسکرین داد کلی پول شرط گذاشته توی سایتها برد یا مساوی ایران! تا چه حد راست باشه والله اعلم...شاید چیزهایی پشت پرده هست!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی