بازدید 3013

صدور کیفرخواست متهم شهادت ۲ بسیجی در مشهد

دادستان مرکز استان خراسان رضوی از صدور کیفرخواست متهم پرونده شهادت ۲ بسیجی در خیابان حرعاملی مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 24 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، محمد حسین درودی در سومین جلسه قرارگاه رسیدگی به پرونده‌های متهمان اغتشاشات اخیر اظهار کرد: کیفرخواست پرونده جنایت خیابان حرعاملی که منتهی به شهادت ۲ دانشجوی بسیجی و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شده بود صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

دادستان مرکز استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه به هیچکس اجازه مخدوش کردن امنیت جامعه و تعرض به جان و مال مردم را نخواهیم داد، گفت: نظر به مطالبات به حق مردم در رسیدگی سریع و دقیق به این پرونده ظرف مدت یک هفته طبق موازین قانونی امر شناسایی، دستگیری و رسیدگی به پرونده مذکور در شعبه ویژه بازرسی انجام و اتهام محاربه برای متهم صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب شهرستان مشهد ارسال شد.

دادستان مرکز استان خراسان رضوی بیان کرد: نسبت به سایر اتهامات وارده به متهم اصلی و متهمان مرتبط پرونده مفتوح و رسیدگی در شعبه بازرسی ادامه دارد.

وی افزود: دستگاه قضایی در برخورد با متهمان اغتشاشات اخیر به هیچ عنوان مماشات نخواهد کرد و برای تمامی این افراد پرونده قضایی تشکیل شده که به زودی آرای آنها صادر می‌شود.

درودی گفت: تاکنون در تعدادی از حوزه‌های قضایی استان خراسان رضوی تعدادی از پرونده‌های متهمان اغتشاشات اخیر منتهی به صدور رای شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر