بازدید 38186

کارم در زمینه بادام زمینی من را به ثروت رساند

بادام زمینی یکی از انواع آجیل است که از گذشته در ایران و بسیاری دیگر از کشورها مورد استفاده قرار میگرفته.در ایران بادام زمینی ریز از انواع این محصول است که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته.شروع این کسب و کار من را به پول و ثروت رساند.این محصول انواع متفاوتی دارد.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲ 23 November 2022

بادام زمینی خام

بادام زمینی، یکی از مغزهای آجیلی پرخاصیت و بسیار خوش طعمی است که طرفداران زیادی دارد. خواص بادام زمینی بسیار زیاد است. بادوم سرشار از پروتئین و منابع غنی است که از چربی های غیراشباع تشکیل شده است، و یک نوع چربی بسیار خوب برای بدن می باشد. مصرف خلال بادام زمینی خام برای کسانی که به دیابت دچار هستند، بسیار مفید است و یکی از فواید بادام زمینی این است که به درمان و پیشگیری از این بیماری کمک می کند. در واقع میزان پایین بودن کربوهیدرات ها به نسبت چربی و همچنین پروتئین و و فیبر در آن سبب شده است تا آن را به یکی از اجیل هایی تبدیل کند که قند خون پایینی دارد.فواید بادام زمینی شگفت انگیر می باشد و ممکن است شما با شنیدن آن ها حیرت زده شوید.

کارم در زمینه بادام زمینی من را به ثروت رساند

بادام زمینی خارجی

مده بادام زمینی هایی که در تهران است محصول دو شهر پارس آباد مغان و آستانه اشرفیه است که با توجه به منطقه تجاری بودن تهران و فرآوری بهتر این محصول در تهران، به تهران ارسال و از آنجا به سایر نقاط کشور پخش می شود. همه تاجر های داخلی و هم تجاری که در زمینه صادرات کار می کنند بادام زمینی را بیشتر از تهران خریداری می کنند. نه تنها بادام زمینی ساده و برشته را می توانید از تهران تهیه کنید بلکه انواع بادام زمینی خارجی با طعم های مختلف را که امروزه طرف دار زیادی پیدا کرده را می توانید از این مرکز خرید کنید. بادام زمینی های خارجی وارداتی چینی و هندی به خاطر دارا بودن تکنولوژی پیشرفته تر در سیستم سورتینگ محصولات کشاورزی از نظر اندازه یکدست تر و هم اندازه تر بوده و دارای سایز بندی مشخص و نامگذاری سایزی بین المللی میباشد. امروزه فرآوری محصولات کشاورزی که اعم از بوجاری و سورتینگ محصولات از نظر اندازه رنگ و کیفیت در تجارت نقش بسزایی دارد.

کارم در زمینه بادام زمینی من را به ثروت رساند

بادام زمینی ترش

بادام زمینی جزو مغز های پرمصرف در بین مردم بوده و به اشکال مختلف فرآوری و سپس مورد مصرف قرار می گیرد؛ این محصول اگر به صورت طبیعی و ارگانیک تولید شود خواص بیشماری خواهد داشت و برای کاهش غلظت خون مناسب است، علاوه بر این مصرف بادام زمینی برای کبد بسیار مفید بوده و از چربی کبد پیشگیری می کند. بادام زمینی بومی برزیل است اما امروزه در مناطق مختلف دنیا مانند چین، هند و ایران کاشت می گردد بادام زمینی یکی از مقوی ترین مغز ها در بین اجزای آجیل می باشد.ارزش غذایی بادام زمینی ترش به اندازه گردو و بادام می باشد. بادام زمینی حاوی مواد مغذی همچون منگنز ، نیاسین، فیبر، فسفر و اسید فولیک است که علاوه بر نقش تاثیرگذار در سلامتی بدن، باعث کاهش خطر بیماری های قلبی، کنترل وزن، تثبیت سطح قند خون، افزایش متابولیک در بدن انسان می گردد.به لحاظ آن که بادام زمینی کربوهیدرات کمی دارد و میزان فیبر آن بالاست جهت رژیم های غذایی بسیار مناسب است.

کارم در زمینه بادام زمینی من را به ثروت رساند

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر