بازدید 3305

فرصتی خاص با کسب و کار پارچه که می تواند زندگی تان را تغییر دهد

برای تغییر دادن زندگی تان کافی است این مقاله را تا آخر دنبال کنید. ما یک ایده برای کسب و کارتان داریم. ما پیشنهاد می دهیم کسب و کارتان را با پارچه شروع کنید زیرا پارچه محصولی با قابلیت سود دهی بالا است. پارچه یک امر مهم و ضروری برای بشریت است و بدون پارچه زندگی انسان سخت خواهد شد. در ادامه به معرفی چند نوع پارچه می پردازیم.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲ 23 November 2022

پارچه مازراتی

پیراهن با پارچه های کرپ مازراتی به دلیل مرغوبیت پارچه و ایستایی آن بسیار مورد استقبال خریداران عزیز قرار گرفته است که قیمت پارچه مازراتی برای آن ها بسیار مهم است. از این نوع پارچه بی نظیر که با عرض 150 سانتی متر می باشد در دوخت و تهیه انواع لباس های مجلسی و کت و دامن و مانتو و شومیز و ... استفاده می شود. این نوع پارچه تا حدودی کش می آید، چروک نمی شود و همچنین بافتی بسیار لطیف و نرم دارد که می توانید از آن در تمام فصل های سال استفاده نمایید. این نوع پارچه را باید با آبی که دمای آن 35 درجه می باشد شست و شو نمایید و با حرارت کم نیز اتو کشی کنید تا کیفیت و ظاهر خوب خود را حفظ نماید.

فرصتی خاص با کسب و کار پارچه که می تواند زندگی تان را تغییر دهد

پارچه رومبلی

با استفاده درست و به جا و چیدمان مناسب وسایل با پارچه مخمل می توانید دکوراسیونی شیک، لطیف و با ظرافت داشته باشید، لذا به عوامل مهم بر قیمت پارچه رومبلی اشاره می کنیم.

با یک قطعه از مبلمان با پارچه رومبلی مخملی میتواند به هر فضایی زیبایی ببخشد. مبل های مخمل علاوه بر زیبایی, جلوه ای شکیل به منزل شما می دهد. در فضاهایی که از مبل و پرده مخمل استفاده می شود, بافت غنی و شگفت انگیزی به فضا داده می شود. در گذشته اغلب مبلمان کلاسیک را از پارچه مخمل تهیه می کردند. اما حتما لازم نیست مبل کلاسیک با پارچه مخمل بخرید, برخی از مبلمان مدرن و راحتی را هم می توان از پارچه مخمل تهیه کرد.

فرصتی خاص با کسب و کار پارچه که می تواند زندگی تان را تغییر دهد

پارچه لنین

پارچه لنین یکی از پارچه های شگفت انگیز در صنعت نساجی می باشد. قدمت این پارچه را به حدود 30 هزار سال قبل می دانند و می توان گفت قیمت پارچه لنین از دیرباز تا امروز دست خوش تغییراتی شده است. جز اولین پارچه هایی است که توسط بشر استفاده می شده است. جالب است که بدانید از این پارچه حتی برای مومیایی نمودن اجساد مصر باستان نیز استفاده می گردید. امروز برای تزئینات و دکور ساختمان، لباس و حتی مبلمان نیز به سراغ پارچه لنین می روند.

فرصتی خاص با کسب و کار پارچه که می تواند زندگی تان را تغییر دهد

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان