بازدید 8254

نیروهای انتظامی حاضر در صحنه، تحت فشار هستند

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: نیروهای انتظامی که در صحنه هستند از چند نظر تحت فشار هستند زیرا از نظر معیشتی مانند همه مردم مشکلاتی را دارند، برخی هم به این نیرو زخم زبان می‌زنند و بی‌خوابی و تلاش مضاعفی در این روزها دارند، در مجموع وظیفه ما و افرادی که تریبون دارند حمایت از این نیروهاست.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ 22 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از شفقنا، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی گفت: جسارت و توهین برخی از عوامل دشمن نباید سبب تضعیف روحیه نیروی انتظامی شود.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا افزود: توهین و جسارت به این نیرو، علامت این است که نیروی انتظامی در مکتب اهل بیت علیهم السلام پذیرفته شده است و وقتی غبار فتنه برطرف شود حقایق آشکار خواهد شد.

وی اظهار داشت: خداوند در ضمن شرارت‌ها و آشوب‌هایی که بندگان ناخلف و منحرف ایجاد می‌کنند امتحان‌هایی را برای بندگان صالح قرار داده‌است.

وی با بیان اینکه امتحان‌های خدا جدی است و شکلی و صوری نیست، ادامه داد: هر کسی در این امتحانات سرافرازتر بیرون بیاید در نزد خدا مأجور و محبوب است و هم پیش مردم محبوب می شود و این اثبات شده است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: ممکن است بر اثر غبارآلود شدن فضا توسط دشمن جسارت‌هایی از طرف برخی به نیروهای الهی صورت بگیرد ولی وقتی این غبار برطرف شود حقایق معلوم می شود و افرادی که در این هجمه‌ها توانستند خودشان را حفظ کنند و پای نظام بمانند سرافراز خواهند شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در مکتب اسلامی با نیروی انتظامی در کشورهای غیر اسلامی متفاوت است، گفت: در کشورهای غیر اسلامی نیروی انتظامی با خشونت رفتار می کند و حتی به خطاکارهای خود هم جایزه می‌دهند مانند پلیسی که آن فرد سیاه پوست را در آمریکا کشت زیرا عقیده‌شان این است که اقتدار پلیس باید به هر بهایی حفظ شود.

نیروی انتظامی، سپاه دیگری است

نماینده ولی فقیه در فراجا نیز دراین دیدار با بیان اینکه نیروهای انتظامی محکم ایستاده و نمی‌گذارند اهداف دشمن محقق شود، گفت: مانند دوران دفاع مقدس که نیروهای سپاه محکم ایستاده و دشمن را به عقب راندند، امروز هم نیروهای انتظامی کشور ایستاده و نمی گذارند امنیت مردم از بین برود.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی ضمن تشکر از حمایت‌های معنوی و بیانی آیت‌الله سعیدی از اقدامات مجموعه انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی سپاه دیگری است که در قالب انتظامی سازماندهی شده و باید شکرگزار خدا برای این نیروی مخلص، فداکار و در صحنه باشیم.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی که در صحنه هستند از چند نظر تحت فشار هستند زیرا از نظر معیشتی مانند همه مردم مشکلاتی را دارند، برخی هم به این نیرو زخم زبان می‌زنند و بی‌خوابی و تلاش مضاعفی در این روزها دارند، در مجموع وظیفه ما و افرادی که تریبون دارند حمایت از این نیروهاست.

همچنین در این دیدار سردار میرفیضی فرمانده انتظامی قم با بیان اینکه در قم به خاطر حضور پر رنگ مردم انقلابی در صحنه وضعیت خوبی داریم گفت: نیروهای انتظامی هم آبرو و هم جان خود را در راه نظام اسلامی فدا می کنند و با اعتقاد در این مسیر ثابت قدم هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان