بازدید 37550

هشدار به ایران اینترنشنال درباره پخش جام جهانی 

شبکه bein sport قطر دارنده امتیاز پخش بازی‌های جام جهانی به شبکه‌های ماهواره‌ای اینترنشنال و پرشیانا برای پخش غیر قانونی هشدار جدی داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰ 21 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، تلویزیون bein sport قطر که پس از توافق با فیفا حق پخش اصلی جام جهانی قطر را در اختیار دارد در نامه‌ای هشدار آمیز به شبکه‌های ایران اینترنشنال و پرشیانا نوشت:

به اطلاع ما رسیده است که شبکه ایران اینترنشنال قصد دارد مسابقات و جام جهانی فوتبال را پخش کند و در دسترس کانال پرشیانا اسپورت که ایران را هدف قرار گرفته، قرار دهند.

شبکه ایران اینتر نشنال و پرشیانا اسپورت هیچکدام حق پخش تلویزیونی بازی‌ها را ندارند و در صورتی که این اتفاق رخ دهد نقض قوانین شبکه اصلی و فرعی آن (صدا و سیمای ایران) صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید

در همین راستا به اطلاع شما می‌ر سانیم هر گونه نقض قوانین در مورد ایران و سایر مسابقات بدون داشتن مجوز نقض صریح قانون است و خسارت قابل توجهی برای ما به همراه دارد.

از شبکه ایران اینترنشنال درخواست می‌کنیم بدون مجوز اقدام به پخش بازی‌ها نکند و پخش هر گونه تبلیغ در مورد پخش بازی‌های جام جهانی را متوقف کند.
 
کارولین گنهتو bein sport

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۱۳
ایول
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
ای یول
جام جهانی کیلویی چند
این پیام یک معنی دیگر هم دارد ، قدرت منطقه ای ،، که اگر نبود هر کسی برای ما شاخ میشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
زبون بسته صبر کن اگر پخش نشد از اونور بعد بیا گردن کلفتی کن
به هر حال ما از سیمای میلی نگاه نمیکنیم. شبکه تاجیکستان یا شبکه های دیگر ماهواره ای، یوتیوب، وب سایتها ... بالاخره یه جایی پیدا میشه برای نگاه کردن فوتبال.
الان دغدغه ما مردم اینه که کی میخواد فوتیال پخش کنه کی نمیخواد بابا چقدر شما بفکر مردم هستین اصلا شما خوبی
به شما چه ربطی داره که کدام تلویزیون پخش میکنه؟
مشکل اینجاست که ایران گزارشگر نداره تو قطر فقط بخاطر اینکه بتونه با تاخیر و سانسور صدا و تصویر فوتبال نمایش بده.چرا سانسور مگه ملت ایران شعور ندارن مگه ملت ایران با دیدن رقص یه هوادار تحریک میشن.این چیزها تو قرن حاضر بیشتر دین گریزی میاره .یه مومن قرار نیست دینشو با دیدن چیزی از دست بده ولی با سخیف شمرده شدن شعورش زده میشه اونم توسط یه سانسورچی ۲۰ ساله.
در خصوص ایران اینترناسیونال چیزی نگفته فقط پرشیانا رو گفته
لعنت به اینترنشنال
دور میدان آزادی تهران از این نمادهای بازی های المپیک گذاشتند هزینه ساخت هرکدام برای شهرداری تهران چند تمام شده ؟ برخی از مردم در تامین نان خالی ماندند چرا آنجایی که باید خرج کنیم و رضایت مردم را بدست آوریم پول این ملت را هدر می دهیم ؟
چاه که میگن نکن بهر کسی اول خودت دیگر کسی اینه ها....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار