بازدید 47925
سه هزار و صد و نود و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

توییت انتقادی عضو دفتر نشر آثار رهبری خطاب به علم الهدی / داود عابدی، مجری ورزشی شبکه خبر از تلویزیون خداحافظی کرد / رئیسی هم به افتتاحیه جام‌جهانی دعوت شده بود که به دلایل کاری نتوانست برود / عادل فردوسی پور گزارش بازی‌های جام جهانی را رد کرد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند آیت الله نوری همدانی: باید به درد دل‌های مردم و مشکلات آن‌ها گوش کرد / یک رهگذر عادی در شیراز با گلوله ساچمه‌ای کشته شد / قوه قضائیه: اغتشاشگر خیابان ستارخان تهران به اعدام محکوم شد / مدیری که بالای ۵۰ میلیون حقوق میگیرد باید دغدغه کار داشته باشد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹ 20 November 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

آیت الله نوری همدانی: باید به درد دل‌های مردم و مشکلات آن‌ها گوش کرد
آیت الله نوری همدانی گفت: متاسفانه ما در زمانی به سر می بریم که استکبار جهانی با فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف بین ملت های محروم و مسلمانان به استثمار و چپاول مستضعفان می پردازد و تنها راه مقابله با این نقشه های شوم بیداری و آگاهی ملت هاست. امروز باید مردم را بیدار و از نقشه های دشمنان آگاه کنیم. امروز باید خدمات انقلاب را برای مردم بیان نموده و با اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان بایستیم. آیت الله نوری همدانی با مهم خواندن جایگاه تبلیغ و انجام امور فرهنگی از سوی روحانیت و مبلغان دینی گفت: باید در کنار تبلیغ و کارهای فرهنگی به درد دل های مردم و مشکلات آنها گوش کرد. حضور شما در کنار مردم و حل مشکلات آنها سبب دلگرمی آنها می شود. نباید بین شما و مردم هیچ حجابی باشد، مردم همیشه به علما و روحانیون به عنوان تکیه گاه و پناهگاه خود نگاه می کنند؛ از این روی، باید با تواضع و مهربانی با مردم ارتباط برقرار کرده و سعی کنید مشکلات آنها را برطرف کنید.

یک رهگذر عادی در شیراز با گلوله ساچمه‌ای کشته شد
فرماندار شهرستان شیراز جزئیات فوت یک شهروند در محدوده قبرستان کشن را تشریح کرد. لطف‌الله شیبانی اظهار داشت: بعدازظهر روز گذشته در محدوده قبرستان کشن شیراز یک آقا که در حال عبور از آن محل بوده مورد اصابت ساچمه قرار گرفته و زخمی و به مراکز درمانی انتقال داده شده که بر اثر شدت جراحات وارده، امروز صبح در یکی از بیمارستان‌های شیراز جان خود را از دست داد. فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به اینکه فردی که کشته شده، رهگذر و کاسب عادی بوده است، تاکید کرد: این فرد جزو اغتشاشگران نبوده است. وی در پایان تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتلان این مرحوم توسط اداره آگاهی و پلیس جنایی ادامه دارد.

قوه قضائیه: اغتشاشگر خیابان ستارخان تهران به اعدام محکوم شد
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در راستای دستورهای رئیس دستگاه قضائی مبنی بر لزوم تسریعِ همراه با دقت و عدالت در رسیدگی به پرونده‌ متهمان اغتشاشات اخیر و در ادامه رسیدگی به اتهامات این افراد در دادگاه انقلاب تهران، حکم اولیه پرونده یکی دیگر از اغتشاشگران صادر شد. فردی که در جریان اغتشاشات اخیر در خیابان ستارخان تهران با در دست داشتن سلاح سرد، اقدام به بستن خیابان، متوقف کردن خودروها و ایجاد ناامنی برای مردم، سپس درگیری با مامورین بسیج، جرح یکی از مامورین و ایجاد رعب و وحشت در رهگذران و شهروندان کرده بود، به اعدام محکوم شد.  بر اساس دادنامه صادره از سوی دادگاه انقلاب تهران، این فرد به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت شهروندان منجر به ایجاد ناامنی در محیط و اخلال در نظم و امنیت جامعه به مجازات اعدام محکوم شده است.

علیرضا فخاری استاندار تهران شد
علیرضا فخاری با پیشنهاد وزیر کشور و با موافقت هیأت وزیران به عنوان استاندار تهران انتخاب شد. پس از انتصاب محسن منصوری استاندار سابق تهران به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهور، احمد وحیدی وزیر کشور، علیرضا فخاری را استاندار جدید به هیأت دولت معرفی کرد تا استانداری تهران بدون سکاندار نماند. این پیشنهاد وزیر کشور در جلسه عصر امروز هیأت وزیران بررسی و با آن موافقت شد. از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی علیرضا فخاری می‌توان به مسئولیت‌هایی چون معاون استاندار تهران، فرماندار شهرستان دماوند، رئیس سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده (۹۹) قانون شهرداری‌ها و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اشاره کرد.

توییت انتقادی عضو دفتر نشر آثار رهبری خطاب به علم الهدی
مهدی فضائلی عضو دفتر نشر آثار رهبرانقلاب در توییتی نوشت: «جناب آقای علم الهدی! اینکه دولتمردان منحط آمریکا به زنان ما ولو متأسفانه بی حجاب، چگونه نگاه می کنند مهم نیست، مهم نگاه امثال جنابعالی است. یادآور می شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چندبار تکرار فرمودند.»

 

پناهندگی رئیس فدراسیون بوکس تایید شد
خبر ورزشی: حسین ثوری که به همراه تیم بوکس جوانان راهی مسابقات جهانی در اسپانیا شده بود، با انتشار ویدئویی تاکید کرد که تصمیمش را برای بازنگشتن به ایران گرفته است. این اقدام ثوری با انتقاد اهالی این رشته به ویژه احسان روزبهانی ملی پوش پرافتخار ایران همراه شد. روزبهانی تاکید کرد که ثوری با این تصمیم خود به بوکس ایران خیانت کرده است./خبرورزشی

داود عابدی، مجری ورزشی شبکه خبر از تلویزیون خداحافظی کرد
داود عابدی مجری ورزشی شبکه خبر با نوشتن متنی در اینستاگرام خود از تلویزیون خداحافظی کرد. او نوشت: «خداحافظ، با سلام و احترام خدمت مخاطبین عزیز، مدتی است در سکوت و بدون هیاهو خود را خانه‌نشین کرده‌ام فقط برای اینکه کمی برایم التیام باشد. بارها در خود زیستم و فریاد زدم، حرف‌ها شنیدم و سختی‌ها را به جان خریدم اما تحمل کردم. حالا هم که به اشتراک می‌گذارم مرا ببخشید. فقط خواستم کمی از احساس این روزهایم برای‌تان بگویم. شاید مرهمی باشد و بدانید این سکوت خود پر از معناست. بنده کمترین همیشه در طول سالیانی که در عرصه ورزش بودم مملو از انرژی با تمام توان با خاطرات تلخ و شیرین ورزش همراه‌تان بودم. يادش بخير دوربين خبرساز آن روزهايى كه به سالن هاى ورزشى مي رفتيم و اجازه ورود نداشتم. مى گفتند شما ممنوع الورودى؛ يادش بخير گزارش از دربى های متعدد و مصاحبه های داغ و بعضا جنجالى، يله ها و تونل ورزشگاه آزادى و سكوها يادش بخير. ساندويج هاى مخصوص با همان يك برگ كاهو كه خود سوژه گزارش ما بود روحشان شاد. رفقاى شفيقم سيد شيرازى و حسن حيدرى را اما حالا در اوج توان چنان که می‌توانم کیلومترها بدوم تهی از انرژی‌ام آنقدر خسته‌ام که حد ندارد. عجیب است عجیب نیست آن‌همه عشق و علاقه به کارم چه شد؟؟ و اما اخیرا قرار بود برنامه‌های ورزشی از جمله ویژه جام جهانی را تولید و اجرا کنم اما هرقدر با خود کلنجار رفتم، نشد که نشد. متاسفانه روحیه ندارم. اجرای برنامه‌های ورزش انرژی می‌خواهد که من این روزها در خود حس نمی‌کنم. این روحیه از بیننده من انتقال پیدا می‌کنه نیست. حتی رفتن به جام جهانی هم مرا راضی نمی‌کرد. چطور می‌توان با این همه آه و حسرت و اندوه در هر گوشه از سرزمین نقش مجری خوشحال و پر انرژی در ورزش را ایفا کنم؟ حداقل اینکه من نمی‌توانم. همکارانم مرا ببخشند که نتوانستم در کنارشان باشم. امیدوارم مرا درک کنند مرا دیگر یارای ماندن نیست. اینجا رسما خروج زودتر از موعد خود را اعلام و از تلویزیون خداحافظی می‌کنم. و اما می‌ماند حرف دلم که آن را برای خود نگه می‌دارم. خدای ما هم بزرگ است و خود روزی‌رسان. به امید زندگی شایسته و روزهای خوب و شاد بدون خشونت برای زنان و مردان میهن عزیزمان ایران (عاشقم و سوزد شرار غم جانم / اگر بر آرم آه از دل آتش خيزد / آمد جان به لبم وز دل جدا نشود تاب و تبم / گريان و شمع سحر روزو شبم از تنهايى /بازا در محفل من كز آتش غم سوزد دل من / اى راحت جان تاكى ز غمت بنالد دل من / نباشد از جهان به غير اشك غم حاصل. خداحافظ؛ وطنم ایران.»

رئیسی هم به افتتاحیه جام‌جهانی دعوت شده بود که به دلایل کاری نتوانست برود
حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان که بامداد امروز (یکشنبه) عازم دوحه قطر شد، درباره برنامه سفر خود اظهار داشت: آقای رئیسی به مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ دعوت شده بودند اما به‌ دلیل مسائل کاری که داشتند، نتوانستند بیایند و قرار شد طبق مکاتبات وزارت امور خارجه، بنده به‌ عنوان نماینده ایران در مراسم افتتاحیه شرکت کنم و فردا نیز کنار تیم ملی باشیم.

عادل فردوسی پور گزارش بازی‌های جام جهانی را رد کرد
فردوسی‌پور بازی‌های ایران در جام جهانی را گزارش نمی‌کند. گفته می‌شود عادل فردوسی‌پور، در هفته‌های اخیر، پیشنهاد‌های متعددی برای گزارش بازی‌های جام‌جهانی دریافت کرده، اما به همه آن‌ها جواب رد داده است. او در گفت‌وگویی کوتاه ضمن تایید این موضوع گفت: پس از نزدیک به چهار سال ممنوعیت، گفتند جام جهانی را گزارش کن. در دورانی که ایران عزیز در ماتم و اندوه فرزندان خود نشسته، صدای مردم از هر صدایی شنیدنی‌تر است.

فرمانده سپاه اصفهان: نخست وزیر اسرائیل را دست‌بسته و قلاده به گردن به ایران خواهیم آورد
سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه استان اصفهان گفت: نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی امیدوار بود که با این اغتشاشات در تهران به تهران و ایران سفر کند، ولی جمهوری اسلامی ایران انشاءالله با شکست رژیم کودک‌کش اسرائیل، نخست وزیر آن‌ها را کت بسته و قلاده به گردن به ایران خواهیم آورد.

وزیر کشور: با اصل اعتراضات مشکلی نداریم
احمد وحیدی درباره این‌که با شکل‌گیری اعتراضات در کشور بار دیگر بحث اختصاص محلی برای برگزاری تجمعات مطرح و گفته شد وزارت کشور متولی این امر است و در حال رسیدگی به این موضوع است این بررسی‌ها در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: این موضوع دو مساله دارد؛ نخست اصل مساله کسانی که به هر حال به یک موضوعی اعتراض دارند. مساله دیگر اینکه در یک مکان خاص باشد. وزیر کشور که با ایلنا گفت‌وگو می کرد، با اشاره به این‌که با اصل اعتراضات ما مشکلی نداریم، تاکید کرد: در چارچوب قانون افرادی که اعتراض دارند، می‌توانند مجوز بگیرند و مشخص باشد، طول آن چه مدتی است که می‌خواهند اعتراض خودشان را انجام دهند.

مدیری که بالای ۵۰ میلیون حقوق می گیرد، باید دغدغه کار داشته باشد
آصفری نماینده مردم اراک، خنداب، کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه بعضا مدیرانی در کارخانه ها هستند که توانمندی مدیریت ندارند، گفت: مدیری که بالای ۵۰ میلیون تومان حقوق می گیرد ملزم است که دغدغه کار و کارخانه داشته باشد و برای ایجاد اشتغال تلاش کند. 

رییس اتاق بازرگانی: ۱۰ میلیون ایرانی زیر خط فقرند

رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان این‌که عبور از شرایط اقتصادی فعلی نیاز به تغییر عملکرد در دو حوزه اساسی دارد توضیح داد: اول این‌که حل مشکل اقتصادی پیشرفت و وضع اقتصادی مردم نیازمند سرمایه‌ گذاری‌های عظیم و دسترسی به فناوری‌های بروز است. دوم حضور افراد دارای اهمیت حرفه‌ای در مناصب مهم اقتصادی کشور چاره‌ساز است. آنچه تاکنون اقتصاد ما آن را تجربه کرده اهمیت کم دادن به این دو موضوع است. شافعی به کاهش درآمد سرانه حقیقی ایرانیان در ۱۰ سال گذشته اشاره کرد و گفت: برآوردها نشان می‌دهد در این سال‌ها درآمد سرانه بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته و حدود ۱۰ میلیون ایرانی زیر خط فقر قرار گرفتند. میانگین نرخ رشد اقتصادی نیز در دهه گذشته تنها حدود نیم درصد بوده است؛ این وضعیت نشان دهنده نااطمینانی در فضای کسب و کار و عدم انگیزه فعالان اقتصادی برای سرمایه‌ گذاری‌های بزرگ بوده است. وی ادامه داد: این نااطمینانی‌ها هم ریشه در سیاست‌های داخلی اقتصاد دارد و هم تحریم‌های ظالمانه در آن تاثیر داشته است. واقعیت این است که هنوز ماهیت سیاست‌های اقتصادی دولت برای فعالان اقتصادی روشن نیست و تا این شرایط تغییر نکند، نمی‌توان انتظار داشت که فعالان اقتصادی بتوانند تصمیمات میان مدت و بلندمدت بگیرند.

مرغ ایرانی به کویت می‌رود
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: به دلیل عاری بودن کشور ما از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، کشورهای دیگر از جمله کویت درخواست واردات مرغ از ایران کرده‌اند.

برنامه هفتم فرصتی برای طرح آمال و آرزو نیست
رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: برنامه هفتم به جای طرح آمال و آرزوهای بلند پروازانه که در گذشته فراوان داشتیم، بیش از هر چیزی باید به دنبال تغییر ریل اداره کشور در جهت تامین منافع کشور و مشارکت حداکثری در تکرار این برنامه محسوب شود. یکی از مشکلات برنامه‌های قبلی عدم توجه به واقعیت زمان تدوین برنامه از جمله آثار تحریم‌ها بر توان تولیدی‌ کشور و مشارکت ندادن بخش خصوصی و استان‌ها و دیگر گروه‌های مرجع بوده است.

 دپوی بیش‌ از ۳۰ هزار خودرو در بم
 استاندار کرمان گفت: بیش‌ از ۳۰ هزار خودرو در پارکینگ کارخانه‌های خودروساز شهرستان بم به دلیل مشکلات مختلف بویژه مسائل گمرکی دپو شده است. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۱
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۱۰۰
اگر با اصل اعتراضات مشکلی ندارید، بفرمائید مردم چطور باید اعتراض کنند که شمادخوشتان بیاید . مردم با رای ندادن اعتراض کردند ولی شما لاپوشانی کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
همان شرايطي كه در كشورهاي غربي وجود دارد بهترين راهكار است، معترضين شناسنامه دار، اعتراض در چارچوب قوانين كشور، تامين امنيت اعتراض كنندگان و ساير مردم محل، نظافت محل اعتراض
یاخدا فردا تیم میلی ببازه.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
هر جند که انگلیس قوی تره& ولی انشالا ایران ببره تا چش هر چی وطن فروشه در بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
مرگ بر وطن فروش خائن
دلم سوخت. تمام ثروت افسانه ای قطر که ان را ثروتمندترین ملت دنیا کرده از میدان مشترک گاز پارس جنوبی است که با مایع کردن گازش و استفاده از لایه نفتی ان در سال تا ۱۲۰ میلیارد دلار درامد دارد. ولی ما در ایران بنا بر نظر مشاور متولد امریکا و مدیر مسئول خیلی طرعدار روسیه و شرق چون خیلی ضد امریکایی و ضد غربی باید باشیم عملا حتی یک دلار گاز زطیعی مایع شده از این میدان صادر نمیکنیم. فقط قطر نیست. حتی عراق جنگ زده دارد چند برابر ایران از میدان مشترک ازادگان تولید و صادر میکند و بعد مسئولین ایران خوشحالند که توریست! های عراق چه اندازه به مشهد و نمک ابرودسر می این و ایران کمی دینار عراقی درامد از انها دارد. واقعا افسوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
لطف كرده اطلاعات خود را بروز كنيد، ميزان برداشت ما و قطر از پارس جنوبي چنيدي سال است كه برابر شده و گاز استخراج شده صرف توليد محصولات پتروشيمي و سپس صادرات آنها و يا مصرف داخلي مي شود.
جناب آقای محترم در قانون کشور صراحتا آورده شده بی حجابی عمدی زندانی دارد
پاسخ ها
صدرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
جناب ناشناس اگه قانون بی حجابی اجباری تصویب بشه هم به اون عمل میکنی ؟؟؟ چرا ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
نزدیک به نیم قرن از نوشته شدن قانون اساسی کشور می گذره. حدود 70 درصد کسانی که توی اون دوران به این قوانین رأی آری دادند، الان دیگه زنده نیستند. این یعنی قوانین 50 سال پیش داره برای نسلی اجرا میشه که نه سهمی در تصویب اونها داشته و نه اصلا قانونگذار اونها رو دیده. به نظر شما وقتش نرسیده تا این قوانین به شکلی بازنگری و اصلاح بشه که نسل حاکم بر جامعه هم سهمی در اون داشته باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
کدوم ماده ؟کدوم تبصره ؟ کدام گوشه قانون؟ کدام کنج قوانین ؟ گفته بی حجابی ؟زندان داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
اللن چند قرن هست حکومت سعودی عوض نشده و دیکتاتوری هست و موروثی یا انگلیس هم همین طور آیا وقت آن نرسیده اول آنها که تجویز به شما دادن خودشان اجرا کنند؟ در ضمن این ها به کنار چرا دنبال بی حجاب گشتن هستید دنبال چی هستید؟!! هر آدم عاقلی می داند هر چه بی حجاب تر باشید زندگی ها نابود تر هست و جامعه متلاشی تر در فسادهای اخلاقی
عادل فردوسی پور دمت گرم؛ با اینکه قبلا طرفدار فوتبال بودم الان توی این شرایط از تنها چیزی که بدم میاد جام جهانی هست.
این که پشتیبان تیم کشورت در مسابقات جهانی باشی ولی نمی روی هرچی باشد آدم خوبه نیستی در ضمن شما چرا زودتر نرفتی مثلا سال قبل؟!!! یا دو سال قبل؟!!!
آدم اخبارو که میخونه ، از زندگی سیر میشه ! دریغ از یک خبر خوب ، دریغ از یک بارقه امید !
نخست وزیر اسرائیل را چه زمانی میارن ایران؟ لطف زمان بدهند
مردم اتفاقا با شماها کاری ندارند و با تماشای جام جهانی شاد می شوند و تو هم خوب نشان دادی صدای مردم نیستی بلکه صدای افراد....!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
درود بر فردوسی پور حامی مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
از طرف خودت صحبت نکن نه مردم ایران
همین فرد را وسط خیابان اعدام کنید که فکر نکنند خبری هست
با پول بیت المال اعزام شده و با بی شرافتی محض درخواست پناهندگی داده
در روزگاری که فضا غبار آلود هست و راست و دروغ قاطی هم شده عده ای خوب خودشان را دارند رسوا می کنند و علیه کشور شدن آن هم به اسم مردم ولی خیالی نیست این روزها خواهد گذشت و روسیاه خواهند شد همانند قبلی ها
داوود عابدی فدای سر مردم ایران که از تلویزیون خدا حافظی کرد،
فردوسی پور مصیبت این مملکت امثال تو هستند
خسته نشدی از این همه خبرهای سیاه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
مگه خبر خوبی هم هست ؟
ولی انصافا جام جهانی مسکن قوی هست ملتی اگه فیل باشه از پا درش میاره
خط فقر در ایران مفهومی نداره ۱۰ میلیون زیر خط فقر سیاه هستند
داوود عابدی منصف و بی غرض بود
بعضی وقتا یه جمله هایی سر زبان مردم دنیا میافته که رادیکال و انقلابی هستند ولی بعضی مواقع به هرج و مرج میکشن مثلا ۲۰۰ سال قبل در اروپا جمله ای رایج شده بود میگفتن مالکیت دزدی است بعد سر همین جمله به جون هم میافتادن در دهه شصت و هفتاد میلادی یه جمله رایج شده بود میگفتن راه رشد غیر سرمایه داری تمام کتاب های شریعتی تفسیر همین جمله است حالا میگفتی راه رشد غیر سرمایه داری یعنی چی جواب درستی هم نداشتن در کوبا چین ویتنام همه جا میگفتن راه رشد غیر سرمایه داری وقتی در ایران انقلاب شد همه میخواستن با راه رشد غیر سرمایه داری ایران رشد و توسعه پیدا کنه البته ده سال بعد دیگه مردم به این حرف اهمیتی نمیدادند تمام دولت های بعد از انقلاب منطق لیبرال دموکراسی غرب رو داشتند ولی هنوز آدمایی پیدا میشوند که میگن راه رشد غیر سرمایه داری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
???????
با این حساب همه فرزندان این سرزمین هستند و کل زندان و دادگاه و نیروی انتظامی را تعطیل کنید!!! چرا فقط روی بی حجابی که کلید اولیه و اصلی برای کارهای خطرناک اجتماعی هست نگران هستید؟!!
با عرض ادب خدمت جناب وحیدی .آقای وحیدی عزیز بیش از دو ماه ست که قرار بود جایی برای اعتراض مسالمت آمیز ایجاد شود ولی هیچ کاری نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
اعتراض مسالمت آميز در فضاي اغتشاش ممكن نخواهد بود بلكه فضاي آرام مي طلبد.
لطفا در حال حاضر به فکر معیشت و رفاه و امنیت مردم خودمون باشید و اگر همه چیز خوب بود اونوقت برای نخست وزیر رژیم کودک کش اسراییل فکری بکنید!!
ظاهرا علم الهدی بازم تند رفته!!!
به عنوان یک جوان ایرانی که باید پر از انرژی و نشاط باشم این روزها به شکل عجیبی فکر خودکشی تو سرمه. کم آوردم دیگه نمی کشم. چرا اینجوری تا کردید با ما ؟
با توجه به اینکه سابقه کار برای بازنشستگی در صدا و سیما 25 سال است بنظر میرسد بعضی از مجریان که به سنوات بازنشستگی میرسند میخواهند وجیه المله باشند و مثلا استعفا میدهند وگرنه انها جز در رسانه های معاند جایگاهی ندارند و اگر فقط حقوق صدا وسیما ممر اعاشه شان بوده باشد برای امرار معاش جایی جز پناه بیگانه گان نخواهند داشت .ضمنا دعوت از فردوسی پور نیز تکذیب شده و اگر ایشان اصرار دارد که نان نظام را نخورد از تهیه کننده گی در سیما که اتفاقا درامد شایانی هم دارد انصراف بدهد .بحمدلله کشور از نیرو های متعهد و توانمند مملو است که کسانی مثل فردوسی پور سدی در برابر پیشرفت انها بوده اند که انشاالله این سدها بزودی رفع و راه برای نیروهای مستعد و متعهد باز خواهد شد
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
مثل مهران رجبی که تازه مثل یه غنچه شکوفا شده، کجا بود این استعداد این همه سال
تیم فوتبال ایرانه
ایران....
کدوم کشور بخاطر این مسایل تا حالا از جام جهانی منصرف شده
همه جوگیری ها مختص ایرانه
جناب سردار فدا ، به شما اطمینان میدهم که دستگیری و قلاده زدن به نتانیاهو هیچ مشکلی از مشکلات جدی و خطرناک و متعدد کشور و مردم را رفع نخواهد کرد

ولی اگر واقعا چنان قدرتی در تعقیب و مراقبت و دستگیری نتانیاهو دارید که ظاهرا دارید !!!!؟؟؟؟

آنرا در جهت شناسایی و دستگیری دزدان و مختلسین و رانت خوران و کاسبان تحریم متعدد که هر کدام چند هزار میلیارد تومان از بیت المال را دزدیده اند
و در کانادا و امریکا و اروپا و ترکیه و دوبی و استرالیا به زندگی شاهانه پرداخته
و به ریش مردم و بقیه مسولان میخندند بپردازید که موجبات رضایت خدا و مردم خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
احسنت
واقعا اگه همچين تواني داريد توانتون رو بذاريد برا دستگيري و قلاده انداختن به گردن دزدان، اختلاس گران و مفسدين داخلي.
درود و سپاس فراوان به عادل فردوسی پور عزیز که در کنار

مردم بودن و غمخوار آنها بودن را به همه چیز ترجیح داده و میدهد
اولا کسانی که از فردوسی‌پور برای گزارش مسابقات ایران در جام جهانی خواسته اند، بسیار کار نادرستی انجام داده اند، دوم مگر آدم قحطی است که ایشان با لکنت زبان مخصوص خود و گرایش سیاسی خاص و منحط خود ادا هم در بیاورد. خوب شد که نتوانست گزارش کند. فردوسی‌پور در مصیبتی که امثال ایشان با تحریک به اغتشاش بوجود آورده اند همراه باشند و در همان وضعیت بماند، بهتر است.فردوسی‌پور اگر نمیداند، بداند که صدای مردم ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
درود واحترام
تضاد بین سنت و مدرنیسم در همه جای دنیا هست، نمونه اش در آمریکا سر بحث سقط جنین. اما در ایران رضاشاه با کشف اجباری حجاب و مبارزه با دین باعث شد که این تضادها بطور طبیعی توسط جامعه حل نشه. باید این تضاد کاهش پیدا کنه و همه بپذیریم که سبکها و عقاید مختلف وجود داره و دیگران رو تحمل کنیم. حکومت هم حد وسط رو بگیره.
آقا عادل بهترین کار را کردی امیدوارم دیگر صدایت را از تلویزیون نشنویم و کسی دعوتت نکند.تو درست می گویی صدای مادران . همسران شهید بسیجی و پلیس مظلوممان شنیدینی است!
عادل جان تجدیدنظر کن از هو شدن توسط تعدادی بی ادب توی شریف سابق نترس.
بخاطر ایران
شما فعلن خاوری رو کت بسته بیارین نخست وزیر اسرائیل پیش کش
سلام متاسفانه عدم جامع نگری در تصمیمات ، سخنرانی و ... در اکثر مسیولین وجود داشته و دارد و امروز خودش رو به شکل بدتری نشان میدهد و اصل اول انقلاب که همانا اتحاد و همدلی بوده را نشانه رفته و آقایان نیز بی توجه به عواقب آن هستند
اقای نوری همدانی در باره کدام کشور صحبت میکند و و کدام خدمات . اقای نوری اکثر مردم را به زیر خط فقر بردن هم هنر است
آقای نوری مردم کار می‌خواهند شعار کافیست سفره و جیب خالی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
لطف كرده يك سر به ميزان بيكاري ساير كشورها هم بزنيد مثل اسپانيا، پرتغال و ...
رئیسی هم به افتتاحیه جام‌جهانی دعوت شده بود که به دلایل کاری نتوانست برود
دقیقا چه کاری؟
ایشان اگر کاری بلد بود و حضورش کارایی داشت این وضعیت مملکت نبود
دوره ای شده که هر کی از این اوضاع مملکت برا خودش کلاهی میدوزد ! بنده خدا تو اصلا کی هستی وکی بودی که حالا به هر دلیلی میخوای بری از صدا و سیما قصه وداستان مینویسی و فیلم هندی بازی میکنی ! بهتر که رفتی دست خانمت رو هم بگیر ببرش اینجا در شان شمانیست حقتون ضایع میشه !! سعودیها پول بیشتری میدن البته اگه کاسه لیسای قبلی جای خالی گذاشته باشند ! برای مردم و غصه مردم خوردن این روزا خوب بهانه ای شده برای عوام فیبی شماها .
اصلا می دونن فوتبال چیه ؟ اصلا اعتقاد به شادی دارند؟ اگر هم می رفت ازبغل دستی ش که احتمالا امیر قطر بود میپرسید : می گم حاج اقا بجای اینکه این همه ادم بدوند دنبال یک توپ نفرییک توپ می دادن بهتر نبود ؟ یا بعد می پرسید راستی به اینا ناهارم دادن ؟
مسئولان نظام اگر میخواهند عدالت در پرداخت رعایت شود، باید آنها هم مانند متوسط حقوق بگیران جقوق درافت کنند نه 7 برابر حداق حقوق بگیران و بعضی مواقع هم نجومی!
اونوقت هم مردم در برابر مشکلات کشور تحملشان بالا میرود و هم برای پیشرفت کشور تلاش مضاعف میکند.
یادش بخیر حسن روحانی در سال ۹۶ تو مناظرات خطرات انتخاب رییسی رو گوشزد میکرد همه به او میخندیدن، که چطور می‌خواهد دور کشور دیوار بکشه و کمتریک یکسال از انتخاب او نگذشت که ایران تبدیل به زندان شد ، خیلی ها ممنوع الخروج ، یه عده ممنوع التصویر، یه عده ممنوع المصاحبه، ، رییسی توسط یه عده از افراطیون که حامی او بودن در قضیه حجاب او رو سردست کردن که با بی حجابی برخورد خشن کن و یه عده گشت ارشاد رو با صحنه انتقام از جوانان اشتباه گرفتند و آن شد که نباید میشد ، در حالی خیلی از دلسوزان به رییسی گوشزد کرده بودن که با گروهک پایداری هم پیاله نشو ، سخنان علم الهدی کاملا توهین آمیز به زنان سرزمین بود
درود به شرف عادل فردوسی پور
امثال علم الهدی و سید احمد خاتمی فقط باعث شعله ور شدن آتش خشم مردم و جوانان می‌شوند؟ لحظه درنگ در تغییر آنها جایز نیست
واقعا چه حمله زیبایی فردوسی‌پور گفت
زیباترین صدا شنیدن صدای این ملت هست ،
چقدر داریم راحت سرمایه های مملکت رو از دست میدیم ، شما فردوسی پور فارغ التحصیل بهترین دانشگاه ایران رو با فروغی که فقط بخاطر خویشاوندی با حداد و بالا رفتن از سفارت انگلیس رئیس شبکه ۳ شد رو مقایسه کنید تا بفهمید چرا باید وضعيت پا اینطور باشه
علم الهدی شده بنزین روی آتش، متأسفانه به سخنانش اصلا دقت نمی کند
آقای رییسی دلار ۲۲هزار در فرودین ۱۴۰۰ رو رسوندی به ۳۶هزار ؟؟ اون هم با حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی ؟؟؟ و ۱۱برابر کردن قیمت دارو در یکسال ؟؟ الحق که دولت ۶ کلاسه برازنده توست ؟؟
به نظرم با رفتن مجری ها و گزارشگران محبوب بهتره فروغی بیاد هم مجری بشه هم گزارشگر و هم برنامه خندوانه و هم برنامه عمو پورنگ رو اجرا کنه ؟ این جماعت که در ابومشاغل بودن بد طولایی دارن ؟؟
کسی که به خاطر هیجانی که شبکه ها و رسانه های خارجی، و بعضا رسانه ها و افراد دنبال رو آنها در داخل حجاب بردارد یک بی خاصیت هست و این کمترین چیزی هست که باید در قبال آنها گفت
ماهیت واقعی حاجی بابایی برای معلمان مشخص شد ، او نه در دوران وزارت به فرهنگیان خدمت کرد و ته در مجلس با آنکه رئیس کمیسیون بودجه بود ، رتبه بندی رو که ابتر کرد، فوق العاده رو هم داد به دانشگاهی که در دی‌ماه حقوقشون نجومی شده بود ؟؟ هر چه میکشیم از دو رویی بود ،؟؟
متاسفانه زمزمه های مبنی که ندادن پول رتبه بندی ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ به گوش میرسه ،، آقای وزیر تو این تورم کمر شکنی که دولت تحمیل کرده خوردن حق معلم بدون شک تبعات خوبی نخواهد داشت ؟؟ و انگیزه رو از همکاران خواهد گرفت ، متاسفانه مجلس در بحث جامعه هدف رتبه بندی اشباه کرد و حداقل ۳ سال سابقه کار رو رو باید مبنا قرار می‌داد با توجه به اینکه حداقل دریافتی نو معلمان ۵۵ درصد شد و نیروهای بل سابقه ۱۰ درصد ، در حال حاضر اختلاف زیادی بین نیروی کم سابقه و ۲۷ سال سابقه نیست در خالی اول اسخدامم حقوقم تقریبا نصف حقوق نیروی با تجربه بود یا مثل دانشگاه که اختلاف مربی و استاد تقریبا ۳برابر هست .
مرغ ايراني به كويت مي رود !!
--------------
-- معلوم ميشه كه براي مرغها « كويت » شده !!!
آقای وزیر بهداشت این چه وضع اجرای نظام تعرفه گذاری هست به یکی دو میلیون برای سه ماه می‌دهید و به یکی ۱۳ میلیون ؟؟؟ تو رو به امام حسین جمع کن این بساط بی عدالتی رو ؟؟؟ نظام پرستاری از خواب بیدار شو ، آقای شریفی مقدم شما به فریاد بهیاران مظلوم برس ؟؟ تو بخش زنان همپای پرستاران جون بکن بعد یک چهارم آنها دریافتی داشته باش با ۲۷ سال سابقه ؟؟ ۱۲ ساله بخاطر مدرک بهیاری نه طبقه ای گرفته ام و نه رتبه ای ؟؟؟ در حالی که نیرو نصف سابقه من ۵ میلیون از من فقط حقوق میگیره اون پرستار نظام سلامت ، آیا مدرک اینقدر باید فاصله طبقاتی داشته باشه در حالی در آموزش و پرورش فاصله حقوق حداکثر یک میلیون بیشتر بخاطر مدرک نیست و نیروی دیبلم هم تا خبره رفته ولی نیروی وزارت بهداشتی که درگیر کرونا بود باید ۱۳ سال نه طبقه بگیره نه رتبه از سال ۸۸ ؟؟؟؟؟!!!واقعا باید فاتحه این نظام پرداخت ناهماهنگ رو خوند ؟؟
کاش اینترنت داشتم و مجبور نبودم این صفحات زرد را بخونم
تو این روزهایی که خاینان به ملت و مملکت ایران دارن بذر ناامیدی میپاشند تا وحدت مردم رو بشکنند، این بچه ننه بازی های امثال فردوسی پور و عابدی، جز آب به آسیاب ریختن دشمنان ایران متحد نیست.
به جای امیدوار کردن مردم به روزهای بهتر و گذر از این حماقت بازی عده ای نا آگاه، خواسته یا ناخواسته به دیگر مردم کشورمان خیانت نکنیم که چوبش رو همه میخوریم،
چه اونی که پس کشیده خودش رو و از یکپارچگی کشور دفاع نمیکنه، چه اون که داره به آتش هایی که دشمن روشن کرده میدمه!!!
وزیر کشور: با اصل اعتراضات مشکلی نداریم.......اعتراض به تجاوز اسرائیل و عربستان و نقض حقوق بشر در آمریکا جایز است و الا دیگر هیچ اعتراضی پذیرفته نیست!
رییس اتاق بازرگانی: ۱۰ میلیون ایرانی زیر خط فقرند......هیچ اشکالی ندارد، دشمن نمی تواند پیشرفت های ما را ببیند!
کاش اون مجری که با دیدنش اکثر ببینده های فوتبالی یا کانال عوض می کنن یا صدای تلویزیون می بندن خدا حافظی می کرد
عادل فردوسی پور گزارش بازی‌های جام جهانی را رد کرد
آفرین
دپو خودرو در پارکینگ کارخانه‌های خودروساز چه ارتباطی با گمرک دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر خودرو ساز است خودرو ساخته را به بازار عرضه کند ولی اگر عنوان خودرو ساز را دارد ولی در واقعیت واردکننده خودرو است این چیز دیگریست
افرین ب اقای فضائلی
فردوسی پور دمت گرذم!
مدیری که بالای ۵۰ میلیون حقوق می گیرد، باید دغدغه کار داشته باشد
حرامت باد ای مدیر بی عرضه که لیاقت ساختن هیچ چیزی را نداری و فقط روزت را شب میکنی که پول بگیری و کارت هم مانع تراشی است برای کارافرنیان
رئیس جمهور به قطر نرفت چون می دانست مورد بی مهری ایرانیان مقیم قطر واقع می شود .
جناب عابدی مجری کجا رفتی می موندی یه چای دیگه می خوردی
با سلام .لازم است دادگاه تجدیدنظر اغتشاشگران مسلح زودتر برگزار شود .و در اسرع وقت و در ملا عام حلق آویز شوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
مگر شما قاضی هستین که حکم میدهید. دادگاه باید علنی وباحضور وکیل وهیت منصفه باشد تاعدالت برقرارشود
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
با سلام .لازم است دادگاه اختلاس گران و چپاول گران ثروت ملی زودتر برگزار شود .و در اسرع وقت و در ملا عام حلق آویز شوند
تا باشد عبرت مدیران ناکارامد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
آفرین، خودت تنهایی به این نتیجه رسیدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
باشه حالا برو حقوقتو بگیر
سردار مجتبی فدا ، فدات شم وضع اقتصادی داخل رو سر و سامون بدین، خرید قلاده با من و آوردن اوشون هم با شما. قبول؟؟
آقای نماینده خودتان این مدیران رابطه ای را با لابی گری انتخاب می کنید دیگه . الان پتروشیمی ارومیه یک مدیری داره که بالای 60 م حقوق می گیره که علی رغم ناتوانمندی اعلام می کنه کسی نمی تونه منو عوض کنه . این مسئله از کجا نشات می گیره
تا الان کجا بودی فضائلی جان؟؟؟
جناب فضائلی این تذکر شما بجابود منتهی باید اقای حاج علی اکبری به اقای علم الهدی تذکر جدی بدهد که لحن سخنانش را خطاب به مردم از حالت ارباب رعیتی به مرام ومنش معصومین ع تغییر دهد ناسلامتی ملبس به لباس روحانیت ودرکسوت ایت الله هست
آقای نوری همدانی صبح بخیر،روز خوبی داشته باشی،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
فریاد مرگ بر آمریکای ما را به آمریکا برسان. در ایران مراجع اهمیت بالایی دارند و نفسشان حق است.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
ای کاش ایشان زودتر اعلام نظر میکردند
مديري 50 ميليون مي گيره در اين چند سال اقلا لبخندي به لب مردم نشانده نمايندگان مجلس كه چند برابرش را مي گيرند حكم اعدام مردم را صادر مي كنند ...........................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
منظورش از مديري اون مديري نيست!!! يه مقدار در خواندن و مطالب و مثبت دادن دقت بفرماييد
بعضی کامنتها را فقط میشود تایید کرد و بعضی را رد. سایت تابناک دچار اشکال شده که امیدوارم عمدی نباشد.
باسلام
آقای فردوسی پو آقای عابدی یکی از نعمتهای فتنه این است که سره از ناسره
جدا میشود . عمری با حقوقهای کلان از همین سازمان بردید حالا دلسوز مردم شده اید. خداوند همه ما را هدایت نماید.انشاالله
مردم چطوروباچه زبانی اعتراض خودرانشان دهندکه به مذاق اقایان خوش بیاید.متاسفانه دراین کشورصاحب منسبان تحمل کوچکترین انتقادروهم ندارندچه برسه به اعتراض
عابدی قبلا استعفا کرده بود که بره برای تهیه کنندگی
دید بازار عزیزکرده ها داغه، گفت بزار منم اینطوری بگم که عزیز باشم
خخخخخخخخ
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار