بازدید 3549

بازداشت ۱۰۰ عضو دموکرات و کومله در اغتشاشات

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ 14 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار محمدتقی اصانلو درباره وضعیت مرزهای شمال غرب کشور، گفت: مرزهای شمال غرب، مرزهای قابل اعتمادی است اما گاهاً و در مواردی و به صورت محدود دشمن برای فتنه انگیزی در شرایط اخیر کشور توانسته سلاح‌هایی را وارد کشور کند که با قدرت عمل نیروهای امنیتی مواجه شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا افزود: منطقه شمال غرب کشور پیچیده و کوهستانی است و ما در طول یک ماه گذشته مقدار قابل توجهی سلاح و مهمات از گروه‌هایی که دنبال انتقال سلاح به داخل کشور بودند را دستگیر و تجهیزاتی را که می‌خواستند به شهرهای عمقی بفرستند را توقیف کردیم.

سردار اصانلو ادامه داد: این نشان می‌دهد که دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که به اهدافش دست پیدا کند اما مهم این است که نمی‌تواند و نتوانست. توان نیروهای جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شمال غرب بسیار خوب است و این نشان می‌دهد اِشراف اطلاعاتی ما فوق العاده بالاست.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا تصریح کرد: خواسته ما از دولت مرکزی عراق که تامین امنیت مرزها است، باید برآورده شود. خواسته ما تنها مربوط به امنیت داخلی جمهوری اسلامی ایران نمی‌شود بلکه امنیت اقلیم کردستان عراق و عراق را هم شامل می‌شود. گروه‌های ضد انقلابی که در اقلیم یا عراق مستقر شدند، برای امنیت آنجا هم تهدید محسوب می‌شوند.ما هم با مسئولان و مقامات دولت مرکزی عراق گفت‌وگو کردیم و همچنین گفت‌گوهایی با مسئولان اقلیم کردستان عراق داشتیم.

سردار اصانلو گفت: ما در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کردیم که عمدتاً وابسته به گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل