بازدید 29123

واکنش دبیر به شادی نکردن کشتی‌گیران روی سکوی قهرمانی

برای کشتی گیر بد است که دوم شود، ببازد و بخندد. من سه نقره دنیا گرفتم تا شش ماه بعدش نمی‌شد با ده من عسل مرا خورد!  ما 5-5 در فینال بردیم. پنج کشتی‌گیر من باختند، بخندند؟ محمودی بچه شاه عبدالعظیم است و باخته، اگر بخندد آنجا مسخره اش می‌کنند
کد خبر: ۱۱۵۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ 13 November 2022

علیرضا دبیر در مراسم تقدیر از تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: اسماعیل احمدی اول رفیق ماست بعد مسئول دفتر وزیر و میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران  ما اینجا عکس کشتی گیران را زدیم و در خدمت خانواده شهید آرمان هستیم. 

وی ادامه داد: در مورد جام جهانی بچه‌های ما کار بزرگی کردند تیم‌های اول و دوم دنیا را با نفرات اصلی با شایستگی بردند. داوری در فرنگی خیلی تاثیرگذار است و می‌توانستیم 7-3 در فینال ببریم. به بچه‌ها گفتم فرنگی  حق ندارد به عقب برگردد. تیم خوبی داریم. در بلگراد هم بدشانسی آوردیم.  همین محسن نژاد 9 بر صفر از همین حریف ترک جلو بود که ضربه شد و در جام جهانی شکستش داد، اینها حکمت خداست. 

واکنش دبیر به شادی نکردن کشتی‌گیران روی سکوی قهرمانی

دبیر تاکید کرد: از من پرسیدند نتیجه جام جهانی چه می‌شود گفتم ما روی کاغذ باید ببازیم و برای برد خودمان را آماده نکردیم. رنگرز قبل از رفتن گفت ترکیه را می‌توانیم 6-4 ببریم و آذربایجان را 5-5 ببریم که همین اتفاق افتاد. 

رئیس فدراسیون کشتی درباره شادی نکردن برخی فرنگی‌کاران روی سکوی قهرمانی گفت:  من در فضای مجازی نیستم. در فضای واقعی 9 شب می‌خوابم و 5 صبح بیدار می‌شوم.  کاری نمی‌کنم که خدا ناراحت شود. من خیلی از زمان عقبم که گفتند کشتی‌گیران روی سکو شادی نکردند، برای مردم این را می‌گویم برای کشتی گیر بد است یک نفر دوم شود،  ببازد و بخندد. من سه نقره دنیا گرفتم تا شش ماه بعدش نمی‌شد با ده من عسل من را خورد!  ما 5-5 در فینال بردیم.  پنج کشتی‌گیر من باختند، بخندند؟ محمودی بچه شاه عبدالعظیم است و باخته، اگر بخندد آنجا مسخره اش می‌کنند. در صنف لات‌ها هم شادی کردن بعد از شکست زشت است. ما چقدر بدبخت شدیم که فلان خبرنگار منافق پست می‌گذارد که کشتی‌گیران این کار را کردند. کار اینها ورزش است و نباید آنها را وارد این فضا کرد. سالم تر و پاک تر این این بچه‌ها نداریم و از آنها ممنونم زندگی‌شان را گذاشتند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۵
آره تو خوبی . ملتو ابله فرض کردی
تازگی ها این فرد خیلی تند حرکت می کنه. نخوری زمین.
اینها توجیه کردن اعمال زشت بعضی از کشتی گیران است، در هر حال هنگام قهرمانی ونواختن سرود ملی نمی توانستند به احترام کشور عزیزمان وپرچم خون رنگ سرود ملی زمزمه کنند؟
ساکت باش دبیر
چی گفته این،تابناک تو خودت فهمیدی خبر را زدی
مطمینی شادی نکردنشان برای باخت بوده نه سیاسی؟یافکرکردی چی بگویی ک توجیه کرده باشی؟
تو که راست میگی
بد ترین توجیح تاریخ
تو خوبی
ورزش هم همانند. دیگر. ورزش ها. هم برد دارد. هم باخت من کرمانشاهی هستم رفیق احمد آقای گودره ای و برادران محبی ازپهلوانان بنام شهرم شهر من تنها یک خصوصه اخلاقی دارد توی خیابان اگر یکی صدا بزند پهلوان همه ازکوجک تابزرگ بر میگردند پس کشتی نشان مرددی ومردانگی است و دارای احترام یاعلی
اتفاقا یکدنوع خیانتی بود که انجام دادند
دمت گرم
مرد
آقای دبیر یعنی کسی که ۹ شب نمی خوابد خدا را ناراحت می کند؟ واقعا بسه دیگه این همه تزویر
خیلی وقته شادی از کشور دور شده
جناب دبیر.اگرخدخاسته ومهرشمابه دل ورزشکارنشسته فقط به خاطرصداقت درگفتاروکردارخداپسنده .باخداباش وپادشاهی کن بی ریاوکلک.این کشتی گیری هم که دست توست امانتی ازجانب خداست باتمام کادرش.سعی کن این امانت راخوب امانت دادباشی که اونم بازی توفیقی ازجانب خداست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی