سرپل ذهاب پنج سال پس از زلزله
ساعت ۲۱:۴۸ دقیقه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ زمین لرزه ای به قدرت ۷.۳ دهم ریشتر غرب استان کرمانشاه را لرزاند؛ ۶۲۰ نفر کشته و ۱۲ هزار نفر مصدوم شدند. اکنون پس از پنج سال از این رخداد تلخ، شهر«سرپل ذهاب»که بیشترین میزان کشته و تخریب را داشت دوباره احیا شده و زندگی و کسب و کارها به روال سابق بازگشته است.
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۹
رفتید از کوچه و خیابون عکس گرفتید که بگید اوضاع خوبه
برید سراغ خانواده هایی که هنوز توی چادر و کانکس زندگی میکنن
یا ساختمانهای ویران و نیمه کاره ...
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
مولا
| ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
ناشناس
| ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
ناشناس
| ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
ناشناس
| ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
ناشناس
| ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
همیچین میگی سیاه نمایی! انگار که بمب اتم زده بودن و شهر مثل هیروشیما شده بوده! خب اون قسمتهایی که داغون شده بود رو الان باید دید در چه وضعیه؟ اون مسکن های مهر کجان الان؟




