بازدید 6730

تفهیم اتهام عامل شبکه ایران اینترنشنال در شیراز

عامل شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در شیراز تفهیم اتهام شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ 11 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به دنبال بازداشت الهام افکاری به عنوان یکی از عوامل اصلی شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال، بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز اعلام کرد که اتهامات این فرد، تفهیم و با صدور قرار تأمین قضایی برای تکمیل تحقیقات در اختیار ضابطین است.

این مقام قضایی افزود: حسب مستندات به دست آمده و رصد اطلاعاتی وزارت اطلاعات وی در جریان آشوب‌های اخیر علاوه بر تحریک و ترغیب و اغفال مردم به حضور در اغتشاشات فراخوان‌های متعددی را با هماهنگی معاندین نظام سازماندهی کرده بود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به مستندات ارائه شده فرد دستگیر شده اقدام به برقراری ارتباط و ارائه اخبار به برخی از معاندین نظام و همچنین سایت‌های خبری وابسته به عوامل خارجی و انتقال اخبار به شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال کرده است.

بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز یادآور شد: الهام افکاری پیش از خروج از کشور با هماهنگی مقامات ارشد قضایی استان فارس بازداشت شد.

وی، خواهر نوید افکاری قاتل شهید ترکمان کارمند شرکت آب منطقه‌ای استان فارس است.

پیش از این، وزیر اطلاعات با بیان اینکه انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت، تاکید کرد: شبکه اینترنشنال از سوی دستگاه امنیتی ایران به‌عنوان سازمان تروریستی شناخته شده و عوامل آن تحت تعقیب وزارت اطلاعات قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:
بازداشت یکی از عوامل اصلی شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در ایران


حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب گفت: از این پس، هر نوع ارتباط با این سازمان تروریستی به‌عنوان ورود به حوزه تروریستی و تهدید امنیت ملی تلقی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل