بازدید 2093

هفت تحول بنیادین در شبکه فروش بیمه معلم

کد خبر: ۱۱۴۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸ 05 November 2022

هفت تحول بنیادین در شبکه فروش بیمه معلم

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، نگاهی به گزیده ای از مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت امور نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه معلم از هفت تحول بنیادین در این حوزه خبر می دهد.

در گفتگو با مصطفی احمدی نژاد مدیر امور نمایندگان وکارگزاران مطرح شد :

بهینه سازی مدل کارمزد

بهینه سازی مدل کارمزد شبکه فروش بر اساس مدل سود و زیان، ایجاد تمایز بین نمایندگان با عملکرد مطلوب و نامطلوب از طریق پرداخت کارمزد تشویقی و ایجاد انگیزه در شبکه فروش جهت فعالیت در رشته های کم ریسک از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه می باشد.

ارزیابی عملکرد مستمر نمایندگان و کارگزاران

ارزیابی عملکرد نمایندگان و کارگزاران به صورت مستمر و در بازه های منظم ، اعلام نقاط قوت و قابل بهبود ایشان ، برنامه ریزی و اقدام جهت بهبود وضعیت شاخص های عملکرد نمایندگان از دیگر اقدامات مهم این حوزه محسوب می شود.

راه اندازی داشبردهای عملکردی ویژه نمایندگان رشته عمر در سال جدید

راه اندازی داشبردهای آماری نمایندگان جنرال و آیین‌نامه 96 به صورت مجزا در رشته عمر و سرمایه‌گذاری و ارزیابی دقیق عملکرد ایشان بر اساس شاخص های تاثیرگذار این رشته از دیگر اقدامات مهم این حوزه محسوب می شود.

افزایش کیفیت شبکه فروش

مقایسه آماری رنکینگ نمایندگان بیمه معلم در 6 ماهه نخست سال 1401، نسبت به سال مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد، بر اساس درصد نمایندگان هر منطقه نمایندگان رنکینگ سبز از ۲۶.۶ درصد در شش ماهه اول ۱۴۰۰ به ۲۸.۴ درصد در شش ماهه اول ۱۴۰۱ افزایش یافته است.

نمایندگان در رنکینگ زرد از ۳۹.۷ درصد در شش ماهه اول ۱۴۰۰ به ۳۶.۶ درصد در شش ماهه اول ۱۴۰۱ کاهش یافته است.

بر این اساس نمایندگان در رنکینگ قرمز از ۳۹.۷ درصد در شش ماهه اول ۱۴۰۰ به ۳۵درصد در شش ماهه اول ۱۴۰۱ کاهش داشته است.

این آمار نشان دهنده افزایش قابل توجه نمایندگان متخصص و حرفه ای است.

درجه بندی نمایندگان بر اساس سیستم ارزیابی عملکرد و افزایش قابل توجه صندوق اعتباری نمایندگان پس از چندین سال از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه می باشد.
افزایش حدود اختیارات نمایندگان نیز اقدام مهمی است که صورت گرفته است.
به روزرسانی تضامین شبکه فروش اقدام کارا و بهینه ای است که کارنامه مطلوبی را در این زمینه از بیمه معلم بر جای گذاشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان