میرسلیم: برخی با اصل ولایت فقیه مخالفت می‌کنند

مصطفی میرسلیم نماینده مجلس با یادآوری پیاده نظام آمریکا در ایران، گفت: کسانی که اعتقاد به اهمیت آزادی حقیقی از غل و زنجیرهای اسارت‌بار نفسانیات و شهوات و تباهیها نداشتند و ندارند، کسانی که ارزش استقلال را باور نداشتند و آن را در برابر ابرقدرت آمریکا، جز خیال بیهوده نمی‌دانستند و نمی دانند و امروز خروج از نابسامانی‌هایمان را فقط در گرو سرسپردگی به استکبار می دانند، کسانی که دین و ایمان و حدود و احکام آن را برنمی‌تابیدند و مدافع اباحه‌گری تمام‌عیارند و‌ همچنین کسانی که قانون اساسی ما را قبول نداشتند و امروز در آشکار و نهان با اصل ولایت فقیه مخالفت می‌ورزند اینها همه منابعی شدند برای سیاه‌نمایی، لجن پراکنی، تحلیل‌های گویای لزوم سرسپردگی به آمریکا، القاء یاس در بین مردم.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵ 03 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از برنا، سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: بینش حکومت آمریکا نسبت به ایران و به ویژه انقلاب اسلامی و ترفندهایی که علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته‌است امروز برای کسانی که اشراف به وقایع تاریخی دارند کاملا روشن است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امریکایی‌ها قبل از انقلاب به ایران به عنوان گماشته خود و ژاندارم منطقه می‌نگریستند، افزود: آمریکا با تخریب و تحقیر انقلابیون و برنامه‌ریزی حذف آنها با تحولاتی که منجر به اوج گرفتن انقلاب اسلامی شد برخورد کرد.

وی با اشاره به واکنش آمریکایی‌ها نسبت به پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انتخاب راه حل نفوذ برای ایجاد انحراف در اساس انقلاب اسلامی راهکار آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب بوده است.

میرسلیم با یادآوری رفتار آمریکا بعد از پیروزی انقلاب با جمهوری اسلامی، گفت: رفتار آن‌ها و تحت تاثیر قراردادن مسئولان دولت موقت برای کند کردن مسیر انقلاب بوده است.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که واکنش آمریکا نسبت به تسخیر لانه جاسوسی چه بود، افزود: آمریکا پس از آن عناد و لجاجت خود را تشدید و علنی کرده و به طراحی براندازی مبادرت ورزید.

وی با اشاره به تحریک صدام از سوی آمریکا و خساراتی که جنگ علیه ایران به بار آورد، تصریح کرد: صدها هزار شهید و مجروح و هزار میلیارد دلار خسارت به زیربناها و تاسیسات نتیجه اقدامات و تحریکات آمریکا در ۸ سال دفاع مقدس بود.

میرسلیم با یادآوری آزادشدن گروگان‌ها و فرآیندی که در جریان آن رخ داد، گفت: آزادسازی گروگان‌ها با حسن نیت جمهوری اسلامی و خبث طینت آمریکا رخ داد.

وی با بیان اینکه آمریکا در طول جنگ تحمیلی رفتاری صریح در پشتیبانی از صدام و دشمنی با جمهوری اسلامی داشت، افزود: آمریکا پس از جنگ تحمیلی نیز راهبرد تضعیف و تحریم و نفاق علیه جمهوری اسلامی را اتخاذ کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به ماجرای ایران گیت گفت: این ماجرا حرکتی بود برای به تسلیم واداشتن جمهوری اسلامی با نشان دادن مزدوران در باغ سبز.

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران ادامه داد: این تحریم‌ها چندین مرحله داشت؛ یک مرحله پس از تسخیر لانه جاسوسی؛ یک مرحله همزمان با جنگ تحمیلی؛ یک مرحله پس از پذیرش قطعنامه؛ مراحل پس از مطرح شدن فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی نیز مشهود است.

میرسلیم با بیان اینکه مذاکرات برجام و عهدشکنی آمریکا حقه بازی آن‌ها و غیرقابل اعتماد بودن دولت استکباری آمریکا را نشان داد، تصریح کرد: مواجه آمریکا با نفوذ راهبردی ایران در منطقه به صورت توهین به جمهوری اسلامی و مقابله با نفوذ منطقه‌ای آن بویژه با پادویی صهیونیست‌ها و دولت‌های مرتجع منطقه گذشت.

وی با اشاره به ویژگی‌های آمریکا در مواجهه با ایران، گفت: عدم به رسمیت شمردن انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری مرحوم امام، تضعیف جمهوری اسلامی ایران در مراحل مختلف و با روش‌های سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی، بی احترامی به رهبری انقلاب اسلامی برای ایجاد ناپایداری در نظام متکی به ولایت فقیه، هتاکی نسبت به مقدسات؛ دین، وحی، پیامبر، قرآن، مسجد چه مستقیما در ایران با وقایع اخیر و چه از طریق ایادی خود در سایر کشورهای جهان در چهل سال گذشته مشهود است.

میرسلیم ادامه داد: مداخله در امور داخلی ایران برای تحت تاثیر قراردادن دولت موقت، اولین رئیس جمهوری و سپس بسیاری از مسئولان برای ایجاد شکاف در میان مبارزان علیه استکبار جهانی، تخریب و ارعاب با پشتیبانی از گروهک‌های ضد انقلاب، بویژه منافقان و سلطنت طلبان در خارج از کشور و مخالفان علنی و پنهان ولایت فقیه در داخل کشور، قتل دانشمندان هسته‌ای با مباشرت اسرائیل، قتل مستقیم سردار سلیمانی، قهرمان جهانی مبارزه با جهالت تکفیری‌ها از دیگر ویژگی‌های آمریکایی‌ها در مواجه با ایران بوده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم طراحی براندازی و پشتیبانی مستقیم از عوامل آن، در ماجراهای مختلفی که بعد از پیروزی انقلاب با شکست مواجه شده‌ را دیگر ویژگی آمریکا در مواجه با ایران خواند و تصریح کرد: کینه توزی مداوم و طراحی مستمر به منظور دستیابی به اجماع جهانی برای به انزوا کشیدن ایران، پیشبرد راهبرد جنگ ترکیبی علیه ایران با استفاده از شرایط ناشی از تحریم‌های ظالمانه و بی ثباتی اقتصادی، برای جلوگیری از پیشرفت همه‌جانبه کشور دیگر راهکارهای مواجه آمریکا با ایران بوده است.

نماینده مردم تهران در پایان با یادآوری پیاده نظام آمریکا در ایران، گفت: کسانی که اعتقاد به اهمیت آزادی حقیقی از غل و زنجیرهای اسارت‌بار نفسانیات و شهوات و تباهیها نداشتند و ندارند، کسانی که ارزش استقلال را باور نداشتند و آن را در برابر ابرقدرت آمریکا، جز خیال بیهوده نمی‌دانستند و نمی دانند و امروز خروج از نابسامانی‌هایمان را فقط در گرو سرسپردگی به استکبار می دانند، کسانی که دین و ایمان و حدود و احکام آن را برنمی‌تابیدند و مدافع اباحه‌گری تمام‌عیارند و‌همچنین کسانی که قانون اساسی ما را قبول نداشتند و امروز در آشکار و نهان با اصل ولایت فقیه مخالفت می‌ورزند اینها همه منابعی شدند برای سیاه‌نمایی، لجن پراکنی، تحلیل‌های گویای لزوم سرسپردگی به آمریکا، القاء یاس در بین مردم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان