بازدید 5012
۱

فتح‌الله‌زاده: ساپینتو برود استراحت، حداقل یک جام دیگر بگیرد!

کد خبر: ۱۱۴۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹ 02 November 2022

علی فتح‌الله‌زاده پس از پیروزی استقلال مقابل نساجی در دیدار سوپرجام اظهار داشت: هواداران استقلال شایسته این جام بودند و این جام تقدیم به صفا و وفای همه هواداران‌مان. به شخصه از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر می‌کنم. این جام متعلق به همه آبی‌های ایران و کره زمین است.

وی در واکنش به این موضوع که پاداش قهرمانی استقلالی‌ها چقدر است، تصریح کرد: من به رختکن رفتم و به اعضای تیم گفتم که هر چقدر در گذشته برای پیروزی‌‌های‌شان پاداش می‌گرفتند من سه برابر آن را پاداش می‌دهم.

فتح‌الله‌زاده: ساپینتو برود استراحت، حداقل یک جام دیگر بگیرد!

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه افزود: من به تمام اعضای تیم خسته نباشید گفتم و ان‌شاءالله سرمربی تیم ما به تعطیلات برود، استراحت کند و برگردد و آماده شود. ما دو جام دیگر داریم که هنوز باقی مانده است و امیدوارم بتوانیم حداقل یکی از آن جام‌ها را هم بگیریم.

فتح‌الله‌زاده راجع به اینکه اعضای تیم نساجی به حضور تماشاگران اعتراض داشتند و گفتند بازی برابر نبوده است، گفت: تماشاگران نساجی بیشتر به ورزشگاه آمده بودند، چون آنها گفته بودند که لیدرهای‌شان را هم می‌آورند، ولی ما نتوانستیم لیدرهای‌مان را به ورزشگاه بیاوریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
وی در واکنش به این موضوع که پاداش قهرمانی استقلالی‌ها چقدر است، تصریح کرد: من به رختکن رفتم و به اعضای تیم گفتم که هر چقدر در گذشته برای پیروزی‌‌های‌شان پاداش می‌گرفتند من سه برابر آن را پاداش می‌دهم. !!!!
ماشالله به اینهمه سخاوتمندی البته از جیب مردم و پول ملت در بورس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست