بازدید 3198

تسلیت سید حسن نصرالله به رهبر و ملت ایران

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود شهادت شماری از شهروندان ایرانی را در حمله تروریستی شیراز به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۴۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ 28 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود شهادت شماری از شهروندان ایرانی را در حمله تروریستی شیراز به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت افتتاح نمایشگاهی با نام «زمین من» در مجتمع سید الشهداء در ضاحیه جنوبی گفت: همه ما به آیت الله العظمی خامنه‌ای و مقامات ایران و ملت ایران و خانواده‌های شهدا تسلیت می‌گوییم و برای مجروحان امید شفا داریم.

سید حسن نصرالله افزود: این حادثه دردناک و جنایت هولناک، باید باعث افزایش بصیرت و هوشیاری بیشتر ملت‌های منطقه و در صدر آن در این روزها، ملت مبارز و انقلابی ایران باشد که با توطئه مواجه است.

دبير کل حزب الله لبنان افزود: گروه تروریستی داعش، مرتکب کشتار هولناکی در شهر شیراز شد. همه ما می دانیم چه کسی امنیت انتقال بسیاری از سرکردگان داعش از سوریه و عراق به افغانستان را برعهده دارد. داعش پس از آنکه به وظیفه اش در سوریه و عراق عمل کرد، اکنون با حضور در افغانستان، ماموریت جدیدی از طرف آمریکا دارد.

سيد حسن نصرالله گفت : به مبارزان قهرمان در کرانه باختری و قدس و به شهدای قهرمان و در صدر آنها عدی التمیمی درود می فرستیم. به عرین الاسود و گردان جنین که رژیم دشمن را در طول چند هفته گذشته متزلزل کرده اند، درود می فرستیم. سخن دشمن درباره اینکه نیمی از ارتش در شمال کرانه باختری مستقر شده است، بسیاری از مسایل را نشان می دهد. این مقاومت در کرانه باختری امیدوارکننده است و نشان دهنده این استکه معادلات برای ملت فلسطین تغییر خواهد کرد.

دبیرکل حزب‌الله: عامل هدایت اغتشاشات در ایران و اعزام قاتل به شیراز یکی است

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: به مردم ایران می گویم کاملا مطمئن باشید کسی که اغتشاشات در ایران را هدایت می کند، همان کسی است که قاتل را به شیراز فرستاده است. یک اتاق عملیات سیاه وجود دارد که آمریکا آن را هدایت می کند و هدف آن ضربه زدن به نظام پایداری است که این نظام امید بزرگی برای بسیاری از ملت ها در منطقه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار