بازدید 2129

سردار جلالی: پروژه ناامن‌سازی ایران شکست می‌خورد

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به وقوع عملیات تروریستی در شیراز، عاملان این حادثه را «گوش به فرمان کاخ سفید» دانست و تاکید کرد: پروژه ناامن سازی ایران شکست می‌خورد.
کد خبر: ۱۱۴۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ 27 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در پیام تسلیت حادثه تروریستی در آستان شاهچراغ با تاکید بر اینکه تروریسم کور و وابسته به آمریکا بار دیگر چهره واقعی و کریه خود را به همگان نشان داد، اظهار کرد: اهداف تروریستی در ایران به دستور مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی شکل می گیرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی پروژه ناامن سازی ایران را با اغتششات شهریورماه کلید زده اند، گفت: حادثه تلخ در شیراز تکه جدیدی از پازل پروژه ناامنی پس از همراهی نکردن مردم با جریان تخریب و اغتشاش بوده است.

وی با بیان اینکه مطالبه اصلی امروز مردم از مسئولین کشور برخورد قاطع با هرنوع ناامنی در کشور است، گفت: مماشات در برابر جریان تخریب و اغتشاش، امنیت و منافع مردم را به مخاطره می اندازد و انتظار از دستگاه قضا برخورد جدی با عاملین و بسترسازان این اتفاقات است.

جلالی با تاکید بر اینکه این حادثه اتمام حجت برای همه است، افزود: این انتظار از دانشجویان نیز وجود دارد که بصیرت بیشتری به خرج دهند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان به شهادت رسیدن زائران حرم مطهر شاه چراغ را به خانواده ها و بازماندگان تسلیت گفته است و تاکید کرده خون این شهدا همچون چهار دهه گذشته گریبان آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی کودک کش را خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار