بازدید 5204
۱

واکنش کنعانی به موضع آمریکا درباره احیای برجام

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: اگر آمریکایی‌ها در موضع‌گیری‌های رسانه‌ای خود می‌گویند امکان بازگشت به توافق وجود ندارد یا برنامه‌ای برای این کار ندارند پس چرا از طریق واسطه‌ها پیام می‌دهند و چرا از طریق واسطه‌ها بر آمادگی خود برای از سرگیری توافق تاکید می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ 24 October 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: اگر آمریکایی‌ها روی تحولات داخلی این روز‌های ایران شرط‌بندی کرده‌اند اشتباه کرده‌اند.

 ناصر کنعانی صبح روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند جمهوری اسلامی ایران کشور مقتدری است و با ارعاب، تهدید، تهییج و تهدید نمی‌توانند جمهوری اسلامی ایران را وادار به دادن امتیاز یک جانبه کنند.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با بیان اینکه رفتار آمریکایی‌ها بسیار ریاکارانه است و رسما دروغ می‌گویند، افزود: آمریکایی‌ها بار‌ها پیام از کانال‌های مختلف داده‌اند و تاکید بر آمادگی خود برای بازگشت به توافق کرده اند، اگر آمریکایی‌ها در موضع‌گیری‌های رسانه‌ای خود می‌گویند امکان بازگشت به توافق وجود ندارد یا برنامه‌ای برای این کار ندارند پس چرا از طریق واسطه‌ها پیام می‌دهند و چرا از طریق واسطه‌ها بر آمادگی خود برای از سرگیری توافق تاکید می‌کنند.

وی افزود: به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها هم می‌خواهند به توافق برگردند و هم هزینه‌ای نپردازند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱
شماها هیچ کاری واسیه این مردم انجام نمیدید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر