بازدید 39666

سجادی: الناز رکابی پیشنهاد پناهندگی را رد کرد

بعد از آن حاشیه‌ها از سوی برخی از ایرانیان خارج کشور با این ورزشکار برای پناهندگی تماس گرفته شد اما وی درخواست آنان را رد کرد و گفت عاشق ایران است.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰ 20 October 2022

حمید سجادی عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به برخی حواشی فضای مجازی نیز عنوان کرد: کسی که به چیزی بدبین باشد و شک بورزد به هر دری برای اعلام نظرات خود می‌زند وظیفه الگو سازی از راه شهدا است و باید دنباله‌رو آنان باشیم. در راستای جهاد تبیین باید مرام و مسلک شهدای ورزشکار برای نسل جدید بیان شود. اگر این کار به صورت دقیق انجام شود هر وجدان بیداری به واقعیت زندگی شهدا و هدف آنان پی خواهد برد. جهاد تبیین یکی از فرامین مقام معظم رهبری برای مسوولان است و دولت سیزدهم نیز بر روی آن تاکید ویژه‌ای دارد. برخی از افراد دچار خواب غفلت در بیداری هستند و این همان جمله معروف علامه طباطبایی است. امیدوارم هیچ‌ وقت به این خواب دچار نشویم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور الناز رکابی در وزارت ورزش، توضیح داد: ورزشکار کشورمان در مسابقات خارج از کشور دچار حاشیه‌هایی شد اما خطای سهوی خود را پذیرفت. او تمام ماجرا را برای من توضیح داد و از عمل خود پشیمان و نادم بود. حتی گفت از مردم ایران خجالت می‌کشم! رکابی خودش درخواست این ملاقات را داد و به همراه خانواده به وزارت ورزش آمد.

سجادی: الناز رکابی پیشنهاد پناهندگی را رد کرد

سجادی در ادامه گفت: رکابی به خاطر استرس فراموش کرده که حجابش را کامل کند. او از مشکلات تمرینی گفت و اینکه ۳۲ سال دارد و هنوز بیمه و شغل ندارد اما گفت عاشق ایران است. ما باید مشکلات ورزشکاران را ببینیم. از توضیحات وی خوشحال شدم. رکابی ورزشکار ایران است و بعد از آن حاشیه‌ها از سوی برخی از ایرانیان خارج کشور با این ورزشکار برای پناهندگی تماس گرفته شد اما وی درخواست آنان را رد کرد و گفت عاشق ایران است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل