با ۱۷۶ رای موافق و ۶۴ رای مخالف

«سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد

نمایندگان مجلس در جلسه امروز خود برنامه و صلاحیت سید صولت مرتضوی باباحیدری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بررسی کردند.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳ 19 October 2022

به گزارش «تابناک»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در دستور کار جلسه امروز خود دارند.

 جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

حضور جمعی از اعضای کابینه در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کار

جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم در جلسه بررسی صلاحیت صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی با دستور بررسی صلاحیت صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهوری، سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهوری، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهوری در صحن مجلس حضور یافتند.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه امروز مجلس نیز حضور افراد نامبرده را خیر مقدم گفت.

نامه رئیس جمهور برای معرفی سیدصولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز یکشنبه ۲۴ مهر در مجلس قرائت شد.

پیش از این محمدهادی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شده بود که صلاحیت وی در جلسه ۱۲ مهر بررسی شد اما وی موفق به اخذ رأی اعتماد از مجلس نشد.

در ابتدای جلسه، سخنگویان کمیسیون‌های اجتماعی و بهداشت گزارش این کمیسیون‌ها از بررسی صلاحیت سیدصولت مرتضوی را قرائت کردند.

احراز صلاحیت وزیر پیشنهادی کار از سوی کمیسیون اجتماعی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با عنایت به بررسی‌های کمیسیون اجتماعی صلاحیت سید صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی کمیسیون احراز و برنامه‌های وی کامل و مطلوب ارزیابی شده است.

حسن لطفی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت سید صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن قرائت گزارش کمیسیون اجتماعی بیان کرد: با عنایت به بررسی معیارهای عمومی برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انطباق برنامه‌های وی در جلسات منعقده در کمیسیون اجتماعی و توضیحات شفاهی وزیر پیشنهادی در نشست کمیسیون و برنامه‌های وی به ویژه در حوزه مقابله با فساد در سطح مدیریتی و رسیدگی به دغدغه‌های مردم، کمیسیون صلاحیت سید صولت مرتضوی را برای تصدی وزارتخانه احراز کرده و برنامه‌های وی را کامل و مطلوب ارزیابی می‌نماید.

موافقت کمیسیون بهداشت و درمان با مرتضوی

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

زهرا شیخی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت سید صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره صلاحیت مرتضوی را قرائت کرد.

بیان نظریات مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی کار

سپس مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی کار به بیان نظرات خود درباره صولت مرتضوی پرداختند.

طغیانی: صولت مرتضوی هیچ مقاله و کتابی ندارد

مهدی طغیانی، نماینده اصفهان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مخالفت با وزیر پیشهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: آقای صولت مرتضوی فردی باشخصیت و دوست‌داشتنی است؛ اما بررسی کارنامه ایشان نشان می‌دهد که وی توانمندی تحول‌گرایی و صلاحیت لازم برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ندارد.

دهمرده: مرتضوی تناسبی با وزارت کار ندارد

حبیب الله دهمرده نماینده زابل در مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که شکی در خوب بودن آقای مرتضوی وجود ندارد اما او برای وزارت کار تناسبی ندارد.

امینی: صولت مرتضوی انگیزه کافی برای کاهش آلام طبقات آسیب‌پذیر جامعه را دارد

سید حمزه امینی نماینده هشترود و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه «وزارت تکاور بیشتر نیاز به مدیر دارد نه به تخصص و آقای مرتضوی یک مدیر لایق و شایسته است»، گفت: آقای مرتضوی در پیشگاه نمایندگان مردم قدردان و نجیب کشور قول داده است که اصلاحات واقعی را در وزارت عریض و طویل تکاور انجام دهد.

ایزدخواه: نگرانم که لابی‌گری و رفیق‌بازی بر وزارت کار حاکم شود

روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنده با توجه به تحقیقاتی که از اطرافیان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسئولیت‌های مختلف داشته‌ام سربسته می‌گویم از چیزهایی که شنیدم نگرانم رفیق‌بازی و لابی‌گری بر این وزارتخانه حاکم شود.

سرگزی: حضور پیدا نکردن رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد مرتضوی شائبه ایجاد کرده است

محمد سرگزی نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از حضور پیدا نکردن رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به مرتضوی انتقاد کرد و گفت: این شایبه به وجود آمده که عدم حضور رئیس جمهور برای بررسی صلاحیت آقای مرتضوی به این دلیل است که ایشان مورد پذیرش جدی رئیس جمهور نبوده است.

سعیدی: صولت مرتضوی مدیری راهبردی است

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیازمند مدیر راهبردی هستیم و مرتضوی وزیری راهبردی است.

ایزدخواه: نگرانم که لابی‌گری و رفیق‌بازی بر وزارت کار حاکم شود

روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنده با توجه به تحقیقاتی که از اطرافیان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسئولیت‌های مختلف داشته‌ام سربسته می‌گویم از چیزهایی که شنیدم، نگرانم رفیق‌بازی و لابی‌گری بر این وزارتخانه حاکم شود.

سرگزی: حضور پیدا نکردن رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد مرتضوی شائبه ایجاد کرده است

محمد سرگزی نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از حضور پیدا نکردن رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به مرتضوی انتقاد کرد و گفت: این شایبه به وجود آمده که عدم حضور رئیس جمهور برای بررسی صلاحیت آقای مرتضوی به این دلیل است که ایشان مورد پذیرش جدی رئیس جمهور نبوده است.

دهنوی: صولت مرتضوی سطوح مدیریتی را پله به پله طی کرده است

سیدمحسن دهنوی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی را مدیری دانست که پله به پله رشد و سطوح مختلف مدیریتی را تجربه کرده است.

بامیری: صولت مرتضوی دارای سابقه مدیریتی طولانی و همه جانبه است

حسین بامیری عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها و نماینده لردگان در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره با سوابق صولت مرتضوی گفت: این وزارتخانه مدیری می‌خواهد که هماهنگ کننده باشد و تشریک مساعی و هم‌افزایی کند و چه کسی بهتر از مرتضوی که همه سیکل فرایند مباحث اداری و تجربی را طی کرده است.

پس از اظهارات موافقان و مخالفان، سیدصولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دفاع از خود و برنامه‌هایش برای تصدی وزارت کار پرداخت.

 علت حضور نیافتن رییس جمهور در جلسه رای اعتماد

سید صولت مرتضوی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در جلسه رأی اعتماد نمایندگان مردم در مجلس به خود به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حضور نیافتن رئیس‌جمهور در این جلسه گفت: علت عدم حضور رئیس‌جمهور به دلیل نشست مهم هیأت وزیران است.

وی ادامه داد: دولت امروز در نشست هیأت وزیران خود موضوع مهمی را در دستور کار دارد طوری که رئیس‌جمهور حتما باید آنجا حضور داشته باشد و به همین دلیل آیت‌الله رئیسی امروز نتوانست در صحن مجلس شورای اسلامی حاضر شود.

مرتضوی گفت: رویکرد ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عدالت محوری بوده و عدالت در تمام ماموریت‌ها و برنامه‌های وزارتخانه در اولویت قرار دارد.

در پایان نیز از نمایندگان رای گیری شد که با ۱۷۶ رای موافق، ۶۴ رای مخالف، ۱۳ رای ممتنع و ۵ رای باطله از مجموع ۲۵۸ آرای ماخوذه به سیدصولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتماد کردند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۶۰
انتشار یافته: ۱۰۷
هنوز حق مسکن 650هزار تومانی کارگران بعد 7ماه مشخص نشده .7ماه برای صدهزار تومان !!!25درصد متناسب سازی باقی مانده از سال گذشته بازنشستگان ومستمری بگیران بدبخت تامین اجتماعی هنوز اجرایی نشده برای هیچ کس مهم نیست 75درصد بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی حداقل بگیرن ونهایت 5600مستمریشون هست بعد 1.5سال نمی خواید این متناسب سازی رو اجرا کنید فقط بلید عربده بکشید 57درصد حقوقتون اضافه شده نمیگید شده 5600
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
سال ۸۷ با حقوق ۶۵۰ هزار

تومان بازنشسته شدم

۹۰۰ که با توجه به نرخ دلار

تومانی در آن سال میشد ۶۰۰
دلار

حالا امسال حقوقم ۵۶۰۰هزار

تومان شده و دلار ۳۲ هزار تومان است

یعنی قدرت خرید حقوق من

شده کمتر از ۲۰۰ دلار

یعنی یک سوم

قدرت خریدم در

پ
سیزده سال گذشته بازنشستگی

من و میلیونها مثل من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
گارسون به مشتری: چی میل دارید؟؟ مشتری: همون همیشگی!
ناشناس
| Canada |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
یه سرایدار پاکدست چند هزار میلیاردی دیگه ؟!!!
واقعا باید متاسف بود برای حاکمیت و دولت که با وجود تحصیل کردگان نخبه هنوز دولت و حاکمیت به دننبال یک دست سازی هستند هنوز با این شرایط معلوم شد حکومت و دولت صدای ملت را نشنیده است ودل حال لجبازی و لجاجت با ملت هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
تمام این اقایان حین کار مدرک اخذ نموده اند من مونده ام این نخبگان چطوری هم
کار کرده اند و هم تحصیل ، بچه من در مقطع دکتری داره تحصیل میکنه فرصت سر خارندن نداره همش در ازمایشگاه حضور
دارد مشغول تحقیقات میباشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
اینا نه کار میکنند نه تحیل اخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
سلام
با نظر شما کاملا موافق هستم در جایی خواندم تحصیلات ایشان لیسانس الهیات است
سوال بنده این است آیا شخصی با این درجه و رشته تحصیلی توان پول سازی برای قشر آسیب پذیر دارد و یا حق بیمه از شاغلین می گیرد و به بازنشستگان می دهد؟ اگر چنین باشد وزارت کار و تامین اجتماعی عملا باشکست و ورشکستگی مواجه خواهد شد
واقعاً آقای رییسی که عنوان رییس جمهور را یدک می کشند با چه امید و توکلی ، کسی را برای تصدی این وزارت خانه معرفی کرده است که کوچکترین ارتباط اداری و اجرایی و کاری با این حوزه نداشته و ندارد

کسی که مفهوم کار و تامین اجتماعی را نمی داند

کسی که خیل عظیمی از بیکاران به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار را می‌بیند و کاری نمی کند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
ملاک واگذاری پست و مقام ایجا تخصص یا تعهد نیست
پرتوقع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
یدک نمیکشه و کسی ایشون رو رییس جمهور نمیدونه. خود اصولگراها میگن که رییسی قدرت تشخیص نیک و بد ندارد!! در ضمن مگر خود این آقای رییسی در نیم قرن گذشته هر مسئولیتی داشته از روی سواد و تخصص بوده؟ انتظار بیجا از این شخص نداشته باشید همینکه رشد اقتصادی از چهار درصد یک دهم درصد بالاتر رفته کافیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
سیکل معیوب با مسئولین اکثرا ناکارامد که هیچ دردی از کشور دوا نمیکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
متاسفانه همانطوریکه عین الهی را انتخاب کرد در اصل وزیر بهداشت خودش نباید پزشک باشد تا طرفداری از پزشکان نکند مثل کشورهای دیگر
اقتصاد و سیاست خوانده ها در اداره وزارت کار ماندند این که دیگه این کاره نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
تامین اجتماعی ثروتمند ترین بنگاه اقتصادی ایران است

و ثروت آن از پس اندازه ای میلیونها کارگر و کارمند در ۳۰ سال کارکردشان و جمع شدن حق بیمه پرداخت شده است

قاضی مرتضوی در زمان تاریک احمدی نژاد مقادیر زیادی از ثروت تامین اجتماعی را به رفقا بخشید

و حالا با اومدن این وزیر کار بدون تجربه و علم و با داشتن روابط خاص با قدرت

کار نیمه تمام قاضی مرتضوی را احتمالا تمام میکند !!؟

خدایا خودت به فریاد کشور و مردم ایران برس
قحطی رجال بوده و یک نامتخصص را به این وزارت مهم گماشتن از پایه اشتباه است. مدرک لیسانس نیز اصلا معلوم نیست احتمالا آن هم پودمانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
مدرک مهم نیست لااقل عاقل و دلسوز ایران باشد و زیر بار تصویب قوانین غربی در کشور نرود که هرچه میکشیم از دخالت غرب و غربگراست
چجوری ایشان در عرض سه سال دکتری گرفتند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
سوابقش رو نگاه کن ایثار گر بوده! !!!!! یعنی با سهمیه و پول مدرک گرفته
البتهخ من نمی دونم اینا چه ایثار گری هستن چون من هر چی از فامیل می شناسم که جببه بودن خیلی وقته در اثر زخم های جنگ جانشون رو از دست دادن اما اینا ایثار گری هستند که هیچ مشکل جسمی هم ندارند !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
از دانشگاه پردیسه اگه پول داری دوساله هم میتونی بگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
تازه سه سال هم نشده. حدود دوسال و نیم!!!! ادم واقعا می ماند که چطوری این نوابغ را پیدا می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
اخیرا یکی از همکاران ما با کلی دوندگی 5 درصد جانبازی برای خودش درست کرد که رفت تو رده ایثارگردان و از دادن مالیات معاف و اگر هم پستش را بگیرند حقوقش کم نمیشه
از همین حالا انتخاب ایشان را باید یک فاجعه برای جامعه کارگری دانست
هر کی وزیر شد بهش بگین روی ارتقاء ادب و تربیت پرسنل وزارتخانه در راستای تکریم ارباب رجوع اقدام کنه!
با سلام انشاالله موفق باشند لطفا درمورد وضعیت یارانه پرداختی هم بازنگری بعمل آید.تشکر
بابا‌ پس این فارغ التحصیلان‌ نخبه‌ هرساله‌ دانشگاها‌ این اساتید‌ برجسته‌ و نخبه‌ دانشگاهها که از دانشگاههای معتبر‌ مدرک گرفته اند‌ و روزنه کاری و تجربه‌ عالی دارند‌ کجا هستند‌ که رئیسی میگرده کسیکه در ۶۰ سالگی بزور رفته‌ توی پردیس دارقوز اباد‌ مدرک‌ زورکی گرفته آورده که بزاره‌ در راس یک وزارتخانه
اقا‌ اینها‌ از دانش‌ استعداد‌ و تجربه‌ فقط‌ یک دست کت شلوار‌ و پیراهن‌ دیپلماتیک را دارند‌ !
کارشون‌ نیست‌ نیست نیست‌ !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
شش کلاسه باید شبیه خودش استخدام کنه
نخبه ها که با رییسی حرفی ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
یا مهاجرت کردند یا در حال مهاجرت هستند ( البته به شرط حیات)
a
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
اقا‌ اینها‌ از دانش‌ استعداد‌ و تجربه‌ فقط‌ یک دست کت شلوار‌ و پیراهن‌ دیپلماتیک را دارند‌ !عالی فرمودید
وای برملت....بازم مرتضوی ها اومدن نوصحنه...
..
تحصیلاتش که ول معطله همش پولی و دانشگاهها نامعتبر که مشخصه با رانت و پول مدرک گرفته
لیسانش هم که معلوم نیست چی بوده البته می شه فهمید با سهمیه وارد دانشگاه شده !!!!

سوابق کاری و تجربه مدیریتی هم که چیزی وجود نداره یک تجربه موفق مدیریتی هم نداشته این وضعیت قحط الرجالی است که برای کشور درست کرده اند ایرانیان می روند در سوئد و بقیه کشورهای دنیا با شایستگی وزیر و وکیل می شوند اما در کشور به متخصصان و مدیران متعهد اجازه داده نمی شود کمترین پست و مقام ها را داشته باشند و هر پست و مقام و منصبی را به افراد بی تخصص و بدون دانش و بدون تجربه و یقینا بی تعهد واگذار می کنند. کسی که خودش می داند چطور مدرک تحصیلی درست کرده است و باز هم آنقدر به خود حق می دهد بدون کمترین تجربه و دانش بیاید کاندیدای وزارت شود قطعا تعهد هم ندارد و از همین امروز بدانید وزارت زیر نظر این فرد چه بلایی بر سرش خواهد آمد.
وای به حال این مملکت........................................
همان طوری که بقیه دکترا گرفتند بچه های مردم جوانی خود را برای درس خواندن می گدارند تا دکتری بگیرند اینها هم خانواده دارند وهم تفریح جوانی خود را کردند والان هم پست دارند وهم از دانشگاه های عیر انتفاعی دکترا می گیرند واز اول انقلاب تاحال ما افراد تحصیل کرده واقعی زیاد ندیدیم وپست ها همین طور بین خودشان وبچه هاشون تقسیم میشه ودکتر دکتر هم صداشون می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
شما برو سوابق استخدام شده های وزارت نفت و امور خارجه در زمان احمدی نژاد را بررسی کن
همه با مدرک لیسانس از دانشگاه آزاد با معدل های افتضاح استخدام رسمی شده اند و چهار سال بعد همه دکتری به دست پست گرفته اند
باور نمی کنید
بررسی کنید
خدایا یعنی یک آدم حسابی توو اینا پیدا نمیشه ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
خیر همشون مثل هم هستن و اجازه نمی دن یک متخصص وارد این باند بشه
فارغ التحصیل از دانشگاه غیرمعتبر به عنوان وزیر فقط برازنده دولت شش کلاسی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
وزیر سهمیه ای
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
لیسانس الهیات آن هم با سهمیه !!!!
ملاک انتخاب وزرا تخصص نیست میزان وابستگی باندی و جناحی بسیار مهم است
اغتشاشگران هیچ غلطی نمیتونن بکنن
چنتا سطل اشغال اتیش میزنن فک کردن که چه
دشمنان سالهاست میخوان ایران اسلامیمون رو رو به اشوب بکشونن.رهبر فرزانمون اما مثل یک پدر مقدس و یک قهرمان جلو زور گوییهای استکبار ایستاده و می ایسته و ما هم سربازان جان بر کف پشتش هستیم.
سلام فرمانده
پاسخ ها
غلامرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
تکبیر !!!
a
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
یعنی نتونستی هیچی بگی سوادتون در همین حد
الان بحث وزیر بود و امثال شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
با این وضعیت دوربینهای مدار بسته که در کوچه و پس کوچه ها نصب شده و هر مورچه ای را میشه شناسایی کرد همان سطل آشغال آتیش زدن هم خودش کلی جرأت می خواد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
خوب چه ربطی به انتخاب ایشون داره!!!!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
منفی ها نشون دهنده اعتبار امثال جنابعالی است که معلوم .نیست به چه کیفیتی تا الان پشتیبانی شدی
تابناک نه تنها نظر مردم رو سانسور می کنه بلکه خبرهای خودش رو هم سانسور می کنه در خبر قبلی همین صفحه مدارک این وزیر پیشنهادی که خیلی آبروریزی بود نوشته شده بود حتی نمره ای که همین مجلس نمایشی بهش داده بودن ۶۴ از صد بود یعنی از بیست می شه ۱۲.۸ آیا کسی که در مدرسه نمره 12.8 بیاره شاگرد مطلبوی حساب می شه؟
تابناک چرا خبر خودت رو سانسور کردی؟ سوابق این وزیر خیلی آبروریزی بود درسته؟ حتی تو هم نتونستی قبول کنی کسی با این سوابق و با نداشتن هیچ گونه تخصص و تجربه چطور وزیر می شه اما این خبرها رو سانسور کردی واقعا خجالت نمی کشی؟
برای من این سوال پیش آمده که با31سال سابقه ماهی 6میلیون حقوق میگیرم و افرادی هم هستندبا20سال سابقه 6میلیون حقوق می‌گیرند این کجای عدالت است که توبوق وکرنااعلام میکنند.لطفابازنگری کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
دوست عزیز شما حقوق های نجومی رو نمی بینی یک بازنشسته دیگه مثل خودت رو می بینی؟ ما الان بازنشسته هایی داریم که به سیستم وصل هستن و حقوق نجومی می گیرن
جهادی، انقلابی، لیسانس الهیات، وزارت رفاه و تامین اجتماعی. چه انتخاب بجایی. احسنت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
وزارت تکاور این عناوین را می خواهد دیگه
انشالله هرچه خیر و صلاح جامعه کارگری کشور هست رقم بخوره واقعا اوضاع وزارتخانه و سازمان تامین اجتماعیی خوب نیست باید افراد کاربلد و دارای پتانسیل مدیریتی قوی بر این سازمان حاکم شود و از انتصابات سیاسی جلوگیری بعمل اید
آیا آقای صولت مرتضوی میتواند ظلمی را که بما بازنشستگان کشوری در مقایسه اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از طرف دولت و مجلس شده بر طرف کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
شصدرصد
رییس جمهور نیومد چون میدونه باز با معرفی این ادم چه گندی زده
به درد این وزارتخانه نمی خورد
آقایان کشور در گیر مشکلات بسیاری شده که این دولت و مجلس در تراز آن نیست وقت کشور و مردم را تلف نکنید تا دیرتر از این نشده همگی استعفا بدهید
من موندم حسن روحانی 8 سال رئیس جمهور بود همون حجه الاسلام م. ند ولی رئیسی روز بعد از انتخابات آیت الله شد. مگه میشه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
سادات دو سال یکبار ارتقاء می گیرند ولی غیر سادات 8 سال یکبار
وافعا تاسف میخورم که بااین همه نخبه وبزرگان دانشگاهی شخصی میخواهدسکانداربزرگترین وعریض ترین وازرتخانه (وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی)که درتخصص ایشان نیست.اما اینها تخصص وتجربه وتحصیلات نمیخواهندفقط رابطه کافیه .متاسفم
اگر شیش کلاس سواد داشته باشد کفایت میکند
لطفا عملکرد ایشان در مشهد رو خوب بررسی فرمایید بعد رای بدهند . گرچه اکثریت وزرا خادم مردم و نیستن و خادم جیب خودشون هستن . ولیکن ایشون دیگه اظهر و من الشمسه
رییس دولتی که این فرد بی سواد رو پیشنهاد داده و مجلسی که این فرد بی سواد رو تایید کنه ثابت می کنند دولت و مجلس خودشون هم کمترین شایستگی ندارند.
پسر بزرگتر معاون بنیاد مستضعفان اصفهان،،پسر دوم شهردار منطقه ۹،برادرش معاون مدیر کل زندان ها.......ای امان!!!!
اقای مرتضوی دارای لیسانس الهیات است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
اونم سهمیه ای
اقای مرتضوی در زمان مسئولیت شهرداری مشهد به هیچ عنوان موفق نبودند و میزان زیادی از اراضی شهرداری را وقف کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
مشهدی ها مملکت را قبضه

کرده اند !!؟؟
میزان موفقیت اقای مرتضوی بعنوان شهردار مشهد را از مشهدیها بپرسید می گویند زیر صفر
علت اینکه اقای مرتضوی هیچ مقاله یا کتاب علمی ندارد این است که وی اصلا دارای تحصیلات علمی نیست و فقط لیسانس الهیات دارد
از اقای مرتضوی بپرسید با چه حقی بودجه شهرداری مشهد را در کشور عراق هزینه کردند ؟
با این شیوه مسیر طولانی نیست ،با یه سری آدم محدود با شکل ظاهری و حرفهای مورد نظر نمیشود کشور اداره کرد
جمهوری اسلامی از معدود کشورهای جهان است که توانایی استفاده از تمام ظرفیت و‌پتانسیل مردمشو بخاطر ایدئولوژی ندارد
اقای مرتضوی شهرداری مشهد را با چند هزار میلیارد تومان سرمایه از آقای مهندس پژمان ( شهردار قبلی ) تحویل گرفت و بدون اجرای هیچ طرح عمرانی با چند هزار میلیارد تومان بدهی تحویل داد
اقای مرتضوی شما با چه مجوزی چند هکتار از اراضی پشت کوهسنگی مشهد را به رایگان هبه و بخشش کردی ؟
به امید موفقیت،وزارت کار ..برای ایشان جایگاه کوچکی هست آقای مرتضوی توانایی بیشتری دارند ،معاون اول ریاست جمهوری در حدو اندازه ایشانه
فاتحه این دولت و حکومت خوانده شده است. با وجود این همه متخصص و تحصیل کرده سپردن پست های کلیدی تاثیرگذار به افراد نامتخصص نشانی از اضمحلال حکمرانی عقلانی است. جالب اینکه دیروز با حضور رییس جمهور دوازدهمین همایش ملی نخبگان با شعار «حکمرانی نخبگان» برگزار شد و آقای رییسی گفتند نخبگان جایگاه والایی در ایران دارند. این هم نشانی از جایگاه نخبگان. کسی که یک متن دست و پاشکسته علمی در حوزه مدیریتی خود ندارد، می خواهد متصدی وازرتخانه ای شود که سرتا پا مشکل است و معضل. و جالب اینکه 176 نماینده مجلس خوشبینانه و خوش باورانه امید دارند این اقای وزیر حلال مشکلاتی شود که از آن تقریبا هیچ نمی داند.
فاجعه بزرگ مدیریتی در دولت، محرابیان است، و نه امثال مرتضوی، که بدون هرگونه تخصص مرتبط، وزیر نیرو است و عملکردش به زودی بزرگترین فاجعه ها را در زمینه های زیست محیطی و انرژی برای کشور رقم خواهد زد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
کم چرت پرت بگید یکی هم که داره کارمیکنه شماها میزنیدش میخاهید از مریخ برای شما ادم بیارن مدیریت کنه هم تولید برق زیاد کرده هم لوله اب به خوزستان همدان رسوند از حسادت نترکید شماها فقط بلید بگید نمیشه نمیشه هیچ کاریم نمیکنید هم چیزم نابود کردید مسکن ببنید چیکارکردید
والا بر ای جذب یک کارگر ساده پروسه مصاحبه و استخدام بیشتر از انتصاب یک وزیر برای چنین وزارت خانه عریض و طویلی وقت می‌گذارند. مجلس واقعا جهادی کار میکنه. خدابخیر کنه
ارزانی کی میاد یادشان باشد ما نجومی نمیگیریم
سالهاست در این مملکت قحط الرجاله هیچ کاریش هم نمیشه کرد
این مجلس به معنای واقعی یک مجلس فرمایشی است.
کاملا با این دولت جفت و جوره سوابق سال 88 تا شهرداری مشهدش و ..... !!!!!فقط خدا بداد مردم برسه
مستمره بگیری که ده میلیون تومان حقوق بگیره بیست میلیون اجاره خانه بده تخم مرغ را دونه ای سه هزار تومان بخره پیدا کن تخم مرغ دزدرا
مگه برای مردم مهمه کی وزیر بشه، رییس جمهور فقط احمدی نژاد
ایشان سوابق خیلی درخشانی در شهرداری مشهد داشتند. آن قدر که با حکم قوه قضاییه برکنار شدند.
سال 88 هم معاون سیاسی وزیر کشور بودند و عملکرد خارق العاده ایشان از یاد مردم نرفته.
در ستاد انتخاباتی آقای رئیسی هم که یکی از گرم ترین و پرشور ترین انتخابات ها را از سر گذرانده و آقای رئیسی با آن رای بالا از رقبای قدر خود پیروز شدند.
و واقعا وزارت برای ایشان کم است. ان شا الله مردم بتوانند این همه زحمات ایشان را جای دیگر جبران کنند.
ایشان سوابق خیلی درخشانی در شهرداری مشهد داشتند. آن قدر که با حکم قوه قضاییه برکنار شدند.
سال 88 هم معاون سیاسی وزیر کشور بودند و عملکرد خارق العاده ایشان از یاد مردم نرفته.
در ستاد انتخاباتی آقای رئیسی هم که یکی از گرم ترین و پرشور ترین انتخابات ها را از سر گذرانده و آقای رئیسی با آن رای بالا از رقبای قدر خود پیروز شدند.
و واقعا وزارت برای ایشان کم است. ان شا الله مردم بتوانند این همه زحمات ایشان را جای دیگر جبران کنند.
عزیزان
بزارید وزیر یک سال کار کنه بعد نظر بدید و انتقاد کنید.
این جور پستهای رده بالا نیاز به تخصص آنچنانی ندارند بلکه باید مدیر و مدبر بود.
باید معاونان رو تخصصی انتخاب کنه و مشورت اونا رو با مشورت سایر کارشناسان دانشگاهی و غیر دانشگاهی ملاک عمل قرار بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
سابقه ش در شهرداری مشهد بسیار تاسف باره
انشا الله كه جناب « صولت مرتضوي » براي وزارتخانه و زير مجموعه خودشان هم « صولت » باشند و
هم « مرتضوي » كه بحمد الله و المنه خودشان صولت مرتضوي هستند و از سادات !
-- صولت ؟؟ بله برادر ! به معني شكوه و هيبت و قدرت !!
-- مرتضوي ؟؟ بله اخوي در مايه « رضا و خشنودي » !!
-- به به ! چه خوب ! ... چه خوووب !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
دلت رو خوش کردی به اسم و فامیل بجای تخصص و کارایی ؟
وزیر جدید اداره کار قبلاشهردارمشهد بود.هیچ کاری انجام نداد.آدم با سواد و با لیاقتی نیست.
این قسمت به اون عدالت و تخصص میخورد
شهرداری مشهد
مرتضوی در مهر ۱۳۹۲، از سوی شورای اسلامی شهر مشهد، به عنوان شهردار انتخاب شد.[۵] در ابتدا به علت این که مدرک تحصیلی (لیسانس الهیات) صولت مرتضوی با قانون انتخاب شهرداران تطابق نداشت حکم وی برای شهرداری مشهد توسط وزیر کشور امضا نشد[۶] ولی در نهایت این حکم به امضای وزیر کشور رسید و مرتضوی به عنوان شهردار مشهد آغاز به کار کرد.[۷] سرانجام به دلیل تخلفات مالی و ممانعت از حسابرسی[۸] با نظر دیوان محاسبات کشور از شهرداری مشهد عزل شد و حکم انفصال از خدمت گرفت.[۹]
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
چه پرو.نده درخشانی کسی تخلفات مالی داشته و فساد کرده به وزارت رسیده مجلس فرمایشی هم رای به او داده یعنی از بیرون مجلس امر شده وزیر بشه و شد
ماهمه فريب خورده ايم
چون ازيه طرف به تبليغات وشعارهاي مسئولين وصدا وسيما بي اعتماديم
ازيه طرف هرچه راجع به جانبازان گفتند باور ميكنيم
والله اينجور نيست كه هركه جانبازه از رانت و سهميه استفاده ميكنه
شرط اول همراه وهمفكر بودن هست
اگر نباشي جانباز هفتاد درصد هم باشي جايي نداري
بخدا كاري كردن كه من شرمم ميشه بگم معلول جنگم
كسانيكه نميشناسن وقتي مي پرسند معلوليت بابت چي بوده ميگم تصادف
چون نه تحت پوشش بنيادم نه بچه هام از سهميه استفاده كردن ونه شاغل هستند وخودم هم مثل بقيه اداره بودم والان بازنشسته
به خداوندي خدا حتي كفش طبي هم از جيب خودم ميسازم
به هرحال فكر كنم خيلي جفا ميشه به معلولين كشور
البته بيشتر شعارها وتبليغات بي سر وته مسئولين هست
آقای مرتضوی فکر اساسی به دهک بندی بکند چرا که بر اساس عدالت نیست و خیلی از افراد بر اساس روش غلط کنونی یارانه نمی گیرند
وزرا با لابی تعیین میشوند رییس جمهور در انتخاب اونها کمترین دخالت را دار
این هم هواست . تمام مدیران کشور از روی رابطه انتخاب میشوند نه شایستگی
در دولت محرومان قحط الرجال است....
به جای این مسخره بازی ها اینترنت رو وصل کنید
بیچاره ملتی که با وجود این همه نخبه یک لیسانس الهیات بدون تجربه و سابقه ارزشمند وزیر بشه
خدایا کشورم را از نادانی و دروغ نجات بده.
هیچ مخالفی هم نگفته پرونده انفصال از خدمت وی چی بوده.
امیدوارم این بابا از اونایی نباشه که از مشکلات مردم خبر ندارد چون 99درصد مسئولان از مشکلات مردم خبر ندارند و گرفتار زندگی خودشون هستند اونایی هم که خبر دارند یا نمیخواهند یا نمیتوانند کاری کنند پس اعتراضات برحق است
به امید روزیکه قانون مداری حاکم بر قدرت مداری شود .یاعلی
دادگاه تجدید نظر در ۱۱ مهر امسال تشکیل شد و حکم برائت ایشان فوری صادر کرد ، حاکمیت یک دست شدن به این میگن ،
با رب بیش از این روا ندار !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها