بازدید 3086

خسارت بارش ۷۸ ‌میلیمتری باران در بندرگز

فرماندار بندرگز در غرب گلستان با اشاره به ثبت بارش ۷۸ میلیمتری باران در ایستگاه وطنا این شهرستان گفت: بارندگی شدید شامگاه امشب (سه‌شنبه) موجب آبگرفتگی چندین خانه، قطع برق چند روستا و مفقودشدن ده‌ها راس از احشام اهالی منطقه شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴ 19 October 2022

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، صابر حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اثر بارندگی عصر و شامگاه امشب جاده‌های روستایی جنوب شهرستان دچار آبگرفتگی شد و ده ها راس گوسفند اهالی منطقه به دلیل گرفتارشدن در سیلاب تلف شد.

فرماندار بندرگز بدون اشاره به تعداد مشخصی از خانه های دچار آبگرفتگی شده بر اثر سیلاب در روستای سرطاق این شهرستان گفت: عوامل امدادی در حال امدادرسانی و تخلیه اسباب و اثاثیه اهالی هستند و جیره غذایی اضطراری و اسکان موقت برای خسارت‌دیدگان پیش بینی شده است .

وی ادامه داد: برق صدها مشترک روستایی این شهرستان برای ساعاتی قطع شد که با حضور به موقع عوامل امدادی برق مشترکین متصل شد.

بر اساس گزارش هواشناسی در روستای باغو ۶۱ و در روستای وطنای بندرگز ۷۸ میلیمتر باران بارید.

بر اساس گزارش هواشناسی سامانه بارشی ، شامگاه چهارشنبه از گلستان خارج می شود

جاده خوش ییلاق گلستان بر اثر بارندگی شدید بسته شد

در همین حال، فرماندار آزادشهر گفت: جاده خوش ییلاق به عنوان راه ارتباطی استان گلستان و شهرستان شاهرود در استان سمنان به دلیل بارندگی شدید و جاری‌شدن روان‌آب برای جلوگیری از حوادث احتمالی از دقایقی پیش بسته شد.

سیدجواد کریمی سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بارندگی شدید باعث جریان یافتن سیلاب همراه با گل و لای در محدوده روستاهای فارسیان و تیل‌آباد در جاده خوش ییلاق شد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی و هشدار هواشناسی نسبت به بارندگی رگباری، امروز نشست مدیریت بحران در آزادشهر برگزار شد و هماهنگی‌ لازم با دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله راهداری، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها صورت گرفت.

وی ادامه‌داد: نیروهای راهداری در محل حضور دارند و برای حفظ جان مسافران و جلوگیری از حوادث احتمالی تا زمان فروکش کردن باران، این مسیر مسدود خواهد بود.

فرماندار آزادشهر گفت: بارندگی که از غرب استان گلستان شروع شده همچنان در مسیر جاده خوش ییلاق ادامه دارد.

جاده کوهستانی آزادشهر - شاهرود (خوش ییلاق) ۱۰۰ کیلومتر طول دارد که ۵۷ کیلومتر آن در حوزه جغرافیایی شهرستان آزادشهر واقع است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان