بازدید 178224
سه هزار و صد و پنجاه و پنجم بسته ویژه خبری «تابناک»

تحلیل محسن رضایی از اغتشاشات اخیر / واکنش پلیس به رفتار مأموران یگان ویژه در دستگیری یک خانم/ دیوارنگاره میدان ولیعصر برداشته شد / حتی یک رزرو هم برای میزبانی کیش در جام جهانی قطر نداشته‌ایم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند موسویان: سازمان محیط زیست؛ امنیت «پیروز» با دوربین‌های مداربسته تامین می‌شود / امام جمعه موقت اهواز: مردم در برابر اغتشاشات در کنار پلیس و بسیج در صحنه حاضر شوند / امام جمعه یاسوج: چهار تا آدم فریب خورده فکر می‌کنند که می‌توانند پایه‌های این انقلاب را سست کنند / امام جمعه شیراز: بدنه متدین و حزب اللهی نظام اسلامی چقدر باید مظلومیت داشته باشد؟ و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰ 14 October 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واکنش پلیس به رفتار مأموران یگان ویژه در دستگیری یک خانم
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کلیپ منتشر شده در شبکه‌های معاند پیرامون عملکرد مأموران پلیس در دستگیری خانمی که از محرکان تجمعات اخیر در میدان آرژانتین بوده است، اعلام کرد: با توجه به فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای و تلاش و دروغ‌پردازی‌های شبکه‌های معاند، دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی سلسله مراتب فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صادر شده است.

دیوارنگاره میدان ولیعصر برداشته شد
جدیدترین طرح دیوارنگاره‌ی میدان ولیعصر (عج) تهران با نام «زنان سرزمین من» چند ساعت پس از نصب، برداشته شد. بامداد روز پنجشنبه ۲۱ مهر ماه دیوارنگاره‌ی میدان ولیعصر (عج) با به نمایش گذاشتن تصویر‌هایی از زنان موفق و تأثیرگذار در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی تغییر کرد. اما زمان زیادی از این تغییر نگذشت که طرح این دیوارنگاره با واکنش‌ها و حاشیه‌هایی از سویِ برخی از صاحبان تصویر‌ها همراه شد.

نماینده خبرگان رهبری: شبکه ملی اطلاعات یک واجب شرعی است
کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری جنگ سایبری را خط مقدم مقابله با فتنه دانست و یادآور شد: در جهاد سایبری باید فعال و توانمند شد تا بتوانیم شبکه ملی اطلاعات را هر چه سریعتر راه بیندازیم و این یک واجب شرعی است.

تحلیل محسن رضایی از اغتشاشات اخیر
رضایی در خصوص جنگ پیشرفت که دشمن پس از پیروزی ایران در دفاع مقدس آغاز کرده است، گفت: در دو جنگ اول دشمن داخلی داشتیم؛ اما آن‌ها را شکست دادیم، در جنگ سوم و جنگ پیشرفت، کسانی که دچار تردید شدند، در کنار نفوذی‌ها قرار گرفتند و سنگ‌اندازی کردند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان سعی کردند با محاصره، بهره‌گیری از نفوذی‌ها و مترددین که ستون پنجم دشمن هستند و همچنین تحریم‌ها، در جنگ پیشرفت ما را شکست دهند.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امروز نیازمند تفکر جهادی در جنگ پیشرفت هستیم، بیان کرد: امروز هدف ناامنی‌ها در ایران، فرار سرمایه‌گذارهای داخلی و خارجی از کشورمان است. امروز دشمن از ارتباطات ایران در سطح منطقه و آسیا و جوانان جهادی ایرانی می‌ترسد و به‌همین دلیل از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در ایران حمایت می‌کند. امروز سازمان «سیا»، تمامی نیروهای خود را وارد کشورهای اطراف ایران کرده است، چرا که از موج انقلابی‌های ایران می‌ترسد. ما در جنگ پیشرفت باید به مسیر انقلاب اسلامی برگردیم؛ اگر به مسیر قبل برگردیم، جهاد فرهنگ ایجاد خواهد شد؛ اما اگر جهاد خاموش شود، فرهنگ و هویت ما خاموش خواهد شد. وی با تأکید بر این‌که راه‌حل برطرف کردن مشکلات، فرهنگ، فناوری و علم جهاد است، خاطرنشان کرد: امروز باید قرارگاه بزرگی از پیشکسوتان جهاد تشکیل و برای آبادانی کشور از آن‌ها کمک گرفته شود و پرچم جهاد پیشرفت را بلند کنیم. دولتمردان، مصمم هستند یک‌بار دیگر پرچم‌های جهاد پیشرفت را به اهتزاز در بیاورند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:فقط دانشجویان و دانش‌آموزان مرتبط با شبکه‌های معاند خارج از کشور در بازداشت هستند
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در حوزه دانش آموزی و دانشجویی به ندرت بازداشتی داریم و جز موارد خاصی که ارتباط با برخی شبکه‌های معاند خارج از کشور داشتند، بازداشتی نداریم که آن هم با اسناد و مدارک، دوستان افراد را فراخوانده‌اند و در حال بازجویی هستند.

امام جمعه قم: حادثه فوت این دختر ممکن است در هر جایی رخ دهد؛ قانون باید حرف آخر را بزند
حسینی بوشهری امام جمعه قم با بیان اینکه حادثه فوت این دختر ممکن است در هر جایی رخ دهد افزود: قانون باید حرف آخر را بزند که برخی‌ها عجولانه بدون آنکه بررسی‌های لازم در این حادثه صورت گیرد مجموعه نظام را در این زمینه زیر سوال بردند. آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد: انقلاب اسلامی در معرض آزمون‌های بزرگ‌تر از این قرار می‌گیرد اما بر این باور هستیم ملت ایران این مسیر را با قامتی استوارتر ادامه می هد. وی خطاب به مسئولان گفت: این حوادث ممکن است بیاید و برود اما این بدان معنا نیست که مسئولان از وظیفه اصلی خود غافل شوند و رضایت مردم برای حفظ انقلاب نقش کلیدی دارد و دیدیم که ملت ایران با چه صلابتی به میدان آمدند که این حضور بدین معناست که ملت با وجود مشکلات هر جا که دشمن، کشور و نظام را مورد هدف قرار دهد آرام نمی‌گیرد.

امام جمعه شیراز: بدنه متدین و حزب الهی نظام اسلامی چقدر باید مظلومیت داشته باشد؟
دژکام امام جمعه شیراز با اشاره به شهادت یک پاسدار و یک طلبه در سحرگاه امروز در بیرم لارستان، گفت: آن ۲ شهید برای ممانعت از نوشتن شعار‌های هنجارشکنانه شهید شدند. کسی که می‌کشد جزایش چیست؟ گفت: دستگاه قضایی وظیفه خودش را بهتر می‌داند؛ این بدنه متدین و حزب اللهی نظام اسلامی چقدر باید مظلومیت داشته باشد؟ در همین مدت گذشته ۴ شهید دادیم.

امام جمعه یاسوج: چهار تا آدم فریب خورده فکر می‌کنند که می‌توانند پایه‌های این انقلاب را سست کنند
حسینی امام جمعه یاسوج گفت: قریب به اتفاق جوانان ما آگاه هستند این جوانان را باید به طلا گرفت، اما فضای مجازی در این چند ساله و ۲۴ ساعته این جوانان را تحت بمباران قرار داده بود حتی آدم‌های بزرگسال را هم فریب می‌داد فحش و فضیحت نشان جوانان می‌دارد و به دنبال زایل کردن اعتماد مردم به نظام بود. تلفات زیادی در فضای مجازی دادیم جان در بردن از این فضای مجازی معجزه است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: نظام فقط متعلق به مردم ایران نیست بلکه از یمن گرفته تا آمریکای جنوبی همه آزادگان جهان در قبال این انقلاب احساس مسئولیت می‌کنند.

امام جمعه موقت اهواز: مردم در برابر اغتشاشات در کنار پلیس و بسیج در صحنه حاضر شوند
آیت‌الله عباس کعبی در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲۲ مهرماه) بیان کرد: ملت قوی ظاهر شده اما انتظار می‌رود متناسب با حجم اغتشاشات و آشوب، قوی‌تر ظاهر شود و بهنگام و پیشگیرانه در کنار پلیس و همگام با نیروهای بسیج در صحنه حاضر و به وظیفه خود عمل کنند. خوشبختانه ملت همیشه پیشتاز است و تنها مشکل، خواص بی‌بصیرت هستند که همسو و با عجله موضع می‌گیرند که باید این موضع را اصلاح کنند که تاکنون نکرده‌اند.

ضرغامی: بعضی‌ها خودشان و رفتارشان بزرگترین منکر است
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: بعضی‌ها معروف را نمی‌شناسند و رفتارشان بزرگترین منکر است. یک نفر باید آن‌ها را نهی کند از رفتارشان که با رفتار غلط در این حوزه وارد می‌شوند و ضربه‌ای که به اساس دین می‌زنند بالاتر از هر ضربه‌ای است.

سازمان محیط زیست: امنیت «پیروز» با دوربین‌های مداربسته تامین می‌شود
سازمان محیط زیست اعلام کرد: محل نگهداری پیروز با دوربین‌های مداربسته ۲۴ ساعته مراقبت می‌شود. طی روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر سرقت پیروز توله یوزپلنگ ایرانی در فضای مجازی مطرح شده بود، که با پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سازمان حفاظت محیط زیست مشخص شد حال توله یوزپلنگ ایرانی خوب است، و در پارک پردیسان تهران نگهداری می‌شود. غلامرضا ابدالی گفت:وضعیت پیروز خوب است و اکنون بیش از ۱۶۵ روز دارد و رشد خوبی داشته است، در حال حاضر بلدرچین خام و مکمل‌های خاص به تغذیه او اضافه شده و پیش از ۸ کیلو وزن دارد. سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پیروز شب‌ها به همراه مربی خود در فضای باز زیر آسمان می خوابد تا به فضای طبیعی عادت کند و به دلیل سرد شدن هوا فضای بسته را هم برای نگهداری آن فراهم کردیم تا سرما به آن‌ها آسیب نزند. وی افزود: محل نگهداری پیروز با دوربین‌های مداربسته و نگهبان‌های ۲۴ ساعته مراقبت می شود، در حال حاضر برنامه‌ای برای رها سازی پیروز در توران نداریم و برای رها سازی متخصصان باید به جمع بندی برسد.

حتی یک رزرو هم برای میزبانی کیش در جام جهانی قطر نداشته‌ایم
جمشید حمزه زاده رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران گفت: ما از شش ماه پیش اعلام کردیم که با بیست هزار تخت برای هر نفر شب آمادگی پذیرش مسافران جام جهانی قطر را داریم؛ اما تا الان یک نفر هم رزرو نداشته است. او ادامه داد: ما امسال گردشگری ورزشی خارجی نداریم. اعلام شده کسانی در ایام جام جهانی اجازه ورود به خاک قطر را دارند که حداقل بلیت یکی از بازی‌ها را داشته باشند. متأسفانه به دلیل عدم هماهنگی دستگاه‌های مربوطه، ما موفق به دریافت سهمیه و فروش بلیت نشدیم. حمزه‌زاده افزود: حتی برای کیش هم ما مسافر نداریم و تنها تعداد محدودی گردشگر داخلی قرار است از این ظرفیت استفاده کنند که آن هم با سهمیه فدراسیون است. رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران تاکید کرد: هر که بخواهد رزرو انجام دهد، باید از سه ماه قبل اقدام کند. بنابراین عدم استقبال تماشاگران جام‌ جهانی، ارتباطی با وقایع اخیر نداشته و فرصتی طلایی بود که ما از دست دادیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱۲
در انتظار بررسی: ۷۹
انتشار یافته: ۲۳۹
فرصت طلایی از دست دادیم....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
منتظر باشید حالا .آقای رئیس جمهور پیشنهادداده به قطر هنوز وقت نکردن بنده خداها رزرو مبکنن انشالله برای بعد از بازیها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
یه دونه فرصت که از دست ندادید نام ببرید
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
نفوذی ها را بکشید و غیر نفوذی ها را اعدام کنید
آقای حمزه ایی ول کن این حرفها را چرا خودمان را داریم فریب می‌دهیم بیایند کجای کیش را ببینند ما حالا حالا ها خیلی کار داریم تا به استاندارد جهانی برسیم . از اول هم معلوم بود که این همه جلسه گذاشتن از فکر کوتاه مسئولین بوده است و تا سطح دید ما این است این خیال‌های باطل را از ذهن خود دور کنید . نمونه اش تغییر سعید محمد بود که حالا ایشان کجاهستند
ما عادت داریم که فرصت ها را از دست بدهیم.
"با توجه به فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای و تلاش و دروغ‌پردازی‌های شبکه‌های معاند "
بارها و بارها از این نوع فیلم ها در شبکه های مجازی دیده شده اما مرتب انکار میکنید و به دروغ پردازی های شبکه های معاند نسبت میدهید.حالا با توجه به دروغ پردازی های شبکه های معاند دستور پیگیری و بررسی میدهید؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
امام جمعه قم: حادثه فوت این دختر ممکن است در هر جایی رخ دهد؛؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
چند تا از این دستورات پیگیری داده شده تا الان؟ چه جالب که همه نتیجه ی بررسی رو از قبل میدونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
حرف راست فقط مسئولان ما و لاغیر
جهاد پیشرفت حاج محسن رو باور کنیم یا عدم رزرو حتی یک نفر برای میزبانی جام جهانی درکیش رو
عمو پوتین میگن گفته جام جهانی در قطر برگزار نمیشه
پس خیلی ناراحت نباشید.
البته شاید زمستان سرد اروپائی مهمون بر آتون جور کنه
كانديداى هميشه ناكام
جناب محسن رضایی
شما که از حال مردم خبر دارید چرا ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
جواب: نه وضع من که خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
مجبور است

می فهمی؟

مجبور است
این امام جمعه ها چرا اینقدر تهدیدامیز و کینه توزانه صحبت میکنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
چون اوضاع شون خرابه ترسیدن
پلیس عجب واکنشی نشون داده : با توجه به فیم منتشرشده ..... یعنی اگر این فیلم منتشر نمی شد هیچ اتفاق خاصی رخ نمی داد و اون مامور عزیز به همون شیوه ادامه می داد ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
احتمالا ایندفعه هم دستور پیگرد قضایی منتشر کننده ی فیلم رو میدن و مجرم آزاد میگرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
الان هم هیچ اتفاقی نمیفته برادر و اون مامور هم اتفاقا ترفیع میگیره. تا حالا شده کسی توی جمهوری اسلامی اتفاق بدی رو گردن بگیره که این دومیش باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
الان هم اتفاقی نخواهد افتاد
اینستاگرام حتی عکسهای سردار سلیمانی رو خشونت دانسته و حذف می کرد و الان شیوه درست کردن بمب دست ساز عليه نظام جمهوری اسلامی را یاد میده.
بازم عده ای می خواهم ازین پیام‌رسان دشمن دفاع کنند.
مگه روبیکا و ایتا ودیوار چه اشکالی در نون درآوردن داره!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
مردم از اینستاگرام استفاده خواهند کرد تلاش بیهوده نکنید شماها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
دوست عزیز
بزرگوار
اطمینان و اعتماد مردم به شبکه اجتماعی با زور و اجبار بدست نمیاد.
بهتره بعد از این همه تجربه در زمینه های مختلف، کمی از این روش فاصله بگیریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
اخوی ، با چاقو میتوان هندوانه

قاچ کرد و با مهمانان خورد

و میتوان به شکم مردم فرو کرد و آنها را کشت

آیا باید تولید و عرضه و استفاده و نگهداری از چاقو را که بخاطر کشنده بودن ممنوع کرد و جمعش کرد !!!؟

الان ۹ میلیون نفر دارند از واتس آپ و اینستاگرام ارتزاق می‌کنند
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
همین پیام رسان دشمن شغل و رزق و روزی میلیون ها نفر رو تو این کشور ساپورت می‌کرد کاری که دوستان شما برعکسش انجام میدن
آرش 1349
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
برای بهبود شرایط و وضعیت مردم، راه دیگه ای نمانده
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
پیام رسانی که آزادی سخن و حریم خصوصی نداشته باشی توش به نظرت خوبه.امنیت هم که کلا ندارن.تا تقی صدا بیاد اینهارو هم میبندن ملت نیاز دارن با هم در ارتباط آزاد باشن نه ارتباطی که همه کس سرک بکشه توش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
هیچ اشکالی نداره..فقط مشکل امثال تو کوتاه فکر و مغزشسته است گه فگر میکنید تو ایسنتا دارن بمب اموزش میدن... خودتون رو خیلی وقته به خواب زدید... خواب هم خواهید موند.ِِ
یه براورد کنید و به مردم گزارش بدین که این دیوارنگاره ها چقدر هزینه برای مردم ایجاد میکند؟اصلا این هزینه را کی و چطوری و از چه محلی پرداخت میشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
اسب سواری مسابقه ای گران قیمت اصیل برنده را رها کرده!؟

ونگران هزینه نعل اش هستید ؟

اصل توسعه و ابادانی کشور و رفاه مردم ثروتمند ایران عزیز است
که با خطر بزرگ تخریب زیاد و گسترده
و هدر رفت وقت و آرامش و ثروت اش
و تخلیه هر روزه معادن خدا دادی بی نظیرش که متعلق به تمام مردم نجیب و مظلوم و دیندار ایران عزیز است

در خطر جدی گرفتار شده است

و حالا شما بفکر اتلاف سرمایه
در تولید یک تابلوی بزرگ در میدان ولیعصر هستید ؟

نوجوانان و جوانان و خصوصا دختران و زنان که خواهران و فرزندان و مادران ما هستند را دریابید
تحلیل های آقا محسن حرف ندارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
دقیقا مثل تحیلل هاشون زمان حمله امریکه به عراق که هر چی می گفتن فردا برعکس اش اتفاق می افتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
از همون تحلیل هایی هست که بارها دم انتخابات گفته و نتیجش تعداد آرای خنده دار بوده
سلام نتیجه قرار گرفتن افراد در مستندی که علم آن را ندارند …
گردشگری یک علم‌ است و تجارت گردشگری هم علم است در راس امور باید افراد با تخصص مرتبط باشند تا بتوانند به حوزه مدیریت خود آگاه و مسلط باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
مسند
مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی میگه بخاطر نمایش ویدئو دستگری خانم ... در شبکه های معاند دستور به رسیدگی داده!!!! یعنی اگر این فیلم منتشر نمی شد اقدامی نمی کرد؟!!! این رو به رئیسهاشون گفتن حتما برای توجیه رسیدگی به موضوع!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
نماینده ای که توی گوش سرباز زد یادتون هست؟ طرح ترافیک مفتی جایزه گرفت..... این بار هم غیر از این نیست
اینکه هیچ خارجی در کیش اقدام به رزرو نکرده جای تعجب نداره از وضعمون مطلع هستن! بعد مسئولین میگن دشمنان بخاطر پیشرفت کشور ، توطئه گری میکنن!!!!!
وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی استعفا بده تا اندکی از خشم مردم کاسته شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
نکنه فکر کردن الان توی آلمان داری زندگی می کنی؟
ما که از وضعیت داخل کشور کاملا مطلع هستیم معلوم میشه که خارجیها هم از بیرون، بهمین نتیجه رسیده اند که کسی حاضر به مسافرت به کیش نیست!!! معلوم نیست مسئولین کدوم پیشرفت رو میبینن که هیچکی نمیتونه ببینه!!!!؟؟
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
سالها قبل نیروهای کارخارجی در امارات برای گذران زمان تمدیدویزابه کیش میامدن ببینید چه برخوردهای زشتی باآنهاکردندکه دیگر حاضر به اینکارنیستند،یعنی درآمدمربوطه به باد رفت.
جناب کعبی مردم حاضر نسیتن در مقابل فرزندانشان بایستند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
هر زمان وقت کردید از چند خوزستانی از درآمدهای نفتی و نجومی و کهکشانی کعبی ها در خوزستان سوال کنید
این طرح حقه بندی بجز اینکه معلمان رو مجبور کنند برای ارتقا سند سازی کنند و مقاله خرید و فروش شود و فاتحه انوزش خوانده شود هیچ دستاوردی ندارد ، معلم ممتاز در هر شهر کاملا مشخص هستند.
اقا از 92 هزار میلیارد چه خبر؟سکوت سنگینی در مورد این رقم حاکم شده!!!
آقای حسینی امام جمعه یاسوج، این ۴ نفر اغتشاشگر چه قدرتی دارن که دولت یک ماه است اینترنت را قطع کرده و شبکه های اجتماعی رو بسته؟؟!!
اینکه خانم امینی اونجا فوت کردند نشان دهنده دست خدا و نشان دادن نارضایتیش از گشت ارشاد بوده است
ای کاش لااقل اشخاصی همانند آقای ضرغامی ریس جمهور میشدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
احتمالا با این سخنان دارن آمادگی میگیرن برای انتخابات ولی رای بی رای
به مامور ها تو آموزش گفتین دست زدن به خانم حرامه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
قطعا خیر تازه فتوای ثواب هم صادر کردن
دژکام امام جمعه شیراز با اشاره به شهادت یک پاسدار و یک طلبه در سحرگاه امروز در بیرم لارستان، گفت: آن ۲ شهید برای ممانعت از نوشتن شعار‌های هنجارشکنانه شهید شدند..... حاج آقا یک عده خیلی بیشتری هم بخاطر شعار دادن کتک خوردن و دستگیر شدن و !!!
میگم که خاوری و دار و دسته اش 3 هزار میلیارد تومان اختلاس کردند که میشد 3 میلیارد دلار.الان هم 92 هزار میلیارد میشه 3 میلیار دلار.مابین این دو رقم کلان هم 8 هزار میلیارد و 14 هزار میلیارد و ....داشتیم.تو این ده پونزده ساله ده ها میلیارد اینجوری از جیب مردم و کشور رفته و بابت تحریم ها و نفروختن نفت هم صد ها میلیارد.انگار نه خانی اومده و نه خانی رفته.چجوریاس؟امام جمعه ها نظری ندارن احیانا؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
فقط بحث حجاب است و بس!؟

و بخاطر همین است
که مردم و خصوصا زنان و دختران به ستوه آمده
و جانشان را کف دستشان گرفته اند
تابی جون این امام جمعه ها براشون یک متن واحد میفرستن برای همین حرفهای یک کدوم رو بنویسی کافیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
مرسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
امام جمعه ها شمشیر از رو بستن اشتباها منفی زدم
این چه پاسخی است پلیس داده است بهرحال جریان معاند علم غیب نداشته است که این صحنه اتفاق میوفته و یکی ام فیلم میگیرد
به دانش آموزان کاری نداشته باشین تولید کینه نکنین
بعضی از مسئولین چقدر بد حرف میزنند. مردم را مقابل هم قرار ندهید.v
جریان معاند وقتی سو استفاده میکنه که موضوعی باشه که مردم اعتراض داشته باشن
وضع کلی زندگی مردم و حرفها و تناقضات کاملا برعکس شما این چیزهارو بوجود آورده است
جمشید جان مدتهاست فرصتها را یکی پس از دیگری از دست میدیم حرف هم نمیتونیم بزنیم میگن معاند
جناب رضایی فرار سرمایه‌گذارهای داخلی و خارجی از کشورمان خیلی وقت پیش اتفاق افتاده.
اجازه بدهید تحلیل‌های اقتصادی شما به نتیجه برسد تحلیل های اجتماعی سیاسی بماند تا بعد
چند مورد از رفتار پلیس فیلم در میاد و از خیلیهاش فیلم گرفته نمیشه ، نه الان قبل اعتراضات هم رفتار نادرست زیاد بوده است ، انگار تمام وظیفه پلیس شده چند تار مو و وظیفه اصلی ول کردن
اصلا تیتر خبر ها را که می خوانی تا ته خبر مشخص است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
کاملا درست میفرمایید اصلا کل مشکلات کشور شده چهار تار موی خانم ها چون راحت ترین کار برای سلب مسولیت اینه یه کم عمیق تر نگاه کنند عمق فاجعه را متوجه میشن
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
آرش جون تا تهش بخون بزار دلار هایی که گرفتی یه کم حلال بشه
پلیس میگه شیطنت معاندین دیگه چی رو میخواد پیگیری کنه؟ تازه به اون خانم میگه سردسته اغتشاشگرا.
مارا به خیر شما امیدی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
احتمالا منتشر کننده فیلم باید دستگیر و به سزای عمل مجرمانه اش برسد!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
واقعا از همین فیلم میشه متوجه شد که در دنیا عدالتی وجود نداره
فرقی هم نمیکنه کجا و چه دینی
سردار بنظر می رسه الان نفوذیها بیشتر در دولت و مجلس نفوذ کرده اند.
آقای ضرغامی به جای فکر کردن به معروف و منکر به فکر رزرو هتل باش برادر
مصداق بارز هرکسی را بهر کاری ساختن شدی
حتی اگر این فیلم حقیقت داشته باشد نتیجه را به مردم اعلام نخواهید کرد و می‌گویید دروغ پردازی دشمن است
رضایی اغتشات؟ شما که معاون‌ اقتصاد دکتر پنج کلاسه هستید چه مشگلی از مملکت را حل کرده اید۰ روحانیون باید به حوضه ها و نظامیان به پادگانها برگردند۰ اقتصاد را به اقتصاددانهای مجرب و سیاست را به سیاستمداران بسپارید۰
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
چرا یک کلاس ازش کم می کنه شش کلاسه هستند ایشون
اقا محسن بیدار شو لطفا ، شما که یک‌عمر هیج پست و مسسولیت اجرایی نداشتید ، بخاطر یک معاونت بی خاصیت خودتو بخواب نزن لطفا !
مردم تا وقتی به عدالت و حقشان نرسند ساکت نمیشوند
اینو هرروز آقایون با خودشون تکرار کنن یادشون نره
متاسفانه دهه هشتادیهای اخیر که در اغتشاشات حضور داشتند رفتار مناسبی ندارند. با توجه به چند گفتگو یا ملاحظه موارد نشر شده در اینستاگرام عرض می کنم.
با نسل وقیح پر توقع و نا آگاه طرف هستیم. پیشنهاد می شود بسیار مراقبت شود که این افراد در بدنه تصمیم گیری نظام نباشند و یا خیلی کم اثر باشند. مثلا نسل فعلی طولانی تر حفظ شود و نسل بعد از آنها زودتر بکار گرفته شوند. بهر حال برای مدیران فردا حتما باید برنامه داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
باشه خخخخ
این بوشهری عجب نکته ای گفته .
آخی ظریف هم که تحریم کانادا شد...
اقایان نماینده خبرگان رهبری چقدر برای اینترنت داخلی. اصرار میکنن!!
اگر کنار مردم بودی متوجه میشدی که مردم مخصوصاجوانان
ناامید ازکشورداری مسئولان هستند.اختلاسها مردم راعاصی کرده اینها چه مسئولانی هستندکه درراس کارند.بلدید جوانان خودرا شارژکنیددرکشورهای اروپایی.
جوان ایرانی چیزی نداردازدست دهد بکجامیرویم بااین نامیدی
منم موافقم که قانون باید حرف آخر را بزند
اما مشکل اینه که
تو این کشور
قانون برای بعضی ها حرف آخرو میزنه
ولی برای بعضی ها
اصلا حق نداره حرف بزنه
چند وقتی بود که از آقایون امام جمعه خیلی خبری نبود
کجا بودن؟
باسلام عرض ادب احترام، جناب سردارسرلشگرمحسن رضایی بایدخدمتتان عرض نمایم درزمان جنگ که حضرتعالی فرمانده کل سپاه بودیدبنده با سن نوجوانی بعنوان پاسدارافتخاری 31ماه درجبهه بودم امامتاسفانه بخاطرتنبلی پرسنلی گردان حضرت قاسم استان زنجان جبهه هایم را ثبت ننموده و بنده فرم 4پاسدارهم پرکردم الان 4ساله دوندگی میکنم اما متاسفانه سپاه پاسداران با رسیدگی هاییکه کرده حق بنده حقیرایثارگر پایمال شده است که واقعا متاسفم اما درکل تا آخرین لحظه عمرم پشتیبان سپاه پاسداران و رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای هستم و به همه دشمنان این انقلاب میگویم که بچه های بسیج و سپاه و، ارتش و نیروی انتظامی همیشه بیدارند و ما آماده دفاع و شهادت در راه انقلابمان و گوش بفرمان رهبرعزیزمان هستیم، یاعلی مددی، ایرج امیری
جناب رضایی دقیقا کدوم پیشرفت رو میفرمایید؟
تو حوضه مسکن یک میلیون مسکن ساختین؟
تو بورس که دولت قبل همه رو بخاک سیاه نشوند شما بدترش کردین
تو حوضه خودرو قرعه کشی رو برداشتین؟
واردات خودرو آزاد شد؟
یا رانت و مافیای دو خودرو ساز رو قطع کردین؟
شبکه های اجتماعی رو که دریایی از اطلاعات برای پیشرفت علم و کسب و کار مردم بود آزاد کردین یا همون دو تای باقیمونده رو هم قلع و قم کردین و هزار شغل رو نابود کردین.
قرار بود سالی یک میلیون شغل ایجاد کنید اما همینی رو هم که مردم خودشون درست کردن خراب کردین
ازدواج جوانان جرم جنایت آمار زندانیان همه و همه چه پیشرفتی،اخوی ما با سرعت زیاد داریم پسرفت میکنیم و شما هی آمریکا و غرب رو متهم میکنیدشاید ۴۰ سال ۳۰ سال حتی ۲۰ سال پیش مردم باور میکردن اما الان.....
خجالت هم‌خوب چیزیه
در خصوص اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس درباره خانم لیدر اغتشاشات میدان آرژانتین.
لطفا تصاویر دوربین مدار بسته روی لباس مأموران یگان ویژه حاضر در صحنه را منتشر کنید. طبق اظهارات روز پنجشنبه سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور، همه فرماندهان دست افزار داشته و تعدادی از ماموران به دوربین آنلاین البسه متصل هستند.
با توجه به تجمع نسبتا بالای مأموران یگان ویژه در صحنه حادثه از یکسو و تشخیص این خانم به عنوان لیدر اغتشاشات از سوی دیگر، احتمال رصد و ثبت فعالیتهای او تا لحظه دستگیری با ریزپرنده و همچنین ثبت تصاویر او در دوربین های البسه مأمورین بالاست.
لطفا این ویدئوها را منتشر کنید.
نکته بعد، حضور چندین مأمور یگان ویژه در صحنه است که با توجه به جایگاه ضابط قضایی و مهارت هایی که مطابق قانون به ایشان آموخته شده، قاعدتا باید گزارش هایی از صحنه حادثه از این مأموران به فرماندهی واصل شده باشد که جمعبندی همین گزارشات و تصاویر دوربین ها، برای ارزیابی و جمعبندی واقعه کفایت می کند و نیازی به دستور ویژه و ساز و کارهای عجیب و غریبی که افراطی ترین آنها در پرونده فوت مهسا امینی همزمان در سه قوه پیگیری شد نیست.
جمعبندی و نتیجه را منتشر کنید. با وجود این همه منابع خبریِِ حرفه ای و اسناد تصویری، نتیجه گیری بسیار آسان خواهد بود.
اسناد پلیس باید علاوه بر حادثه ی حین دستگیری برای آن خانم، حاوی ادله کافی برای وارد کردن اتهام لیدر اغتشاشات به او هم باشد. حالا که او ناخواسته پایش به این ماجرا باز شده باید اتهام او نیز برای مردم مستند بیان شود.
خودتان كرديد
بقيه را مقصر ندانيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
اصلا تصور کنید این خانم لیدر اعتراضات
آیا باید تعرض جنسی بشه بهش؟ اونهم در مملکت شیعه منتسب به امام زمان؟
با این اوضاع اعتراضات و ناآرامی ها، واقعا انتظار داشتید که تماشاگران جام جهانی فوتبال در قطر، بیایند در کیش هتل رزرو کنند؟! من واقعا نمی فهمم که ذهن بعضیها چقدرخیالباف و منحرف است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
عدم رزرو ربطی به اعتراضات نداره.چون سه ماه قبل از شروع جام جهانی باید رزروها صورت میگرفت.عدم رزرو=سوء مدیریت
منظور از این دختر کی
از قتل مهسا امینی به بعد روز به روز داره معنای منکر برای مردم توسعه نجومی پیدا میکنه . هیچکس هم کار مفیدی انجام نمیده . راست گفتند که قدرت به جایی می کشونه آدما رو که یک پول سیاه هم نیرزند
همان بررسی های قبلی کافیه زحمت میشه
علت مشخص است، تورم، گرانی و اختلاس های آقایان و زاده هاشان و بدتر از این عدم برخورد جدی با آنها.
این محسن رضایی عجب حرفهای قلمبه میزند. ولی بی مفهوم هست
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
فکر میکنم شما نیاز به مطالعه بیشتری داری صحبتهای ایشون کاملا قابل فهم و مستدل است
آقای رضایی منظورتون از پیشرفت نکنه
چاپ ماهانه ۱۵۰ همت پول هست
یا کوچک کردن سفره مردم
یا سالانه یک میلیون مسکن که تا الان بعد از دوسال فقط ۳۳۳ هزار نفر تکمیل موجودی کردن اون هم فقط قسمت اولش را پرداخت کردن
یا قرار بود فقط ۴ قلم کالا گران بشود
یا قرار بود ۶۰ میلیون واکسن برکت از شهریور تحویل دولت شود
یا آقای رئیس چون خودش دو میلیون فالوئر داره شبکه های اجتماعی رو نبوده
یا افزایش قیمت دلار پیشرفته
یا بورس قرار بود درست بشه
با دروغ گفتن شاید بشه سیاست رو ماستمالی کرد ولی نمی شه اقتصاد را ماستمالی کرد
ماشین حساب دستته؟ فقط یک درصد جمعیت ایران از اینترنت ماهواره استارلینک استفاده کند حجم خروج دلار از کشور را حساب کن. بیشتر از یک درصد چنین می کنند کسی به اینترنت داخلی اعتماد ندارد بی اعتباری اپراتورهای داخلی چند وجهی است.
با توجه به متن واکنش پلیس به رفتار مأموران یگان ویژه در دستگیری یک خانم، مشخص است که نتیجه بررسی چه خواهد بود!!!!
پلیس که کلا منکر خطاهای خودش شده
فیلم هایی که تمام دنیا دیده اند را از اساس تکذیب می کند
امامان جمعه در آسمان ها سیر می کنند و کلا هیچوقت در روی زمین و بین مردم نیستند
مسئولین هم تمام مشکلات را از شبکه های معاند و دشمن می دانند
در کل همه متعجب هستند که چرا این اتفاقات می افتد وقتی همه چی خوبه!!!
هرنوع انتقاد درجریان اعتراص ودرخیابان اغتشاش
در مورد اغتشاشات به نظر من
نا امیدی جوانها از آینده از اقتصاد بد کشورمان از سر در کمی مسئولان در اصلاح اقتصاد سر چشمه میگیره
اینکه تمام این سروصداها را به خارج نسبت دهیم اصلا درست نیست
خودمونا گول میزنیم
ورود دست و پا نشسته امامان جمعه
چند شهر به اعتراضات مبارک باشد.در ضمن تحلیل جناب معاون اقتصادی ریاست جمهوری هم مبارک باشد
تابناک که در طول دوره معاونت اقتصادی ایشان فقط پخش کننده تسلیت های ایشان بخاط فوت اقایان آیت اله
بود ، خوب شد که بالاخره یک تحلیل از ایشان دیدیم که یادمان باشد که ایشان هنوز هست!!!
آفرین به جناب ضرغامی
تعامل با خارج صفر شده . چرا اینو باور نمیکنن. ملت خارجی بیان کیش که از اونجا برن قطر !!!!!!!!!!!!! بابا مرغ پخته خنده ش میگیره.
همه دارن از این کشور فرار میکنن، اونوقت شما انتظار دارید برای جام جهانی بیان تو ایران ؟! برای لیگ داخلی کسی رو تو ورزشگاه راه نمیدن، بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار میشه ،هنوز خانمها اجازه ورود به استادیوم ندارن اونوقت انتظار گردشگر ورزشی رو دارید ؟؟!! مگه نمیدونید مسئولین ما همیشه استاد فرصت سوزی بوده اند !!!
متاسفانه خیلی ها را می‌شناسم که در پوشش‌ پلیس وبه عنوان افتخاری ورود کرده اند که خود خیلی نیاز به ارشاد دارند این حرکت نمونه ای است که محکوم است
به خاطر این بهشون میگن ویژه ؟!!!!!
برخورد زیبای یگان ویژه بادانش آموزان فرانسه
در دیوار نگاره باید عکسای ابتکار و خزعلی و و چرخنده و.. میزدید
با سلام
لطف کنید از اقتصاد صحبت کنید .از خرید ردزانه مردم و پرکشیدن اقلام غذایی از سفره مردم تشکر
فیلم کاملا واضح و مشخصه
کدام دروغ پردازی ؟
توضیح بدین چرا تعرض کردین؟
بهترین کار شنیدن صدای ملت وجلوگیری از ایجاد تنش در کشور است وعدم توجه به نظرات اقلیت در اداره کشور است با این روش از دخالت بیگانگاننیز جلوگیری می شود در کل مهربانی باهمه مردم است نه فقط یک گروه
مامور یگان ویژه دستگیر و دادگاهی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
الان بررسی میکنن ببینن کی فیلم رو تهیه کرده که دستگیر و دادگاهی بشه
این دیگه دوبل ویژه بوده
پیشنماز اهواز خودش بره کنار پلیس و با معترضان شاخ به شاخ بشه چرا از مردم مایه میذاره ؟
همچین پیشرفتی داشتیم که کل دنیا انگشت به دهن موندن!!!!
امام جمعه ها چرا خودشون نمیرن به پلیس و لباس شخصی ها کمک کن ؟
چرا همش کنار گود میشینن ؟
تنها راه مشخص شدن موافق و مخالف برگزاری انتخاب آزاد است
اون ماموره مشکل اخلاقی داره .
پیگیر شوید
از فیلمبردار صحنه ماموران ویژه و اون خانم بی نهایت مچکریم
با توجه به انتشار این فیلم در شبکه های معاند دستور پیگیری دادند؟ یعنی اگر منتشر نمی شد نیاز به پیگیری نداشت؟
آقای رضایی می شه بگید ما کی سرمایه گذاری داشتیم که الان قصد دارند مانع اونها بشن؟ من که یادم نمیاد
مامور مذکور رو اخراج و به کانون اصلاح و تربیت منتقل شود
ليست اسامي امامان جمعه براي اينده خيلي مهم است.
دلتان خووشه
حرکت زشت و زننده مامور خاطی را نباید و نمیتوان لاپوشانی کرد
تحلیل محسن رضایی درست است ولی باید دوباره بوتاکس کند تا ما با ر کنیم. خط های پیشونیش خیلی عمیق شده ها !
رفتارای پلیس دیگه داره وحشتناک و قرون وسطایی میشه
فعلاً تو جهاد تبیین هستیم تا تموم بشه وارد جهاد فرهنگ بشیم.
ضرغامی لایک داره
با توجه به فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای و تلاش و دروغ‌پردازی‌های شبکه‌های معاند دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی سلسله مراتب فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صادر شده است.
خب وقتی که دروغ است دیگه پیگری چه چیزی را ، مردم را چی فرض کردید ؟
حتی یک رزرو هم برای میزبانی کیش در جام جهانی قطر نداشته‌ایم
بنظرتان جای فکر ندارد ؟ و...
جناب فراجا
عملکرد این مامورتون قابل دفاع نیست .
فیلم وحشتناک آون موجوده
این مامور ویگان ویژه خادم مردم نیست و مردم حامی اون نیستن
رفتار مامور ویژه نباید ماستمالی شود
این یک مورد بوده که اتفاقی فیلم گرفتن چقدر موارد دیگر هست که فیلمی گرفته نشده یا در بازداشتگاهها و در حین بازجویی که هیچ دوربین مستقلی وجود ندارد، معلوم نیست چقدر از این اتفاقها افتاده. اینها ماموران ترویج حجاب و عفاف هستند؟؟
سرم درد گرفت فیلم مامور یگان ویژه رو دیدم
رفتار مامور ویژه خاطی با اون خانم ؛ کار دشمن است و ایرانی های خائن !
چه تحلیل زیبایی داشتند سردار رضایی
دادگاه مامور یگان ویژه باید علنی برگزار شود
ارزو به دل ماندیم که یکبار یک فرمانده پلیس از مردم عذرخواهی کند

فیلم کار زننده مامور کاملا مشخص است و باز فرافکنی کرده اند که مقصر شبکه های معاند و دشمن هست
آقای نیروی ویژه !
دنیا مجهز است به دوربین مدار بسته
یگان ویژه خودش نیاز به گشت ارشاد دارد
امان از آقا محسن و تحلیلش!!!!!!!
شانس اووردیم اون مامور یگان ویژه توی گشت ارشاد کار نمیکنه !
واااااااای
باسلام
در خصوص تحلیل برادر محسن رضایی باید عرض کنم :
1- اینکه دشمنان ما از فرصت های مختلف در راستای اهداف و منافع خود استفاده می کنند امری بدیهی است و کشف جدیدی نیست همانطور که ما نیز ...
2- هر چند کشور در عرصه های مختلفی دارای پیشرفت بوده است لیکن صحیت از پیشرفت می بایست بر مبنای شاخص و همچنین مقایسه با کشورهای همتراز در طول چند دهه گذشته باشد.
3- انتظار قبول و اعتماد نسل جوان به کلی گویی های مسئولین بدون رعایت بند 2، امری غیر منطقی و غیر واقع خواهد بود
حرکت زشت این مامور هم کار دشمنه لابد و با کار رسانه های معاند
با سلام واحترام
جناب آقای رضایی ،صحبت از گفتگو برای حل مشکلات تا وقتیکه "اعتراض مردم را اغتشاش می خوانید معنی ندارد" شرط اول گفتگو پذیرش اعتراض و معذرت خواهی بابت اشتباهات است.
"واکنش پلیس به رفتار مأموران یگان ویژه در دستگیری یک خانم"
دیگه اینجور جاها که آدم باید به چشمم اعتماد کنه، از این کارا انجام دادید زیادم انجام دادید حالا هی دستور صادر کن.
چه کسی باید به تخلف زشت و زننده که فیلمش در فضای مجازی انتشار یافته رسیدگی کند ؟
امام جمعه محترم اهواز شما با این حرفتان علنا مردم رو ترغیب به جنگ داخلی می کنید مواظب حرفی که میزنید باشین پلیس اموزش دیده میداند در میدان چه جوری عمل کند شما مردم رو ترغیب می کنید در کنار پلیس با اغتشاش گران بجنگن یعنی جنگ داخلی خدا عاقبتان رو بخیر کند هر چند ما مردم هستیم که ضرر می کنم
وسط خیابون این کار رو میکنه توی بازدتشتگاه چی کار میکنه ؟
چراواقع بینانه به مشکلات وگرفتا ری ها نظر نمی اندازیم.بله شاید کسانی باشند که از اب گل الود ماهی بگیرن .تعصب داشته باشیم.افراطی نباشیم..اقتصاد لحظه ای.گرانی تبعیض. نا برابری وووو.را مسئولین امر ریشه ای بررسی کرده .و اجازه ندهیم که انگ بزنند..وبیشتر جامعه را تحریک .کنند
دروغ پردازی شبکه های معاند!!! دستی از استین استکبار جهانی در امد و فیلم مأمور یگان ویژه را با اسپشال افکت طراحی کرد. عجب.
آقا محسن: همین که در مورد اقتصاد اظهار نظر می کنی کفایت میکنه. مابقی امور را به متخصصش بسپار
شما کی تونستید از فرصت ها استفاده کنید که الان بتونید. همیشه فرصت سوزی کار شما بوده و تا ابد هم با این شیوه مدیریت و نگرش نسبت به جهان و مردم ادامه خواهد داشت
نخبه اقتصادي نظام دكتر رضايي از شما ممنونيم كه ارزاني را به ايران برگردانديد!
: با توجه به فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای و تلاش و دروغ‌پردازی‌های شبکه‌های معاند!!!!!!!!!!!!!!!

این کجاش دروغ بود تو فیلم همه چی کاملا مشخصه . تازه این فقط یکیشون هست که لو رفته
مثل پاسخ دوربین نداشتن ماموران پلیس یا ون گشت این نوع بازداشت هم به پلیس مربوط می شود که چرا سوژه ایجاد شده است
اول اینکه میگویند اجتناب ناپدیر بود بی خود میکند که این خرف را میزند اگر اجتناب ناپدیراست پس هرکسی خلافی بکند وبگوید اجتناب ناپدیر است دوم من باسیاست کاری ندارم سوم تن ماموری که احیانا اگر تجاوز کرده وماموران دیگر نیروی انتطامی ان عمل خلاف وجرم را دیده اند وبه ان مامور متجاوزاعتراض نکرده اندو کاری نکرده اند باید همگی بازداشت واعدام شوند تادرس عبرتی برای دیگران شوند بالاخره هرکسی که جرمی مرتکب می شود باید مجازات شود درصمن متاسفانه گاهی،وقتها در رسانه ها این خبرهای تلخ را می شنویم ای کاش،نیروی انتطامی در گزینش،وبکار گیری نیرو دقت کند البته بدنه نیروی انتطامی خوب است ویکی ویاافرادی اگر کارهای زشت میکتد را نباید به جمع بست ولی بهتراست اقراد سواستفاده را شناسایی کند واگر مامورخطاکرد ودیگران هم ان جرم را دیده اند وسکوت کرده اند انهاهم بعتوان مباشر بوده وانهاهم مجازات باید شوتد هرچند اگر انهاجرمی نکرده باشد چون بی تفاوت بودن
رئیس یگان مخصوص
استعفا
استعفا
جناب کعبی یکی هم در مشهد از این فرمایشات فرمودند که کار به اینجا ها رسید. لطفا سکوت.
تعرض جنسی را محکوم میکنیم
فضای مجازی تقصیری نداره بی کفایتی ها و اختلاس ها کار را به اینحا رساندند.
امام جمعه های محترم ….
آقا محسن ، هنوز متوجه نیستی چه خبره ها!
چه فیلم زشتی .
یک خانم وسط ۲۰ تا نامحرم
با اون وضع دستگیر شده
ع ع ع ع
کجایی حضرت علی ؟
جناب آقای حسینی بوشهری امام محترم جمعه حال که نتیجه مشخص شده است پس چرا قانون حرفی نمی زند؟ تجربه نشان داده است که این قدر حرف نمی زند تا مشمول مرور زمان شود.
اقای ضرغامی اظهارات شمادرموردامربه معروف ونهی ارمنکرشماراجزواین بعضی هاکرده است
مشکل کشور ما فقط عدم تخصص و بی سوادی مسولان است. چگونه است که کشور ژاپن و کره جنوبی و غیره. هیچ ثروتی مثل نفت و گاز و معادن ندارند. و آنقدر پیشرفت کردند. ولی کشور ثروتمند ایران با اینهمه منابع نفت و گاز و معادن اینقدر از کشورهای پیشرفته دنیا عقب است. پس معلوم می شود که مسولان کشور و مدیران سواد و تخصص اداره کشور را ندارند و باید هر چه سریعتر مملکت به دست افراد نخبه و متخصص و وطن دوست داده شود
خسته نشدید اینهمه دستور رسیدگی دادید؟
متاسفم برای پلیسی که خط راه بردی آن و نحوه عمل کرد آن را جراید و فضای مجازی تایین کند . پلیس باید محکم با اغتشاشگر ان برخورد کند و نگران هیچ چیزی نباشد چون ما ملت به همایت از پلیس خود ایستاده ایم .
یعنی اگه "شبکه‌های بیگانه" "دروغ‌پردازی" نمی‌کردن، حتی چنین اتهامی رو بررسی هم نمی‌کردید، نه؟
چرا رفراندوم نمیذارید ؟
اولین قدم در پیروزی جنگ پیشرفت اعتمادسازی است
اقا محسن از کدامین پیشرفت داری صحبت می کنی این از وضعیت اقتصادی ، این از وضعیت آزادی ، این از وضعیت شادی
وضعیت اقتصاد صفر
آزادی صفر
شادی زیر صفر و غصه و افسردگی بی داد می کند
مردم اگه ماییم تا وقتی واتساپ و اینستاگرام وصل نشه نمیاییم. دو ماه دیگه ادامه بدین به کارتون خیلی ها سررسید وامشون میشه قسطشون میشه بدبخت میشن
من خودم بابا ندارم. خرج دارو درمان مامانمو با اموزش می دادم توی اینستاگرام. اینا که میگن عده قلیلی اعتشاش گرند چرا راه روزی عده کثیری از مردم رو می بندن
همین اظهار نظرها و صحبت های امامان جمعه بیشتر باعث عصبانیت مردم و ادامه اعترضات میشه
تحلیل جناب رضایی از تحولات سیاسی مشابه تحلیلات اقتصادی بزرگوار است. بهتره تحلیل نکنی سردار
چه های وهویی برای استفاده از جزیره کیش در جام جهانی راه انداخته بودند.
اقای امام جمعه اگه حرف شما درست است چرا برای یک همجنس باز که در امریکا مرده این همه دادو بیداد کردید و درخواست نامن گذاری خیابانی در تهران به نام شهید جورج فلوید شدید
آقای محسن رضایی سرمایه یک کشور نیروی انسانی آن کشوراست
جناب اشتری فرمودند عوامل خارجی وارد پلیس شدند خیلی متاسفم که پلیس اینقدر بی در و پیکر است
سردار شما نتوانستی عوامل خودت را ارشاد کنی می خواهی مردم را ارشاد کنی
سردار شما بهر دلیل مسولی این افراد کثیف و فاسد را بدست قانون بسپاری
بسیار خشمگینم
آقای خبرگزاری سلام.آخه چندین موضوع و یک نظرسنجی درسته؟!
فکری کنید
ضمناً از نظرات مشخص است که ظاهراً حرفهای ضد و نقیضی که وجود داره ناشی از عدم اطلاع است یا عدم آمار درست یا فقط حرف خود را به کرسی نشاندن است و جمع بندی این کار کاری است نشدنی
اما یک پیشنهاد به جناب حمزه زاده و مدیران مرتبط اینکه چون هزینه‌های اقامت در کیش و سفر با کروز به دوحه نسبت به اقامت در قطر کمتر است باید در انتخاب های که مسافران داده میشود آنها رو توجیه نمایند یکی از انتخاب ها این است و آنگاه خواهید دید که مسافران زیادی بخصوص مردم جنوب کشور این مسیر رو انتخاب خواهند کرد
.
.
.
به آقای محسن رضایی این پیام را برسانید دلائل تظاهرات مردم اینها هستند:
۱. گرانی وحشتناک کالاها و خدمات بویژه پس از روی کار آمدن شما و ایده حذف کامل یارانه اقلام معیشتی

۲.بیکاری

۳. عدم آزادی متعارف

۴. گرانی وحشتناک مسکن

۵. گرانی وحشتناک خودرو

۶. نبود برنامه ها و امکانات تفریحی و شادی

۷.درگیری ایران با اکثر کشورهای جهان

۸.دزدی های مسئولین

۹.عدم توزیع عادلانه ثروت خدادادی

۱۰. اغتشاشگر نامیدن مردم

۱۱. نبود مراکز ثبت و رسیدگی قابل اعتماد به اعتراض های مردمی

۱۲. بازی با اعصاب و روان مردم توسط صدا و سیما به انحای مختلف
.
.
.
.
.
دلائل تظاهرات مردم اینها هستند:
۱. گرانی وحشتناک کالاها و خدمات بویژه پس از روی کار آمدن شما و ایده حذف کامل یارانه اقلام معیشتی

۲.بیکاری

۳. عدم آزادی متعارف

۴. گرانی وحشتناک مسکن

۵. گرانی وحشتناک خودرو

۶. نبود برنامه ها و امکانات تفریحی و شادی

۷.درگیری ایران با اکثر کشورهای جهان

۸.دزدی ها

۹.عدم توزیع عادلانه ثروت خدادادی

۱۰. اغتشاشگر نامیدن مردم

۱۱. نبود مراکز ثبت و رسیدگی قابل اعتماد به اعتراض های مردمی

۱۲. بازی با اعصاب و روان مردم توسط صدا و سیما به انحای مختلف

۱۳. وجود مراکز متعدد قدرت و تصمیم گیری در مسائل فرهنگی هنری اجتماعی سیاسی

۱۴. تخصیص ردیف بودجه های کلان به مراکز مختلف موازی کار فرهنگی هنری اجتماعی سیاسی، بجای اختصاص به مشکلات اقتصادی و اجتماعی

۱۵. عدم توجه و میدان دادن به روشنفکران و در عوض به دادن و میدان دادن به عناصر کم سواد مانند مداحان و...
افی رضایی بورس چیشد
بحث من سر تحليل آقاي رضايي هست. پيشنهاد ميدم يكبار بيايد واقعيت رو بگيد. شك ندارم خودتون هم خبر داريد ولي خب نميگيد. درد اين مردم حجاب نيست. سختي هايي كه با تصميمات غلط به مردم تحميل كرديد موجبات اين شرايط رو فراهم كرده. جايي هم گفتيد مردم پرتوقع هستند. خب اگه شما وعده دروغ يارانه فلان قدري رو نديد مردم زياده خواه نميشن. كه البته من با كل حرفتون بابت پرتوقعي مردم مشكل دارم ولي وعده هاي دروغ بي تاثير نيست. كمي به خودتون بيايد.مردم ما شايسته هستن. باسواد و ريشه دار.
حضرات مراجع نظرشان را در خصوص این نوع برخورد با یک زن نامحرم را اعلام فرمایند
واقعا شرم آور بود
چون فیلم درگیری ماموران نیروی انتظامی با خانمی منتشر شده باید ان مامور بازداشت ومحاکمه وحتی اعدام شود پلیس،هم نگویند اجتناب ناپدیر است به خاطر همین مسایل هست که روحانیون میگویند که گشت ارشاد منحل شود وپلیس،درخصوص مسایلی مانند حجاب وعفاف دخالت نکندودستگاه دیگر روی حجاب وعفاف نظارت کندوالا فعل حرام اگر اتفاق بیفتد در هر مورد ناپسند وزشت است
جناب رضایی:... اگر به مسیر قبل برگردیم، جهاد فرهنگ ایجاد خواهد شد؛ اما اگر جهاد خاموش شود، فرهنگ و هویت ما خاموش خواهد شد.؟؟؟؟؟؟!!!!!
... راه‌حل برطرف کردن مشکلات، فرهنگ، فناوری و علم جهاد است، خاطرنشان کرد: امروز باید قرارگاه بزرگی از پیشکسوتان جهاد تشکیل و برای آبادانی کشور از آن‌ها کمک گرفته شود و پرچم جهاد پیشرفت را بلند کنیم. دولتمردان، مصمم هستند یک‌بار دیگر پرچم‌های جهاد پیشرفت را به اهتزاز در بیاورند.؟؟؟؟؟!!!!
جناب آقای رضایی واقعاً این سخنان شماست؟؟؟؟
برادران پاسدار در حیطه نظامی سرامد - سلحشور - قهرمان و یگانه هستند اما در سایر امر اینگونه نیست پس تمام نخبگان را حذف و جایگزین انها برادران پاسدار را قرار ندهید. بگذارید هر متخصص در موقعیت و جایگاه مناسب خود ارائه خدمت نماید ( تمام مناسب ) خروحی را کنترل کنید
چرا امامان جمعه اینقدر مردم را مقابل هم قرارمیدند همین معترضان فرزندان این آب و خاکند.
چرا هیچ مدیری هیچ وقت استفاده نمیده
این اختشاشات اخیر یک جنبه خوبی هم داشت غربالگری خوبی بوده که دشمنان داخلی خودشونو نشون بدهند تا در هر پست ومقامی باشند عزل شوند این است اقتدار
میشه یکی بگه چطور انتقاد کنیم که اعتراض تلقی بشه نه اغتشاش؟

تا تفاوت این دو را مشخص نکنید، این القاب بی معنی هست
اقای امام جمعه قم جرج فلوید هنرپیشه فیلم پورن رو یادتون هست یه ماه ساندیس خورها براش عزاداری کردن
مهم ترین مشکل این است که ما زمان و مکان به معترضین نمی دهیم و فضا را برای سو استفاده اغتشاشگران از معترضین فراهم می آوریم
شاید برخی از درخواست های معترضین قابل حل باشد
اگر زمان و مکان معدود به معترضین بدهیم بهتر از آن است که تمام زمان ها و تمام مکان ها در اختیار معترضین و در کنار آن آشوبگران باشد
آشوبگران همین سو استفاده از جمعیت را می خواهند در تمام مکان ها و زمان ها
در مورد فیلم میدان آرژانتین برخی معتمدین روایت کرده اند که یگان مذکور در آنجا نیروی انتظامی نبوده و بلکه یگان صابرین بوده است. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد بازهم کاسه و کوزه را بر سر نیروی انتظامی شکسته اند.
اینم شد تحلیل جناب رضایی؟!!
برادر من زمانی که به مخالفان تریبون رسانه ای داده نمیشه و منتقد زندانی، مخالفان از طریق خیابان ها اعتراض خودشان را به گوش یک سویه رسانه ملی می رسانند. زمانی که خودمان و نظاممان را مقدس می دانیم یعنی ما بدون اشتباه و معصوم هستیم، و این به این مفهوم است که با منتقدان باید با اشد مجازات برخورد سلبی کرد.
اون زمانی که مردم توانستند به مسئولان آزادانه انتقاد کنند، پیشرفت اغاز شده است.
دزدی های هزاران میلیاردی و همچنین داشتن رکورد طولانی ترین تورم مزمن جهان پیشرفت محسوب نمی شود.
این مسئولین ما خیلی اظهار نظرات جالبی دارند کدوم پیشرفت؟!!!ما هر چقد هم پیشرفت کنیم باز همینایی که بقول مسئولین کشور دشمنان ما هستند حداقل ۵۰سال از ما جلوترند
من فیلم تجاوز مامور ضد شورش را دیدم چرا از فرد خاطی حمایت میکنید ؟ چرا همه چیز را به خارج نسبت میدهید د
اینترنت داخلی یعنی اینترانت دیگه اسمش اینترنت نیست.
جالبه یه جایی دیگه خوندم فرماندهی انتظامی گفتن. اون خانم میخواستن با موتور ببرن یعنی آدم دیگه واقعا از این همه ماله کشی شاخش درمیاد مرد حسابی ناموس مردم با موتور شما که دم از امنیت و و اسلام نامحرم یه تار مو بیرون میکردین آدم نمیدونه قسم حضرت عباس رو قبول کنه یا دم خروس واقعا جای خجالت داره
نظرات منفی و مثبت ثبت نمی شه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون آمار بالا می رود؟؟؟؟؟؟
واکنش پلیس به رفتار مأموران یگان ویژه در دستگیری یک خانم

من وقتی این فیلم را دیدم تا صبح خاوبم نبرد چرا که روزی روزگاری بخاطر اینکه ارتش بعث عراق به زنان خرمشهری نگاه چپ کرده بود جانم را بدستم گرفته و رهسپار جبهه شدم تا از ناموس وطنم دفاع کنم و پوزه ی بعثی کثافت را به خاک بمالم که ناموس ایرانی حامی دارد.
عملیاتهای زیادی را تجربه کردم و کربلای 4 و 5 و مرصاد را .... را فقط با این نیت که ایرانم و ناموسم و دینم بخطر بود جنگیدم و در لشگر پر افتخار عاشورا رگ غرتم پر از غضب بود تا یک وجب از خاکم در دست دشمن نماند و ناموس وطنم براحتی زندگی کند.
حال دیدم یک نیروی انتظامی با لباس مقدسی که بر تن دارد به ناموس وطنم دست درازی میکند و سخت منقلب شدم و بر خود گریستم که چرا چنین شده است.
مسئولین، امامان جمعه و .... که به جوانان و مردم عادی ایراد میگیرید و آنها را متاثر از فرهنگ دشمن می نامید این نیروی تربیت شده بدست شماها چرا باید چنین غلطی بکند؟
غیرت ایرانی کجا رفته که یک منحرف در بین دهها همکار و شاید در حضور فرماندهش یک بانوی ایرانی رادستمالی کند؟
اف بر تک تک ما ایرانیان و افسوس که چقدر راهمان از انقلاب و اسلام و فرهنگ جبهه کج شده است.
اگر فرمانده نیروی انتظامی استعفا دهد و عذرخواهی بکند به ولله پر بیراه نیست.
دیگه چی بگم از حرکت زشت و تاسف بار این مامور
خدایا پناه
حاج محسن بیخیال شوفعلا صبرکن شعارات درموردبورس که درایام انتخابات داده بودی به باربشینه تابعد .
آفرین بر ضرغامی عاقل و مدیر و مدبر و آینده نگر و مبارز با تندروهای احساسی و متلاشی کننده جامعه.
سلام بر حاج محسن . ای تحلیلگر ای اقتصاد دان، ای سردار ، ای کاندید
وزیر کشور ورئیس پلیس باید استفاده کنند..هردو ضعیف ورئیس پليس در انکار است.
بچه که بودم مادرم می گفت دروغگو دشمن خداست،بعدها که بزرگ شدم فهمیدم خدا چقدر دشمن داره.خدایا کاش انسان رو خلق نمی‌کردی
"با توجه به فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای و تلاش و دروغ‌پردازی‌های شبکه‌های معاند، دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی سلسله مراتب فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صادر شده است."
یعنی نتیجه گرفتید که دروغ است، بعد دارید بررسی می کنید.
به نظرم اول باید بررسی کنید بعد نتیجه بگیرید که دروغ است.
با عرض سلام و ارزوی تندرستی برای شما
چندی است پیام میگذارم بدون هیچ توهین و فقط در جهت تحلیل صحیح تر اوضاع روز ولی دریغ از یکبار درج انها، سوال بنده این است که ایا تحلیل باید فقط بر وفق نظرات تحریریه تابناک باشد تا قابل چاپ گردد و همراه با تایید تمام گزارشات شما و با چاپلوسی و یا اینکه نظری در جهت بیان دیدگاه دیگری به غیر نگاه حاکمییتی تا با استناد ان شاید بتوان راهی برای برون رفت از مسایل و مشکلات مطروحه رسید
منمنون میشوم راهنمایی بفرمایید
امام جمعه قم: حادثه فوت این دختر ممکن است در هر جایی رخ دهد؛ قانون باید حرف آخر را بزند
امام‌جمعه جان مردم کلا خشمگین هستند .
این دختره اسم داره اقای قمی
عزیز خانواده بوده انسان بوده
پلیس ایران هر کاری می کند بجز کار پلیس بودنش را....؟دروغ میگم تابی تو سانسور کن...؟چیزی که مشخص است؟؟؟
جناب آقای رضایی به عنوان معاون اقتصادی فعلا گند زدی به اقتصاد مردم، لطفا دراین مورد سکوت کنید.
همین قرار گاه پیشکسوتان رو کم داشتیم که دوستان هزار سمت در آن ماموریت و حق جلسه بگیرند لطفا آن را هم اضافه کنید تا این فقره به تمامی تکمیل شود - ژاپن بعد جنگ جهانی بدون زدن حتی یک قرارگاه کذایی به پیشرفتی جهانی و درخشان رسید لطفا سر این مردم بیچاره کم کلاه بزارید برید کاری درست برای این خلق خدا کنید والله خدا رو خوش نمیاد
ربطی به نفروختن بلیط بازی نداره، شما اگه ده هزار تا هم بلیط بازی می‌فروختید، بازم کسی نمیومد، دقیقا مثل اقامت پنج ساله در ازای سرمایه‌گذاری که حتی یکنفر هم حاضر نشد پول خودش رو بیاره ایران برای گرفتن اقامت، مشکل در شیوه مملکت داری است
فرمانده نیروی انتظامی ا باید از غصه .. که یه نیروی زیر دستش، دست به چنین عمل کثیفی زده، ولی بجاش بازم موضوع قدیمی و کهنه دشمن خارجی رو پیش میکشه، با این مدل عملکرد فقط اعتبار و اعتماد مردم هر روز کمتر میشه
این هم یک شرمندگی برای پلیس
آقا محسن مثل اینکه انقدر امکانات رفاهی و ثروت برات تدارک دیدن که چشمت از دیدن واقعیت های کشور عاجز شده.
معاون محترم اقتصادی دولت: لطفا دستور بدید وضع اقتصادی رزمندگان ساده دفاع مقدس که تحت فرماندهی جنابعالی بودند را بررسی کنند اونوقت دم از پیشرفت کشور بزنید.
اینکه نظرات ما رو پخش نمی کنین یعنی = دموکراسی از نوع تابناکی
تابناك غيرت ايرانى كجا رفته است
س
اولار جرا شما امام جمعه ها ازمشکلاتوگرانی ها وفقر مردم صحبت نمی‌کنید دوما اگر شما در این مملکت مانند کارگران با حقوق شش ملیون ومستاجری باچند فرزند تونستید زندگی کنید و حرف نزنید مرد هستید نه شکمها ی سیری که از فقرا وبی خانمانها ومردم گرفتار خبری نداریدفقط فکر خودتون هستید
مسولین‌فقط‌به‌فکربچه‌هاشون‌توسرزمین‌کفرن
خداییش همه مسئولین خوب دارم فکرمیکن امادرعمل چیزی ثابت نمیشه تالیفاتی میوفته همه راهکارمیدن امابه محض اینکه کمی از زمان بگذر حاجی حاجی مکه
دکتر رضایی بورس را چکار کردی؟
به عنوان یه بختیاری از تمام ملت ایران عذرخواهی میکنم ،واسه اظهار نظرات حاج محسن
چرا شما ها این همه خودزنی می کنید یک بار هم پلیس آمریکا و فرانسه و انگلیس را محکوم نمی کنید و آن ها را مبرا از هر خطا و جنایتی می دانید؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان