بازدید 7873

اتهامات و حُکم فائزه هاشمی اعلام شد

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه فائزه هاشمی فعلا در بازداشت است، گفت: فائزه هاشمی به موجب دادنامه ششم بهمن ماه ۱۳۹۹، به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۱۵ ماه حبس و ۲ سال مجازات تکمیلی محکوم شده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ 11 October 2022

به گزارش «تابناک»، مسعود ستایشی در نشست خبری درباره آخرین وضعیت پرونده فائزه هاشمی گفت: خانم هاشمی با قرار بازداشت موقت در بازداشت است و پیشینه ای از سوابق دارد. ایشان به موجب دادنامه ۶ بهمن ۱۳۹۹ به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به تحمل ۱۵ ماه حبس و دو سال مجازات تکمیلی محکوم شد. دادنامه دیگری هم دارد و در ۲۱ آذر سال ۱۴۰۰ از سوی دادگاه تجدیدنظر به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس و دوسال مجازات تکمیلی و منع خروج از کشور محکوم شد. در اجرا و تحقق مقرراتی که داریم در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ پرونده او به شعبه ۳۶ تجدیدنظر تهران رفت وبه اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به تحمل ۱۵ ماه حبس تعزیری و ۲ سال مجازات تکمیلی مثل ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی و ... محکوم شد.

وی افزود: اتهامات جدید ایشان در شعبه دادسرای امنیت مطرح است و اتهامات او اجتماع و تبانی و اخلال در نظم عمومی و فعالیت تبلیغی علیه نظام است و با قرار بازداشت موقت درتهران است و ان شاءالله سریعا پرونده ایشان رسیدگی می شود و به دادگاه ارسال خواهد شد و محکومیتشان در شرف اجرا است. تاریخ دادنامه ایشان ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ است.

تعداد بازدید : 656
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان