بازدید 38833
سه هزار و صد و پنجاه و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

با اذن رهبری «زاهدی وفا» فعلا در وزارت کار ماندنی شد/تغییر معاون سیاسی صداوسیما؟ /آقاتهرانی: سلبریتی‌ها باید پاسخگوی اتهام «معاونت در جرم» باشند/چمران: در جریانات اخیر چاره‌ای جز جمع‌آوری مخازن زباله نبود/معاون وزیر کشور: مسئولان واتس آپ و اینستاگرام باید مجازات شوند/یک و نیم میلیون دلار ضرر ناشی از قطعی یک ساعتی اینترنت است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند یامین پور: از جوانان فاصله گرفته‌ایم/ واکنش روزنامه همشهری به تعداد هشتگ‌های مهسا امینی در توییتر: کار ربات هاست / واکنش سخنگوی شورای شهر تهران به سرقت سردیس تیمسار فلاحی/فرمانده سپاه قزوین: خوشبختانه مردم با اغتشاشات همراهی نکردند؛ جمعیت اندک اغتشاشگران مؤید این ادعاست و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹ 11 October 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

با اذن رهبری «زاهدی وفا» فعلا در وزارت کار ماندنی شد
علی بهادری، سخنگوی دولت امروز سه شنبه ۱۹ مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار گفت: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی سرپرست این وزارتخانه هستند و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.

یامین پور: از جوانان فاصله گرفته‌ایم
معاون امور جوانان وزیر ورزش گفت: بعضی از این جوانان و نوجوانان بطور کامل با واقعیت چیزی که در کشور درحال جریان است، بیگانه هستند و متاسفانه ما ارتباطی با آنها نداریم و رسانه ای هم نداریم که با آنها در ارتباط باشیم. وحید یامین پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این که در این آشوب های اخیر اکثرا قشر جوان فریب خوردند برای شنیدن مطالبه آنها چه اقداماتی باید انجام داد، گفت: بعضی از این جوانان و نوجوانان کامل با واقعیت چیزی که در کشور درحال جریان است، بیگانه هستند و متاسفانه ما ارتباطی با آنها نداریم و رسانه ای هم نداریم که با آنها در ارتباط باشیم.

واکنش روزنامه همشهری به تعداد هشتگ های مهسا امینی در توییتر: کار ربات هاست
روزنامه همشهری: ماجرای میلیونی‌شدن یک هشتگ که رسانه وابسته به دربار سعودی بر آن تأکید زیادی دارد، این روزها به یک پدیده جالب در حوزه فضای مجازی تبدیل شده است. به ادعای این رسانه، هشتگ مهسا امینی اکنون رکورد یک هشتگ در فضای مجازی را شکسته است. اما واقعیت ماجرای هشتگ‌ها چیست؟ سؤال اینجاست هشتگ‌هایی که در توییتر در حال بازنشر شدن است، تا چه اندازه صادقانه و بر مبنای واقعیت است؟ برای پاسخ به این سوال باید کمی به عقب برگردیم؛ کمی قبل‌تر از اتفاق ناخوشایند رخ‌داده برای مهسا امینی. «ایلان ماسک» مدیرعامل شرکت تسلا و یکی از ثروتمندترین مردان جهان فروردین امسال خبر از خرید توییتر به قیمت ۴۱میلیارد دلار می‌دهد؛ خبری بزرگ در دنیای شبکه‌های اجتماعی که ارزش سهام توییتر را بالا برد. کمی بعد اما، همه‌چیز آنطور که توییتر دوست داشت، پیش نرفت. ماسک ۳ماه بعد از اعلام خرید توییتر، از خرید آن انصراف داد. دلیل ثروتمندترین مرد جهان از انصراف خرید این پلتفرم، اطلاعات نادرست و غیرشفاف توییتر در زمینه تعداد اکانت‌های «فیک» و «اسپم» بود، برای همین ارزش سهام توییتر به‌ شدت افت کرد. ولی توییتر حاضر نبود از تعداد ربات‌های فعال در «صنعت هشتگ‌سازی» خود به کسی اطلاعات بدهد. اما ماجرای مهسا امینی محملی بود تا این شرکت خود را از زیر بار سؤالاتی که در این‌باره وجود دارد، نجات دهد. سؤالاتی که اکنون با تولید روزانه توییت‌هایی با نام مهسا امینی و شکسته‌شدن رکورد آن دوباره ایجاد شده است. با یک حساب سرانگشتی یک حساب کاربری رباتیک فقط با ۶۰‌هزار اکانت یا ربات با انتشار ۳‌هزار توییت و ری‌توییت می‌توانند یک هشتگ را به۱۸۰‌میلیون برساند!

واکنش سخنگوی شورای شهر تهران به سرقت سردیس تیمسار فلاحی
علیرضا نادعلی امروز در پایان نودوششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در واکنش به مفقود شدن سردیس تیمسار فلاحی در منطقه یک، اظهار کرد: آنچه ما مطلع هستیم به عنوان سرقت این سردیس برداشته شده است، چون هیچ هماهنگی با مجموعه زیباسازی منطقه یک یا سازمان زیباسازی شهرداری تهران صورت نگرفته است لذا دوستان به عنوان اینکه این سردیس به سرقت رفته موضوع را دنبال می‌کنند. وی افزود: طبعا هر مجموعه‌ای بخواهد در خصوص این سردیس‌ها و تندیس‌ها کاری انجام بدهد، باید با سازمان زیباسازی شهرداری تهران هماهنگی‌های لازم را انجام بدهد. سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه صحبت‌هایی که درمورد مجموعه‌ها زده می‌شود صرفا گمانه زنی است، تصریح کرد: در مورد المان‌های حجمی در سطح شهر و جابجایی آنها قبلا گزارش‌هایی وجود داشته، اکنون شهر بواسطه برخی از بی‌نظمی‌ها و اغتشاشات که یکی از عوارض آنها ایجاد ناامنی است، باعث می‌شود تا این تخلفات راحت‌تر اتفاق بیفتد. نادعلی افزود: اگر در خصوص این سردیس از سازمان زیباسازی موضوعی اعلام شود بنده هم موضع‌گیری خواهم کرد.

فرمانده سپاه قزوین: خوشبختانه مردم با اغتشاشات همراهی نکردند؛ جمعیت اندک اغتشاشگران مؤید این ادعاست
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در شرایطی که دشمن به دنبال این بود که با ایجاد رعب و وحشت کردستان را از کشور ما جدا کند، ۲۶ هزار تن از رزمندگان و سربازان این ملت برای حفظ کردستان به شهادت رسیدند که ۲۱ هزار تن از آنها رزمندگان غیربومی بودند. سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی امروز در مراسم یادبود شهدای مدافع امنیت که در حوزه علمیه خواهران قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از بهانه‌های امروز دشمنان ما برای ایجاد اغتشاش حمایت از کردستان است، در حالی که در ابتدای انقلاب عوامل همین دشمنان و نیروهای تروریست کومله زنان کرد را در مناطق مرزی سر بریدند. وی با اشاره به نقش‌آفرینی 3 گروه در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر تصریح کرد: آمریکایی‌ها و دول مستکبر غربی گروه نخستی بودند که بنا داشتند با استفاده از امپراتوری رسانه‌ای خود اغتشاشات را شعله‌ور کنند و از این طریق انتقام خود را از مردم و نظام بگیرند. خوشبختانه مردم ما در این اغتشاشات با این رسانه‌ها همراهی نکردند و جمعیت اندک اغتشاشگران مؤید این ادعا است.

تغییر معاون سیاسی صداوسیما؟
مسئولان سازمان در تماس خبرنگاران درباره صحت و سقم تغییر معاونت سیاسی، یا سکوت یا صرفا به اظهار بی‌اطلاعی بسنده می‌کنند و تاکنون کسی آن‌را دست‌کم به‌طور جدی تکذیب نکرده است. در شرایطی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر رفتن وی از معاونت سیما مطرح شده که حتی برخی از رسانه‌ها نام جایگزین خدابخشی را هم اعلام کردند. هرچند فردی که نامش به عنوان گزینه احتمالی ذکر شده بود، خبر انتصابش را نادرست خواند. در هفته‌های اخیر صداوسیما با چند چالش جدی مواجه شد؛ اتفاق‌هایی که هرکدام از آن‌ها اگر برای رسانه‌ای داخلی غیر از صداوسیما ـ که قطعا از این حد از ضریب نفوذ عمومی هم برخوردار نیست ـ می‌افتاد، سطح و جنس برخورد با آن رسانه و کارکنانش متفاوت بود. ماجرای هک شدن شبکه‌های صداوسیما آن‌هم به هنگام پخش سخنان مقام معظم رهبری در یکی از بخش‌های خبری و در ادامه تعلل در ارایه توضیح و یک عذرخواهی احتمالی یا بدیهی، از دیگر مواردی بود که در جریان این اتفاق، پرسش‌برانگیز شد.

آقاتهرانی: سلبریتی‌ها باید پاسخگوی اتهام «معاونت در جرم» باشند
آقاتهرانی: در این اغتشاشات قبل از معلوم شدن هر امری نسبت به پرونده پزشکی متوفی، جریان اصلاحات ادعای کشتن آن خانم را به صورت گسترده به مردم القا کرده و برخی از سلبریتی ها و روزنامه های جریان غربگرا نظام را متهم کردند. آقاتهرانی تاکید کرد: روشن است این ها با چنین موضع‌گیری‌هایی در آتش فتنه بزرگ بنزینی ریخته اند که از جهت حقوقی معاونت در جرم بوده و قوه قضاییه باید با تمام افراد و رسانه هایی که ادعای کذب نموده و سبب تحریک فتنه‌گران و آشوب طلبان در تخریب ها و قدرت های با سلاح سرد و گرم و بسترسازی برای حضور تجزیه طلبان شده‌اند برخورد کرده و ضمن مجازات عبرت آموز این افراد تمام خسارات وارده به مردم عزیز و بیت المال را از آن‌ها اخذ کند. این نماینده مجلس یادآور شد: از سوی دیگر مهم‌ترین بستر آموزش خشونت و تحریک و ساماندهی آشوب طلبان برای قتل و تخریب و جنایت و از بین بردن نظام خانواده سکوهای آمریکایی - صهیونیستی در فضای مجازی است که باید توسط حاکمیت به درستی مدیریت و ساماندهی شود و در گام اول باید نرم افزارها و سقف‌های داخلی مورد حمایت جدی قرار گیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه: آنچه در شهر قم رقم می خورد نه تنها بر کشور، بلکه بر دنیا تأثیرگذار است
آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار رییس سازمان دامپزشکی کشور افزود: بازار دنیا باید فهم دقیقی از منطق و تئوری ما در حوزه غذای حلال داشته باشد و منظومه فقهی و اخلاقی ریشه دار ما در حوزه کشاورزی و دامداری را ناظر به فرآوری‌های قابل عرضه بشناسد. اعرافی با بیان این که نیاز است تا نسبت به قم توجه ویژه ای صورت گیرد، اظهار داشت: آنچه در شهر قم رقم می خورد نه تنها بر کشور، بلکه بر دنیا تأثیرگذار است؛ دامنه تأثیرگذار جهان شهر قم در عرصه بین الملل نیازمند توجه به الگوسازی های دقیق فعالیتی است. وی در ادامه با بیان این که اقدام درست و عمل خوب با نیت خدمت رسانی به نظام اسلامی، به کارهای انسان رنگ الهی می‌دهد، تصریح کرد: از آنجایی که در نظام اسلامی ضعف و قوت افعال و رفتار ما بر پرتو دین سایه می‌افکند، اگر درست انجام شود، به نظام ارزش های دینی آبرو می‌بخشد.

چمران: در جریانات اخیر چاره‌ای جز جمع‌آوری مخازن زباله نبود
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص جمع آوری مخازن زباله در سطح شهر بر اثر آتش‌سوزی و ایجاد خسارت در جریانات اخیر گفت: تهیه مجدد این مخازن زمان می‌برد؛ هرچند هزینه هر مخزن نیز ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است. وقتی این مخازن آتش زده می‌شود، چاره‌ای جز جمع آوری نیست.

نماینده بیرجند در میانه نطق خود در مجلس از حال رفت
حسین خسروی نماینده مردم بیرجند در مجلس در جلسه صحن علنی امروز ۱۹ مهر مجلس در حالی که در حال ایراد نطق میان دستور بود از حال رفت. او به یکباره با افت صدا بدحال شد و نتوانست نطق خود را ادامه دهد. پس از آن گروهی از نمایندگان با حضور در جایگاه ناطق مجلس، وی را برای خروج از صحن هدایت کردند تا مورد ویزیت پزشک قرار گیرد.

معاون وزیر کشور: مسئولان واتس آپ و اینستاگرام باید مجازات شوند
سید مجید میراحمدی درباره فیلتر شبکه‌های اجتماعی گفت: دستگاه‌های متولی درحال رسیدگی به این موضوع هستند. ما نمی‌توانیم نسبت شبکه‌های اجتماعی که به دنبال ایجاد حس خشم و محل ویرانگری خانواده‌ها هستند بی تفاوت باشیم از نظر ما مسئولان وآتس آپ و اینستاگرام باید مجازات شوند و اینها بخشی از اتاق عملیات دشمن بودند و نمی‌توان گفت بخش فعال علیه امنیت ملی کشور دوباره فعالیت کند. معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: خط قرمز ما امنیت مردم است و باید با ابزاری که بخواهد امنیت کشور را خدشه دار می‌کند برخورد کرد. میراحمدی با اشاره به سلاح‌های دست اغتشاش گران گفت: مقررات جدیدی برای برخورد با قاچاقچیان سلاح در نظر گرفته شده است و دستگاه قضائی ابلاغ کرده تا با قاچاقچیان سلاح برخورد سنگین شود.

آصفری، نماینده مجلس: مانند روسیه و چین که اینترنت داخلی دارند، باید اول اینترنت داخلی را راه اندازی کنیم و بعد به سراغ فیلتر کردن برویم
محمدحسن آصفری نماینده مجلس گفت: باید زیرساخت‌های لازم را برای اینکه از سوءاستفاده افراد آشوبگر جلوگیری شود و نتوانند از این فضا [فضای مجازی] سوءاستفاده کنند، فراهم کرد. برای مثال ناآرامی‌های روز شنبه (۱۶ مهر) اینطور که من شنیدم به واسطه ۵ میلیون پیامکی بود که برای بعضی از افراد فرستاده شده بود. باید زیرساخت‌های این مساله در کشور فراهم شود تا شاهد سوءاستفاده از فضای مجازی برای جریانات برانداز نباشیم. عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در پاسخ به این که «ما در کشور با دو مساله مهم حضور فعالانه در عرصه جنگ نرم و جهاد تبیین مواجه هستیم که از سوی رهبری مطرح شده‌ اما با فیلتر کردن بسترهای جهانی مانند اینستاگرام و توییتر عملا امکان ارتباط‌گیری با مخاطب جهانی غیرممکن خواهد شد»، ابراز داشت: ما اگر شبکه داخلی خود را مجهز کنیم که این شبکه بتواند با خارج از کشور ارتباط داشته باشد این مشکل را حل می‌کند اما بدون اینکه این زیرساخت‌ها فراهم شود امکانپذیر نخواهد بود. مانند روسیه، چین و خیلی از کشورهای دیگر که اینترنت داخلی دارند، باید اول اینترنت داخلی را راه اندازی کنیم و بعد به سراغ فیلتر کردن برویم. نمی‌شود دور خودمان را دیوار بکشیم و با دنیای بین الملل ارتباط نداشته باشیم.

 

یک و نیم میلیون دلار ضرر ناشی از قطعی یک ساعتی اینترنت است
حسین سلاح‌ورزی، نایب رئیس اتاق ایران در خصوص اثرات قطعی اینترنت روی انواع کسب‌وکار‌ها گفت: یک و نیم میلیون دلار ضرر ناشی از قطعی یک ساعتی اینترنت است، از طرفی شاهد افزایش احتمال هک شدن سامانه‌ها و صنایع کشور به دلیل ۳۰ برابر شدن استفاده از انواع فیلترشکن‌ها در کشور هستیم. همچنین افزایش این اختلال‌ها موجب بی‌انگیزگی، مهاجرت و خروج سرمایه‌ها از کشور خواهد شد.

واکنش وزیر اقتصاد به اثرات قطعی اینترنت روی کسب‌وکارها
در صدوسیزدهیمن نشست شورای گفت‌وگو، در واکنش به موضوع قطعی اینترنت، خاندوزی مسئله حفظ امنیت سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذار، معیشت خانوار و فعالان اقتصادی را بسیار مهم داست و ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر فضای ناامنی‌ها به آرامش تبدیل شود. او با بیان این مطلب که تلاش دولت برای برگشت آرامش به محیط اقتصادی کشور است، ادامه داد: دولت بسته‌های حمایتی از فعالان اقتصادی آسیب دیده در دوره قطعی اینترنت و غیره را تهیه کرده است که به زودی نهایی خواهد شد و این می‌تواند خبر خوبی برای فعالان اقتصادی باشد.

روایت رئیس کل بانک مرکزی از تحقق رفاه اقتصادی از مسیر بانکداری اسلامی

صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی در جلسه با اقتصاددانان، گفت: بانکداری اسلامی به دنبال ایجاد توازن واقعی بین بخش پولی و واقعی است که نتیجه آن رشد و توسه اقتصادی و رفاه است. 

رستم قاسمی: کشورهای همسایه برای تعمیر هواپیماهایشان از ما درخواست می‌کنند

وزیر راه و شهرسازی گفت: با وجود تحریم‌ها، به توانی در سازمان هواپیمایی ایران رسیده‌ایم که نه تنها هواپیماها در ایران را تعمیر می‌کنیم، بلکه بسیاری از کشورهای همسایه متقاضی تعمیر هواپیماهایشان توسط ما هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۷
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۸۰
آقا تهرانی تو هم شدی مثل حسن عباسی سکوت بکنی بهتر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
یکی به آقا تهرانی بگه هروقت گرین کارت آمریکاتو زمین گذاشتی حق داری اظهارنظر کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
مهم محتویات سطل آشغالهاست نه سطل آشغالها! وقتی نیروی های امنیتی به معترضان حمله می کنند و گاز آشک آور می زنند معترضان مجبور می شوند آشغال ها را آتیش بزنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
آیا این تبعیض و تضاد و تناقض و بیعدالتی نیست؟

که اینترنت را برای همه مردم بسته و تعطیل کرده اند

ولی خود مسولان بصورت یکجانبه از تمام اپلیکیشن های ممنوع و بسته شده برای مردم ،که پولش را هم گرفته اند

شبانه روز بهره برداری میکنند !!!؟؟؟

مردم به کجا شکایت کنند ؟ بغیر از کف خیابانها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
شد؟ از اول همین بود.
پیامرسان ها و برنامه های خارجی رو فیلتر میکنند به خیال اینکه ملت برن سمت برنامه های داخلی ولی در خبرهای امروز بود که کاربران ایرانی تلگرام در هفته های اخیر افزایش زیادی داشتن.
بله سطل آشغال سرمایه ملی هست ولی دانشجوی شریف سرمایه ملی نیست !! یک میلیونیوم لفت ولیسها رو کم کنید هزاران سطل آشغال میشه جاش تامین کرد ،مردم این آشغالها رو آتیش میزنن برای جلوگیری کردن از اثرات گاز اشک آور ،شما هم برای همین جمعشون کردید از اون گذشته بیشتر این سطل آشغالها فلزی هستن ،فلز که در اثر آتش سوزی چیزیش نمیشه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
توکه منفی میدی بزودی باید جواب بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
منفی جان جواب داده شده متهی این سایت.....!
مانند بقیه نظراتی که جواب داده می شود ولی منتشر نمی شود
اینترنت استارلینک و صدها تکنولوژی قدرتمند به زودی به همه جای دنیا از جمله ایران میان و این یعنی فیلترینگ و گران فروشی و کم فروشی اینترنت پر. فیلترینگ ها ضرر اول و آخرش به خودتون میرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
زهی خیال باطل هزینه استارلینک میدونید چند میلیون تومن در ماهه ؟ تجهیزات راه اندازی ش چه هزینه هنگفتی داره ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
به ۱۰:۵۲
استاد با روش های مختلفی میشه به استارلینک وصل شد حتی بدون هیچ تجهیزاتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
به ۱۰:۵۲
وقتی به دست مردم رسید و مردم استفاده کردن اونوقت میفهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
به ۱۰:۵۲
سواد کافی نداری اظهار نظر نکن اتفاقا تجهیزاتش ارزونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
آقای باطل
هزینش ۶۰۰ دلار و ماهی ۱۰۰ دلار که ۲۰۰ کاربر میتونه استفاده کنه
و اینکه رفته رفته مطمئن باش ارزون تر میشه و حتی نشه هم از اپراتور های داخلی خیلی ارزون تر در میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
هزیه خرید تجهیزات اولیه 500 دلار و اشتراک ماهانه 100 دلار عزیز تازه این 100 دلار بین یه ساختمون 15 واحدی تقسیم کنی یعنی هیچ
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
من خودم تخصصم اینه، استارلینک بیاد ایران به کل ملت میدیم، نگران نباش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
به ۱۳:۵۱
دمتون گرم. چه اتحاد خوبی دارن مردم
من یه خرده ریاضیاتم ضعیفه
کسی میدونه سه هزار میلیارد تومان چندتا صفر داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
ماهانمیدونیم از اقازاده هابپرس دوست من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
عزیزم مثل اینکه خیلی وقته دنبال نکردی اخبار رو. سه هزار میلیارد تومن الان دیگه پول خرد اختلاس ها محسوب میشه. الان خاوری مشکلی نداره برای برگشتن. خجالت می کشه از مقدار کم اختلاسش که برنمیگرده. الان دیگه نود و دو هزار میلیارد تومن و حتی بیشتر اختلاس محسوب میشه. خاوری که دله دزده بابا تو این مملکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
بهتره بهش فکر نکنی چون دود از کله‌ادمیزاد می زنه بیرون با دیدن این ارقام و اعداد
ناشناس
| Romania |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
بگو نود میلیون دلار خیلی راحتتره حالا این وزیر پاکدشت فقط یک مهره کوچیکه که اینقدر پول از کشور جمع کرده
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
من نمیدونم با این ژن معیوب و هوش ضعیفم که نمیتونم تعداد صفرهای رقم سه هزارمیلیارد تومان را بشمارم چطوری فوق لیسانس گرفتم !!! البته دست مسوولین عزیز درد نکنه که بالاخره بعداز ماهها بلاتکلیفی و کشمکش حقوق ۱۰ میلیون تومانی من را که یک بازنشسته « حداکثری بگیر» بودم ۳۸ درصد اضافه کردند و حالا به لطف این بزرگواران ۱۴ میلیون تومان حقوق میگیرم !!! این موضوع باعث شد مفهوم حداکثری بگیر راهم یاد بگیرم !!!
همینجا از مسوولین عزیز که همواره به فکرما حداکثری بگیرها هستند خواهش میکنم لطف بکنند مابه التفاوت افزایش ۳۸ درصد حقوق مارا هم یکجا بدهند ظاهرا قرار شده در چند مرحله تا پایان سال پرداخت بشه
راستی اخرش کسی نگفت ۳ هزارمیلیارد تومان چند تا صفر داره ها !!!!
من هر وقت قم میروم یا گم میشوم و مسیر ها را اشتباه میروم یا جریمه میشوم!
چطور این شهر الگوی جهانی است نمیدانم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
از ادم های دو قدم اونورتر بپرس اصلاً تا حالا اسم قم رو هم نشنیدن
رستم قاسمی تو ا‌ول طیاره قراضه های خودت رو تعمیر کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
آره به خدا
همین دو روز پیش خودشون اعلام کردن که به خاطر تحریم ها 70 درصد هواپیماها زمین گیر هستن
دوست دارم بدانم معاون وزیر کشور چطور می خواهد مسئولان واتساپ و اینستاگرام رو مجازات کنه، نکنه فکر کرده دستگاه قضای ما او همه دنیا می تونه مجازات کنه،
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
تازه اکثر مجازاتای دوستان اونجا کلا ممنوعه.
گرین کارتی ها به امریکا فحش میدن!!! خخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
اینها همه جنگ زرگریست چرا آمریکا به من و تو گرین کارت نمیده
جناب چمران خسارت سطل های زباله را از اون ۹۲ هزار میلیارد پرداخت می کردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
آن پول بیت المال هست که برمی گردد به خزانه ولی شما آتش زن ها باید خسارت را بدهید و خواهید پرداخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
به ۱۱:۴۶
باشه خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
به ۱۱:۴۷
اگه میتونی برو خسارت بگیر خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
چند هزار میلیارد پول مردم در بورس سوخت چه کسی خسارت می دهد؟
یامین پور حالت خوبه؟شما رسانه ندارید که با جوانان در ارتباط باشید؟تو که ته تمام رسانه ها رو دراورده بودی.این جوانان و نوجوانان بطور کامل با واقعیت چیزی که در کشور درحال جریان است اشنا هستند و این شما هستید که فکر میکنید با زورگویی جوانان را در دست خود دارید.
جناب رستم قاسمی من یه سمند دارم خیلی وقته گیربکسش ایراد داره چند بار هم خود گیربکس رو عوض کردم عجالتا اگه امکان داره قبل از تعمیر هواپیماهای بوینگ و ابرباس دستور بدین این سمند ما رو تعمیرکنن میخوام بفروشمش ، بزارم رو پول پیش خونه
با اذن رهبری «زاهدی وفا» فعلا در وزارت کار ماندنی شد:

وزيري كه فقط 1000 ميلياردتومان سرمايه آشكار دارد چطوري مي تواند وزير دولت مدعي حمايت از محرومان باشد؟

جاي سئوال بسيار دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
زاهدی وفا!!!!!چرا؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
حداقل قانون ازکجا آوردی را اجراکنند
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
شک نکن کار این وریا و اون وریاست.
اقای اعرافی با این کارهایی که در این چند دهه کردید قم نه تنها در جهان بلکه در ایران هم محلی از اعراب ندارد.البته منظورم مردم و شهر قم بطور اعم نیست بلکه قم اختصاصی اقایان را عرض میکنم.
آقای مسئولی که مدعی میشید، که دولت بسته های حمایتی از آسیب دیدگان اقتصادی خواهد داشت، ما لطف و مرحمت شما رو نمیخوایم، فقط بیشتر از این ضرر و زیان به مردم نزنید،
نخیر،این رستم قاسمی واقعا یه چیزیش میشه.ده ها هواپیمای زمینگیر به علت کمبود قطعه داریم که گوشه فرودگاه ها دارن خاک میخورن و این از تعمیر هواپیماهای کشورهای دیگه میگه!!!!!
حق اولاد 100هزار تومانی وحق زن 400هزار تومانی توهین وبی احترامی به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هست مخصوصا 75درصد بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی که حداقل بگیرن و5600مستمریشون هست حق اولاد کارمندان وبارنشستگان کشوری ولشکری و نفت وکارگران حداقل 3برابر بازنشستگان ومستمری بگیران بدبخت تامین اجتماعی هست
هواپیما که پراید نیست بشه هرجایی تعمیرش کرد مگر اینکه هواپیمای کشور همسایه یا کشورهای دیگر بطور اتفاقی پس از فرود در ایران خراب شود که در صورت امکان به ان سرویس دهی خواهد شد . تعمیرات هواپیما باید طبق دستورات سازمان هواپیمایی بین‌المللی و استانداردهای جهانی انجام بگیرد و با توجه به اینکه ما از بابت قطعات یدکی در مضیقه هستیم ، حتما اولویت با پروازهای خودمان است تا قبول تعمیرات. البته ایران ایر از بدو تاسیس همواره تعمیرکاران زبده ای را به اروپا و امریکا جهت یادگیری و بروز شدن اعزام کرده و احتمالا هنوز هم به اروپا اعزام میکند و ایرانیان پیوسته به واسطه هوش ذاتی خود از بهترین این دانش اموختگان بوده اند و مایه افتخار کشورمان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
هوش ذاتی ایرانی ها 84 که این نشان دهنده متوسط به پایین است
یامین پور اصولا در این سالها تو و امثال تو اکثر مردم و جوانان را به حساب نمی اوردید و با اینکه سالها پای ثابت سیما و دیگر رسانه ها بودی جای تعجبه که از نداشتن رسانه صحبت میکنی که بتوانی با جوانان ارتباط برقرار کنی.البته اون ارتباطی هم که برقرار میکردی برای 10 درصد جامعه هم نبود و بالای 90 درصد جامعه برایتان اهمیتی نداشت.
اقاتهرانی شما هم بخاطر اوضاع و احوال اینروزها و با توجه به مسئولیت هایی که داشتی شریک جرم هستی و بالاخره باید از اموالت بخاطر این شراکت جریمه بپردازی.
جناب اقاي تهراني هر وقت مسولين جوابگوي بي كفايتي و ووضعيت بد اقتصادي بودن سليبريتي هم جوابگو هستن
مسئولین متوجه وضعیت کشور نیستن.
آقا تهرانی مواظب باش . گوش شنوا ندارید.
دشمن زیاد کنی.
با حق و حقیقت زمین تا آسمان فاصله دارید
معاون امنیتی اجتماعی وزیر کشور بعد از دو روز تهدید به بگیر و ببند مردم خودمون امروز مسئولان واتس اپ و اینستاگرام رو تهدید به مجازات میکنه!!!
من امروز برای یک شربت چرک خشک کن سفکسیم برای کودک کل بوشهر را گشتم و گیرم نیومده. ما تاوان چی را می دیم؟
چند سال پیش توهین به مردم شد با گفتن خس و خاشاک و حالا هم به مردم مگس گفته میشود. به مردم توهین نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
توهین میکنن عین خیالشونم نیست تازه ماله کشام ماله ش میکش
یامین پور خجالت بکش.میخوای موج سواری کنی؟برنامه های تلویزیونیت یادت رفته که چطور خوب را بد و بد را عالی نشان میدادی؟ما یادمون نرفته گلم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
یامین پور ؟ معاون وزیر ؟ ...........؟
روزنامه همشهری همه مثل شما لشگر سایبری ندارن که بیکار باشن و هشتگ و توییت بذارن
به نظر یامین پور غیراز ده ها روزینامه که در اختیار نظامه و ده ها کانال رادیو و تلویزیون که انحصاری نظرات ایشون و همپالکی هاش رو پخش می کنه، چه رسانه دیگه ای باید داشته باشن؟
اگه قراره سلبریتی ها محاکمه شوند اول باید دبیر ستاد امر به معروف محاکمه شود که با سخنانش در چند وقت اخیر جز نفرت پراکنی و ایجاد دو دستگی در جامعه کاری نکرد.
سه ماه حقوق یک بازنشسته=با یک سطل زباله!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
کاشکی علاوه بر گزینه مثبت و منفی یه گزینه افسوس و آه هم قرار بدید
برای این کامنت نه میشه مثبت گذاشت نه منفی
اگر واتساپ و اینستا مقصرند چرا شما اسکایپ و لینکدین و وایبر و لاین و سیگنال و گوگل پلی و همه چیز را فیلتر کرده اید؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
برای اینکه اینها همه ابزار جنگی دشمن هستند در این روزها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
ناشکری نکن
نرم افزارهایی که تیک سوم میخورن با قدرت فعال هستن
اقای قاسمی میشه بفرمائید کدام کشور برای تعمیر هواپیما از شما کمک میخواد؟ مگر شما قطعات دارید که بخواهید به هواپیماهای دیگر کشورها سرویس بدهید. فراموش نکردیم که یک هواپیمای 737 نروژی به علت نقص فنی 70 روز در ایران متوقف شد
خبرها بیشتر توهم مسوولینه تا واقعیت!!
زاهدی وفا همون که فرزندانش اقامت کانادا د ارند؟ همون که سرمایه اش چند هزار میلیارده؟ سید محرومان اصلا چطور چنین فردی را برای وزارت معرفی کرده بود؟ امثال ایشون چطور میتونن وضعیت زندگی یک کارگر با دریافتی کمتر از 7 ملیونو درک کنند؟!!!
از اول هم بازی بود که آن فوت شده را بزرگ کردن
ادعای آن روزنامه هم نیست سی ان ان خبر هشتگ سازی را منتشر کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
استلاه دستم مثبت خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
باشه خخخ
آقا تهرانی فقط مواظب باش تو محاکمه نشی ،؟؟ تا کی میخای دست از تهدید ب داری واقعا مایه تاسف است که امثال تو سرکوب گر ملت و یه عده هم گوش به فرمان تو هستند؟؟؟
در این هیاهو دولت بدون سر وصدا آبونمان تلفن رو ازر۲هزار به ۱۵هزار افزایش داد یعنی ۷برابر ؟؟‌ آقای رییسی ولله قسم داری دیگه حال ما رو به هم میزنی ، بابا به خدا قسم با درآمد فقط مخابرات پیشه کشور رو اداره کرد این پول مملکت کجا داره خرج میشه به جیب چه کسی میره ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
پانزده هزار تومن نیست و بیست هزار تومنه
با مالیات و چند تا مورد دیگه 30 تا 35 هزار تومان هزینه ثابت روی قبض میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
دزدی مخابرات از هر خط تلفن 20 هزار تومان بابت هزینه مکالمه صوتی
خوبه تو این مملکت همه مسئولین فرمان بازداشت و اعدام میدهند و خیلی راحت به دیگران تهمت و افترا میزنند - مگر مملکت مسئول ندارد که این ها هرروزه تصمیم برای افراد ملت میگیرند؟
لطفا به خواننده ی خود احترلم بذارید و نظرات آقا تهرانی را چاپ نکنید
در ضمن
چمران از قبال اسم برادرش به اینجا نرسیده؟
))))معاون وزیر کشور: مسئولان واتس آپ و اینستاگرام باید مجازات شوند((((
چشم .
حتما.
دستور دیگری نیست ؟
توو سایتا قیمت سطل زباله ۴ میلیون تومنه بعد این آقا میگه ۱۵ میلیون. چه بخوربخوریه
کلی گفتیم و خندیدیم و دیگه بسه!!! لطفاً جدی باشید!
یعنی بین ۸۵میلیون جگعیت یکنفر جوان سالم و کاربلد نداریم که وزیر بشه؟ حالا بعد از اینهمه وقت یه آدم مسن که هیچ کارنامه درستی هم نداره منصوب میکنن.
تاجزاده به ۵ سال زندان محکوم شد ؟؟
شما رو به مقدسات تموم کنید ؟؟ چرا کسی که دنبال خیر و صلاح مملکت هست و اگه انتقادی هم اگه میکنه از روی دلسوزی هست باید نصف عمر مفیدشوتو زندان باشه ؟؟
بابا آه خانواده بیگناه دامنگیر میشه ؟؟ فکر کردین این مشکلات کشور نتیجه همین افراطی گری یه عده هست که با یه گشت ارشاد آبرو به خطر افتاد ، و کشور رو مسخره جهانیان کرد‌ ، حرف امثال تاجزاده فقط همینه که با لجاجت با ملت برخورد قهر انیز نکید ؟؟ در تاریخ معاصر کشور سابقه نداره دانش آموز و معلم زندانی بشن
آقای رییسی دربیسوادی شما همین بس که یکی مثل رستم شده وزیر مسکن و شهرسازی و هر روز برای ملت جوک تعریف میکنه ؟؟نخبگان کشور تو دانشگاه شریف باید سرکوب بشن تا امثال رستم بشه وزیر ؟؟ بابا بهترین نوابغ کشور تو شریف تحصیل می‌کنند ، اینها که رانتی های داشگاه اقوام مهدوی کنی نیستند؟؟
منظورش از کشورهای همسایه، ترکیه یا کویت و دبی و امارات نیست ها. منظورش افغانستان و عراقه
جناب چمران قبمت سطل های زباله خیابانی رو بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون اعلام کردند در صورتی که بصورت تک فروشی سطل چرخدار ۱۱۰۰ لیتری با ورق گالوانیزه ۴ میلیون در دسترسه برای همه!از برکات سفره انقلاب همین چیزهاست که ایشون با بیش از ۸۰ سال سن هنوز عشق به خدمت دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
قیمت ساخت هر کدوم نهایت دو2.5 ملیون هست.با سود عمده فروش و بعد تک فروشی میشه همون 4 تومن
آقای رئیس لطفا نکات زیر را مورد توجه قرار بده
کمتر از یکسال متاسفانه کشور رو وارد چند بحران بزرگ کردی
بحران اقتصادی و تورم وحشتناک ۶۵دزصدی از یک طرف
حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از اقلام اساسی
و افزایش هزینه خانوارها به سه برابر قبل
افزایش شدید قیمت مسکن
افزایش شدید کرایه خانه
خط فقر ۱۷میلیونی
عدم توانایی ازدواج جوانان
نا امیدی قشر جوانان بخاطر بی عدالتی های آموزشی و اشتغالزایی
بی عدالتی در پرداخت ها
رهاسازی بهداشت و آموزش کشور به امان خدا با انتخاب وزیران نا لایق
سرکوب جوانان و فعالان صنفی بخصوص معلمان و پرستاران
تقویت گشت ارشاد بجای تقویت نظارت بر مدیران و قیمتها باعث شد به طور کل مردم از شما نا امید شودند بخصوص با تهدید اخیر ؟؟
متاسفانه مشاوران شما انسانهای صادقی نیستند ، به چاپلوسان توجه نکید چرا که دشمن دانا بهتر از دوست نادان است ؟ در اداره کشور تجدید نظر کنید که خیلی زود دیر می‌شود همانطور که دیدید در موضوع برجام خیلی زود دیر شد و برجام به فتا رفت .
افراطیون عزیز زمان مناسبی برای تهدید جوانان و مردم نبست،لطفا یکی به آقا تهرانی که جرات نداره یه ساعت در انظار عمومی ظاهر بشه بفرماید فعلا سکوت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟..؟
آقای رییسی در پرداخت نقدی یارانه هر چه زودتر تجدید نظر کن ،متاسفانه بعضی از خانواده ها پول یارانه صرف مواد می‌کنند بجای اینکه خرج خانواده و فرزندان کنند
معاون وزیر کشور مگه سال ۸۸ اینستا و واتساپ بود ؟ کما اینکه این اواخر با قطع شدن اینترنت ساعتی در شب مشخص میکردند
خودتان گول نزنید اگهمشکلات مردم رسیدگی نشود دفعه بعد قطع اینترنت هم کاری نمیکنه
شما ببین در این مملکت روزانه چند مسئول اظهار میکنند بس کنید اینقدر حرف میزنید ، همشون کارشناس و همشون من من و پر مدعا
سالیانه چندین میلیارد دلار ارز از کشور خارج و وارد افغانستان میشه ؟؟ از روزی که پرداخت نقدی یارانه زیاد شده قیمت مواد مخدر ۵ برابر شده و این به نفع b قاچاقچی هست، پرداخت نقدی ویرانگر اقتصاد و بنیان خانواده هاست . وقتی میگن دولت بیسواد فقط بخاطر هین تصمیمات خلق و الساعه هست
آقای یامین پور؛ شما هیچ وسیله ارتباطی با جوانان نداشتید؟؟؟؟ پس اینهمه کانالهای تلویزیونی و ۲۰۰۰ گردان سایبری و اینهمه کانالهای ماهواره ای و.... چکاره اند؟؟؟ خیر، شما آنقدر مست قدرت خود و مبارزه با رقیب سیاسی بودید که اصلاً نه تنها جوانان که کل ملت را به حساب نمی آوردید
کاز زشت و بسیار چیپی با امثال افتخارات این سرزمین مثل علی دایی صورت گرفت
مثلا پاسپورت میگیرین که چی بترسه ، میخواست ازینجا میرفت
شیوه رفتارتون با مردم عوض کنید نسل جدید با این حرکات نمیترسه
آقای یامین پور زمان ها که عوض میشه در بعضی دوره های خاص عقلها به اراده خدا بیشتر میشود
معلوم شد پس اون سی هزار میلیاردو از کدوم کاهدونی جمع کرده
معاون سیاسی هم عوض بشه اتفاقی نمیوفته مگه رئیس صدا و سیما عوض شد اتفاقی افتاد ، خط فکری رو کسان دیگه مشخص میکنند که تقریبا مشخصه کدوم جریانه
رئیس صدا وسیما باید برکنار شود . اینکاره نیست !!!!!!!!!!!!!!
متاسفانه وزیر کشور و معاون بر آتش خشم مردم می دمند!
تموم شد انقلاب جنسیتون؟ خیلی تاثیرگذار بود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
اون ذهن مریض شماست که همه چی رو تو این میبینه
متاسفانه مسوولین کشور به جای ریشه یابی مسایل و مشکلات، فرافکنی می کنند. اینکه قصور و کم کاری خودشان را گردن شبکه های اجتماعی می اندازند عذر بدتر از گناه است. اینها همه بهانه است، من از اینستاگرام خیلی مطالب مفید و آموزنده یاد گرفتم و خدا مالکین آنها را خیر دهد.
این مخازن زباله منبع غذایی خیلی‌ها است.به عنوان یک کشور قدرتمند کلی زباله گرد داریم
اکثریت بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی حداقل بگیرن 5600وکمتر مستمریشون هست خداوکیلی حق اولاد صدهزارتومان شایسته فرزند بازنشسته تامین اجتماعی هست کل مزایای بازنشستگان تامین 900هزار تومان هست حداقل حقوق همه بازنشستگان باید اضافه بشه چرا دولت ومجلس همیشه بازنشستگان کارگری رو نادیده می گیرن
یامین پور: "متاسفانه ما ارتباطی با آنها نداریم و رسانه ای هم نداریم که با آنها در ارتباط باشیم".

آخه دیگه چی میخواین شما؟ 48 شبکه تلویزیونی و رادویی و اپلیکیشنهای داخلی و کلی روزنامه کمه؟
اگه وجدان داید.اگه مردم را صاحبان اصلی مملکت میدانید.اعتراض بحق وبجای آنها به تبعیض وویژه خواری در کشور و تقسیم فقر بین مردم وتقسیم ثروت بین خودیها را ببینید.واز اغتشتشگرانی که قاطی مردم میشوند وآسیب میزنند صف مردم جداست.
اگر واقعا آقای زاهدی وفا این همه ثروت دارد چرا قانون از کجا آورده ای شامل ایشان نمی شود. واقعا بی عدالتی در جامعه است. پس چرا دنبال دشمن در خارج می گردید. وشاید مردم را اینقدر نادان فرض کردید
یکی ازایراداتی که به وزیرپیشنهادی گرفته شده ثروتمندبودن نامبرده است واقعاًمجلس تکلیف راروشن کنداگرکسی ازراه مشروع ودرست ثروتمندشده باشد مثل نمونه آن راکفلر وایلان ماسک وبسیاری دیگردرکشورماجرم است یاخوب است که کارآفرینان تکلیف خودشان رابدانند البته اگرکسی ازراه اختلاس وفساد ثروتمندشوددرهمه دنیا بااوبرخوردمیشود ومعمولاًدمارازروزگارش درمیآورندکه درنزدمابرخوردی آنچنانی نمیشود حالا بفرمائید اصلاًکسب ثروت ازراه مشروع درکشورماخوب است یاخیر واگرکسی ازراه درست به ثروتی دست یافت مجرم است وباید تنبیه شودیاکارآفرین موفق است وبایدتشویق شود هرچندکاری به ثروت وزیر پیشنهادی نداریم ولی بهتربودجامعه راروشن میکردید
بله یک انقلابی عمیق صدا و سیما نیاز دارد، صدا و سیما شده مرکز جناحی ، بی برنامگی. خسته کننده و میزگردهای مشمئزکننده، و هل دادن ملت به دیدن ماهواره که اکثریت قریب به اتفاق ضد ایرانی و خانوادگی هستند نتیجه میشه باز شدن روی نوجوانان و ...بعد مسؤلان فضای مجازی علاوه بر عزل باید به اشد مجازات برسند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
ما ماهواره نداریم و از اول هم نداشتیم
البته کلا تلویزیون نگاه نمیکردیم
ولی الان که پسرم 6 ساله شده شبکه پویا و نهال رو نگاه میکنه
به قدری برنامه های مشمئز کننده برای بچه ها پخش میکن و ششتشوی مغزی میدن بچه هارو که فقط به خاطر پسرم سفارش دادم برام ماهواره نصب کنن
شاید بد آموزی داشته باشه ولی در هر صورت از صدا و سیمای ما بهتره
رستم جان چه خبر از سالی یک میلیون خانه سازی؟!!!!
بجای رسیدگی به اعتراضات و اصلاح امور ، هر روز دنبال فیلتر کردن و ... هستید تا ارتباطات رو از بین ببرید!! اینجوری کم کم مجبور میشوید تلفن و موبایل را هم قطع کنید!!!!!
میگه مسئولان وآتس آپ و اینستاگرام باید مجازات شوند!!! اینجوری مسئولین کم کم ادیسون رو هم بخاطراختراعاتش به میز محاکمه میکشند فقط بخاطر اینکه حاضر نیستن صدای مخالف رو بشنوند
آخرش چاره کار این شد که ظرف زباله را از خیابانها جمع کنند!!!!!!! بنازم این نبوغ را!!!
وضعیت فعلی کشور حاصل همین تاثیرات عمیق قم بر دنیاست!!!!!
وقتی کرسی مجلس رو به آقا تهرانی میدن باید این حرف ها رو بزنه اون بلند گوی همون کسانیست که این تریبون رو در اختیارش گذاشتند داره وظیفه اش رو انجام میده خدایی خوب هم انجام میده
آقای آقا تهرانی امثال شما باید محاکمه شوید که کرده ها و نکرده های شما کشور را به این شرایط رسانده و هیچکس هم حق اعتراض ندارد.!!
آثا تهرانی.رسایی.و...چقدر آدمهای منفوری هستند خدا مردم را از شر این جور آدمها نجات بده.
شما هم باید بگید چرا گرین کارت آمریکا را دارید؟ البته شما و امثال شماها خود را ملزم به پاسخگویی به مردم نمی دانید و تنها و تنها وظیفه تان مشخص کردن اینست که مردم باید اینگونه که ما می گوییم زندگی کنند بپوشند بخورند شادی کنند عزداری کنند فکر کنند حرف بزنند نگاه کنند گوش بدهند حس بکنند
آقای آقا تهرانی ،یبار هم بخودت فکر کن ببین واقعا تو نباید پاسخگو باشی. نباید استعفا بدهی .فکر نمیکنی حرفهای شما و امثال شما بین مردم حساسیت ایجاد میکنه؟چرا به خودتون نمی آیید ؟ واقعا برای اتحاد کشور از خودتون شروع کنید حتی با کناره گیری.
برای این تعداد اندک اغتشاشگر چرا اینترنت را قطع کردید؟ مگر برای یه نفر که نمازنمیخونه درب مسجد را میبندند؟
آقای یامین پور! منظورت چیه که رسانه ای در اختیار شما نیست!؟ طیف شما که رسانه میلی و سایت ها و خبرگزاری های وسیعی در اختیار دارید!!!!
ضعف عملکردتان را در این سالها توجیه نکنید.
هنوز برخی مسئولان خود را به خواب زده و واقعیت های جامعه را نمی بینند!...جامعه از تبعیض، رانت، فساد، اختلاس، فامیل بازی، تخریب محیط زیست، زندگی متفاوت مسئولین و فرزندانشان و در کل از بی تدبیری ناراضی است.....!!!!
یعنی مثلا قطر از ما می خواد هواپیماهایش را تعمیر کنیم؟!!! اخه چرا این حرف‌ها رو می گید. مگه مجبورید!
با این بستن ها روز به روز وضع بدتر میشود
یامین پور: «.... متاسفانه ما ارتباطی با آنها نداریم و رسانه ای هم نداریم که با آنها در ارتباط باشیم.» ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات مردم هم كشك؟؟؟ ببخشيد حواسم نبود اينجا ايرانه
شما خود بانکداری اسلامی رو نمی تونید اجرا کنید ، حالا وعده رفاه اقتصادی بعد راه اندازی بانکداری اسلامی می دید ؟
اقای یامین پورچطور وسیله ارتباطی ندارید.!!!مگر شبکه های متعدد صدا وسیماو نهادهایی مثل کانونهای پرورش فکری جوانان ونوجوانان. معلمین امورتربیتی مدارس.روحانیون مستقر درآموزش وپرورش ومدارس. مدیران گزینش شده مدارس. واز همه مهمترکتب درسی اصلاح شده مدارس.در خدمت نظام آموزشی نیست؟؟یکی از کمدین های قدیمی داستان طنزی تعریف میکرد که مصداق جوانان ونوجوان امروز است.میگفت پدر فرزندش را به خاطر نیاوردن نمره قبولی زیر مشت ولگد گرفته بود.مادر از راه رسید وبه پدر اعتراض کرد که این نحوه برخورد با کودک نیست کار را به من بسپار.مادر اول شروع کرد به نصیحت کردن اما بزودی حوصله اش سر رفت واو هم شروع کرد به زدن فرزند.درااین گیردار دایی دانش آموز از راه رسید وبه مادر گفت این رسم برخورد با کودک نیست واز مادر خواست او وکودک را تنها بگذارد.چند دقیقه ای نگذشته بود که باز صدای آه وناله کودک بلند شد دایی هم داشت کودک را میزد.....خلاصه یکی از بستگان از راه رسید وبا اعتراض شدید به اطرافیان .گفت شما بروید کنار من با بچه صحبت میکنم..کودک بینوا به فرد تازه از راه رسیده گفت.تورا خدا تو هم اول مرا بزن وبرو ..حوصله حرف شنیدن ندارم.حرفهای همه تان تکراری ست
آقاتهرانی: سلبریتی‌ها باید پاسخگوی اتهام «معاونت در جرم» باشند

شما اول پاسخگوی گرین کارت خود و خانواده ات باش بعد دیگران را بازخواست کن
یامین پور: از جوانان فاصله گرفته‌ایم
معاون امور جوانان وزیر ورزش گفت: بعضی از این جوانان و نوجوانان بطور کامل با واقعیت چیزی که در کشور درحال جریان است، بیگانه هستند و متاسفانه ما ارتباطی با آنها نداریم و رسانه ای هم نداریم که با آنها در ارتباط باشیم. وحید یامین پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که در این آشوب های اخیر اکثرا قشر جوان فریب خوردند برای شنیدن مطالبه آنها چه اقداماتی باید انجام داد. گفت: بعضی از این جوانان و نوجوانان بطور کامل با واقعیت چیزی که در کشور درحال جریان است، بیگانه هستند و متاسفانه ما ارتباطی با آنها نداریم و رسانه ای هم نداریم که با آنها در ارتباط باشیم.

این یعنی بوددجه بیهوده دادن به سازمان عریض و طویل صدا و سیما و صدها مجموعه فرهنگی و تبلیغاتی اسلامی
رستم جان کوتاه بیا .
اگر خیر و صلاح نظام و کشور و مردم را میخواهید ، نسبت به بررسی پرونده و سوابق مسولانی که از جبهه پایداری ها و علی الخصوص مرتضی آقا تهرانی هستند اقدام کنید

کسی که از تنبیه و مجازات مسولان اینستا گرام و واتس اپ میگوید ، واقعا هیچ اطلاعی از کارکرد این دو اپلیکیشن و اصولا اینترنت جهانی ندارد !!!؟؟؟

طبق معمول همیشگی، این مردم هستند که با پرداخت هزینه های گزاف راه اندازی مخابرات و اینترنت و خرید بسته های آن دارند از دو طرف خسارت و ضرر می پردازند

و میلیونها نفر از مردم بیکار، گرفتار و نجیب و مظلومی که با استفاده از این دو اپلیکیشن کسب و کار کوچک خودشان را از خانه اداره میکردند
و حالا ۴ هفته است که کلا ارتباط کارشان قطع شده و قطعا به صف طویل ناراضیان فعلی اضافه خواهند شد
اقای یامین پور مگه خودش مسئول این کار نیست؟ توضیح بده چرا نتوانسته ایم با جوانان ارتباط درستی برقرار کنیم
آقای زاهدی وفا سه هزار میلیارد داری برای نوه ها و نبیره هات هم جم کردی بسه دیگه
بزرگترین مشکل جوانان نا امیدی کامل از آینده است وقتی مذاکرات را بیست سال طول دادید باید فکر عواقبش را هم می کردید تحریمها کشور را نابود کرده حالا هی انکار کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
اینها به آمار و ارقام خودشان هم توجه ندارند
یامین پور: ... اکثرا قشر جوان فریب خوردند ... ؟؟؟؟
وجود واتس اپ یا اینستاگرام برای اکثریت انصافا اهمیتی نداره...این تورم وحشتناک و وضع اقتصادی هست که دغدغه شده....برنامه برای حل این مشکل چه هست؟! ۱ سال هم که از اومدن دولت جدید گذشته تورم شتابی صد دو چندان پیدا کرده.....ریس و مالک واتس اپ رو ول کن این رو بچسب که منشا مشکلات شده
(یامین پور: از جوانان فاصله گرفته‌ای

فقط از جوانان فاصله گرفته اید ؟

از ارزش های مهتر و والاتر و حساس تر

چطور ؟ به انان پایبند و همراه و عامل هستید؟

اگر صادقید همه پرسی کنید
شما همگی راست میگید.
آقای چمران با شما گرون حساب میکنن.یه سطل اشغال فلزی نهایت 50 تا 70 کیلو وزن داره با قیمت روز آهن و هزینه برش و خم کاری تهش میشه 2تا 2.5-چرا 10 تا 15 حساب می کنن؟بقیه شیرینی بچه هاست؟؟؟
آقای یامین پور، میشه بفرمایید کدام رسانه دست شما نیست که نتوانستید با نسل جوان ارتباط برقرار کنید!!!!
قطعی اینترنت فقط به ضرر اقتصاد کشور و ضرر خودتونه و بس چون مردم دیگه برای آگاه شدن نیازی بهش ندارن
بااین اظهار نظرهای مسئولین.
ای کاش زمین دهن باز میکردومارو میبلعید.
نه اینوری نه اونوری...
معاون وزیر کشور: مسئولان واتس آپ و اینستاگرام باید مجازات شوند
خیلی با حالید به خدا
خخخخ
خدایش نیازی به صفحه طنز ندارید، همین اظهار نظرات آقایان یه برنامه طنز کامله، ......، راستی آقای چمران سطل ها رو از کجا می خواید بخرید که قیمتش 10 الی 15 میلیونه؟!! یه سری برو دیحی کالا گذاشته به یک سوم قیمت .........!!!!!!!!!!
ظاهرا همه باید پاسخگو باشند غیر از مسئولین نفرت پراکنی در جامعه خود همین آقا تهرانی یکی از کسانی است که باید به مردم پاسخگو باشد .
محابرات هم اینترنت راقطع کرده هم هزینه تماسهای شهری وبین شهری را میگیرد و20هزبرتومان به قبض اضاقه کرده عحب شیرتوشیری
آقای یامین پور واقعیت جامعه اونی هست که این نوجوانان توی خونه از ناله های پدر و مادرشان می‌بینند و می‌شنوند نه اون که تو ذهن شما مسولین هست
اقای رییییییییس جمهورمحترم، شما که یک نفر ا برای وزارت رفاه ندارید چطور ریییس جمهورشدید؟؟؟؟؟؟؟؟
. از حدود 300 هواپیمای مسافربری ایران حدودا 200 فروند زمین گیر شدن بعد کشورهای دیگر برای تعمیر از ایران کمک میخواهند
جناب آقای قاسمی دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی گفته 60 در صد هواپیماهای ایران زمین گیر شده اند لطفا اینها تعمیر و راه انادازی کنید تا بعد ؟؟؟
همه را گرفتار کردید مریض روانی شده ایم.آیا شما درک میکنید یا فقط میخواهید صورت مسیله را پاک کنید
آتش بیاران معرکه کسانی هستند که با حرفها و رفتارشون مردم رو عصبانی تر می کنند و البته به هیچ کس هم پاسخگونیستند و مصونیت قضایی و اجتماعی و .... دارند
تمامی مسؤولین و تریبون داران باز برگشتند به تنظیمات کارخانه ای اول خود.
"آقاتهرانی: سلبریتی‌ها باید پاسخگوی اتهام «معاونت در جرم» باشند"
هر وقت شما پاسخگوی علت شرایط گل و بلبل شدن مملکت شدید آنها هم پاسخ می دهند.
وقتي همه مسيولين در خوابند و نميخواهند حقايق ملموس را باور كنند ، مردم واقعا ديگر كشش فقر و تبعيض و فساد و بي عدالتي را ندارند ،
فعلا همه متهمند غیر از مدیران بی تدبیر که باعث اصلی این حوادثند
آقای آقا تهرانی از کی تا حالا اعتراض جرم محسوب میشه و همراهی کردن معترض هم میشه مجرم برای خودتون قانون در میارید
محبت بفرمایید درمورد وزیر پیشنهادی رد صلاحیت شده با سرمایه رسمی 1000 میلیارد تومان! و همچنین بازرس ویژه آقای رستم قاسمی جناب آقای قاسم مکارم که بسیار ساده آزاد شدند توضیح ارایه بفرمایید. تعمیر هواپیماهای کشورهای همسایه (احتمالا امارات و ترکیه!!!!!) پیشکش
چطور آقا تهرانی با داشتن گرین کارت آمریکا و پرداخت مالیات به دولت آمریکا احراز صلاحیت شده؟؟؟؟؟؟؟
جناب معاون وزیر کشور فعلا که نمی‌توانیم واتسآپ و اینستاگرام را مجازات کنیم شما لطفا آمار رسانه ها و اشخاص با نفوذی را که حامیان این پلتفرم های دشمنان هستند را شناسایی و مجازات کنید.
مثلا خبرگزاری عصر ایران این روزها دهها مقاله در تعریف و تمجید از پلتفرمهای خارجی حمایت از آشوبگران می نویسد و به خورد مخاطبان می‌دهد و.... اگر میتوانید اینها را فیلتر کنید
در خصوص ارتباط با خارج من نمی دانم شرایط چجوری است ولی اینو میدانم که در حال حاضر کسب و کارهای داخلی می‌توانند در بستر پلتفرمهای داخلی فعالیت کنند و خیلی ها هم در عرض یک ماه گذشته اینکار را انجام داده اند.
رستم قاسمی: کشورهای همسایه برای تعمیر هواپیماهایشان از ما درخواست می‌کنند
آقای محترم دستگاه کرونایاب ه چه شد؟!!!!!
پیام ها را که می خوانی متوجه می شویی جماعتی خود بزرگ بین متوهم و غرب گدا که بی شباهت به مغول های کرواتی هستند چقدر از قظع واتس اپ واینسنا/رام وتلگرام ناراحتند ودوست ندارند پلتفرم های مشابه در ایران تقویت وجان بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
توهین به مردم عواقب داره
بسیاری کشورهای همسایه؟ قطر یا امارات؟ یا ترکیه؟
بنده خدا همش 3/000 میلیارد تومن ثروت ثبت شده داره میخواد بشه وزیر کار.
خب از راه کارمندی و حقوق معلمی و استاد دانشگاهی و شایدم طبابت بدست اورده.
بستن لونگ حموم و خوردن اشکنه و صبر و مقاومت و استواری و مرگ بر آمریکا واسه مامردم و در عوض پول و مادیات و دنیا و ... واسه اونا .
فقط حتما باید بریم رای بدیم.
آقای عیسی زارع پور وزیر ارتباطات اینترنت ما رو فیلتر میکنه و آزادی ما رو میگیره در حالی ک زن و فرزندانش اقامت استرالیا دارن
مدیریت جهان با خداست اینهمه مردم کافر هستند شکر گذار نیستند هیچ وقت دستش روی دکمه فیلترینگ نرفت که اکسیژن فیلتر کند شب را فیلتر کند او می بخشد
نه رانتخواری خواص است ...نه اختلاس....همه چیز گل وبلبل......من موندم مسولان جواب خدا وشهدا را چه خواهند داد
یک ملیارد دلار خاوری! دو میلیارد دلار زنجانی! 7 میلیارد دلار پتروشیمی! 3 ملیارد دلار فولاد! این فقط چنتایی که زده بیرون! دقیقا تو این کشور چه خبره؟
آقای یامین پور و مسئولین کشور ، جوانان و نوجوانان بخوبی می دانند این کشور با وجود مسئولینی مثل شما آینده ای ندارد. آمارها و شاخص های اجتماعی و اقتصادی بانک مرکزی و مرکز آمار را ببینید متوجه خواهید شد جوانان چرا در خیابان هستند. لطفا اعتراضات را به رسمیت بشناسید جوانان مردم مثل فرزندان شما نمی توانند کشور را ترک کنند.
با اذن رهبری «زاهدی وفا» فعلا در وزارت کار ماندنی شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنیاینقدر قحط الرجال داریم یا اینکه دولت در پیدا کردن افراد با توانایی مدیریت ضعیف ا ؟
مسئولین محترم تکلیف ۲۰گیگ اینترنتی که خریدم ۷۰هزارتومن وباهاش توهیچ اپلیکیشنی نتونستم برم وهمشون فیلتر بودن چی میشه؟حرومتون بشه
آقای یامین پور تعداد شبکه های صدا و سیما بودجه های میلیاردی کمه هنوز هم بودجه می خواهید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل