بازدید 4165

آدم کشی ماهواره ای!

کد خبر: ۱۱۴۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲ 10 October 2022

برای بیماری قلبی باید شش شمع خصوصی بسوزانی و چهار شمع هم برای بهبودی سردردتان!

به گزارش خراسان، وقتی هزینه های شمع سوزی را در بانک ... تهران واریز کردید، 27 جلسه هم باید تله پاتی بگیرید به این صورت که ساعت 6 صبح به مدت 10 دقیقه تمرکز کنید و تنها به بیماری خود بیندیشید که رو به بهبودی است! اما تعداد شمع ها و جلسات تله پاتی بعد از انرژی های صوتی که به صورت تلفنی یا ماهواره ای می فرستم متفاوت است و هزینه های بیشتری دارد. البته اگر از محصولاتی که دستم به آن خورده و انرژی گرفته اند خریداری کنید برای چندین سال از انرژی خدادادی من استفاده می کنید و...

این ها قسمتی از ادعاهای مدعیان دروغین انرژی درمانی است که معروف ترین آن ها «اکبری» نام دارد و لقب «دکتر» را نیز یدک می کشد. او در سال 82 در مشهد و با شکایت پزشکان در حالی دستگیر و روانه زندان شد که به عنوان «انرژی درمانگر» از مردم و بیماران مستاصل کلاهبرداری می کرد. وی مدعی بود که نوعی قدرت خدادادی در دستانش وجود دارد که وقتی آن را به بیماران نزدیک می کند هر نوع بیماری لاعلاج و به ویژه سرطان های بدخیم را از بین می برد.

بعد از لو رفتن ماجرای کلاهبرداری های این مدعی دروغین، او به خارج از کشور گریخت و اکنون سال هاست با راه اندازی یک شبکه ماهواره ای به صورت «صوت درمانی» در حالی با جان بیماران صعب العلاج بازی می کند که مدعی است بیماران نیاز به عمل جراحی با توصیه های اورژانسی پزشکان هم ندارند و تنها با واریز مبالغ دریافت انرژی صوتی و شمع سوزی یا خرید محصولاتی مانند انگشتر، گردنبند، دست بند، جاسوئیچی و... از وی بهبود می یابند و اگر خوب نشدند حتما افرادی در خانواده یا اطرافیان وی هستند که «انرژی منفی» می فرستند و اعتقادی به شفای دستان «اکبری» ندارند! که این گونه جان بیماران مستاصل و درمانده به خطر می افتد و آنان در سکوت غریبی با این ادعاهای دروغین در واقع به قتل می رسند!

دستگیری مدعی دروغگو

به همین دلیل سراغ خبرنگار پیش کسوت روزنامه خراسان رفتیم که پرونده وی را در مشهد پیگیری کرد. «سیدخلیل سجادپور» درباره ماجرای دستگیری این فرد به اتهام کلاهبرداری و ادعاهای دروغین انرژی درمانی گفت: این فرد مدعی انرژی درمانی چند سال بود که بدون هیچ گونه مجوز پزشکی در کشور فعالیت می کرد به گونه ای که در تابستان سال 82 دیگر در سالن های ورزشی بزرگ یا ورزشگاه ها جلسات انرژی درمانی برگزار می کرد و به صورت عمومی بین 10 تا 15 هزار تومان ورودی می گرفت و جلسات خصوصی هم برای بیماران پولدار و خاص می گذاشت که مبالغ هنگفتی تا 300 هزار تومان از آنان دریافت می کرد و مدعی بودکه چون بیماران به او نزدیک هستند، بنابراین انرژی بیشتری می گیرند! پس باید پول بیشتری پرداخت کنند، اما خوشبختانه در دی سال 82 با شکایت حدود 30 نفر از بیمارانی که فریب شیادی های این فرد را خورده بودند، پرونده ای در شعبه 41 دادگاه عمومی وقت به ریاست قاضی مهدی معینی تشکیل شد که این قاضی مقتدر با جدیت و قاطعیت کم نظیری به شکایت بیماران رسیدگی و مدعی انرژی درمانی حدود 9 ماه در زندان وکیل آباد مشهد تحمل کیفر کرد اما بعد پرونده با دستور رئیس وقت قوه قضاییه در تهران رسیدگی شد که متاسفانه نتیجه خوبی برای بیماران مستاصل نداشت.

خاطره ای دردناک و تلخ

«سجادپور» به خاطره ای دردناک از آن روزها اشاره کرد و گفت: یک روز در اتاق قاضی معینی بودم که شاکیان شکایت های خود را مطرح کردند که تا حدود ساعت 2 بعدازظهر طول کشید. وقتی به همراه قاضی از دادگاه بیرون آمدم ناگهان مردی نفس نفس زنان در حالی از پله های دادگستری در بولوار شهید قرنی بالا آمد که نوجوان 16 ساله ای را روی دوشش گرفته بود.

او وقتی به مقابل قاضی رسید، پسرش را جلوی پای قاضی روی زمین گذاشت و گفت: از شیراز برای ثبت شکایت در پرونده «ع-الف» آمده ام. وقتی با پاسخ مقام قضایی رو به رو شد که الان دیگر دادگاه تعطیل است، اشک ریزان گفت: آقای قاضی من این نوجوان افلیج را چگونه در آغوشم به این سو و آن سو بکشانم؟ قاضی مهدی معینی با شنیدن این جمله، دوباره پرونده را گشود که آن مرد گفت: آوازه دکتر قلابی انرژی درمانی همه جا پیچیده بود که یک روز فرزندم گفت: مرا هم نزد آن دکتر ببر!

شاید پاهایم خوب شود و من هم مانند دوستانم راه بروم اما من پولی نداشتم چون می گفتند مبلغ انرژی درمانی خصوصی 300 هزار تومان است! از سوی دیگر هم وقتی با هزار بدبختی شماره تلفنی پیدا کردم به من گفتند که دکتر فقط سه روز در تهران است و بعد به خارج ازکشور می رود. فرزندم زمانی که این حرف ها را شنید با چشمانی اشک آلود رو به من کرد و گفت: پدر، تو نمی خواهی من خوب شوم!

این جمله فرزندم قلب مرا آتش زد! به ناچار تلویزیون خانه ام را فروختم و او را نزد این دکتر قلابی بردم که هیچ تاثیری نداشت...

لورن شعبده باز

خبرنگار پیش کسوت روزنامه خراسان همچنین به یکی از اخبار درج شده در روزنامه خراسان اشاره کرد و گفت: او در واقع یک کلاهبردار حرفه ای بود که از عواطف و احساسات مردم یا عقاید مذهبی آنان با صوت خوبی که داشت، سوء استفاده می کرد و رقم های کلانی به جیب می زد به گونه ای که آن زمان چندین میلیارد تومان در حساب بانکی وی توقیف شد، اما او در یکی از جلسات دادگاه که خبر آن با عنوان «من شعبده بازم!» در صفحه 10 روزنامه خراسان درج شد، به صراحت به رئیس دادگاه گفت: من در فرانسه شعبده بازی می کردم و به لورن شعبده باز معروف بودم که من هم با همین عنوان در روزنامه جلسه دادگاه را چاپ کردم.

«سیدخلیل سجادپور» افزود: او که مدعی بود مدرک دکترا دارد و جایزه نوبل هم گرفته است، فقط توانست یک مدرک دیپلم با معدل 10 و 13صدم به دادگاه ارائه کند. همچنین مشخص شد که هیچ جایزه ای هم در کار نبود و همه چیز دروغ است.

ادعای بهبودی بیماران دروغ بود!

این خبرنگار کهنه کار خراسان درباره ادعاهای شفای بیماران با انرژی درمانی هم گفت: روزی در یکی از جلسات دادگاه، وقتی «ع-الف» مدعی شد که هزاران نفر را شفا داده است! قاضی معینی به او گفت: اگر فقط یک نفر از بیماران را به دادگاه معرفی کنی که مدارک پزشکی او، بیماری و بهبودی اش بعد از انرژی درمانی را ثابت کند، از همین جا تو را آزاد می کنم ولی او هیچ گاه نتوانست بیماری را به دادگاه معرفی کند.

«سجادپور» ادامه داد: در همین حال این مدعی شیاد، مناظره ای با یکی از پزشکان انجام داد که بسیار رسوا شد تا حدی که با عصبانیت از پشت میز بلند شد و قصد داشت خانم دکتر را کتک بزند که فیلم این مناظره هم موجود است چرا که خانم دکتر به او گفت: شما می گویید هر کسی به دستان من نزدیک تر باشد انرژی بیشتری می گیرد، پس افرادی که در آخر صف هستند، هیچ انرژی نمی گیرند! پس چگونه مدعی می شوید که از طریق امواج ماهواره ای انرژی می دهید و مردم را سرکیسه می کنید؟

آدم کشی های ماهواره ای ادامه دارد!

این فعال رسانه ای درباره مدعیان ماهواره ای انرژی درمانی هم گفت: همین فرد متاسفانه با ارائه یک شماره حساب بانک خصوصی در یکی از شعبه های تهران به نام «علیرضا-ح» هنوز هم از بیماران مستاصل و لاعلاج کلاهبرداری می کند و به سوء استفاده از اعتقادات مذهبی مردم روی آورده است.

«سجادپور» تصریح کرد: او با خواندن اشعاری از ترانه های خوانندگان قبل از انقلاب یا برخی ادعیه عربی مدعی است که انرژی را به صورت صوتی به بیماران می دهد و از آنان می خواهد که فعلا برای درمان دست نگه دارند و به دریافت انرژی و شمع سوزی در مناسبت های مذهبی اکتفا کنند. او ادعا می کند هر کسی گردنبند، جاسوئیچی یا انگشترها را به مبالغ بیشتری (ده ها میلیونی) خریداری کند تا چند سال از آن انرژی می گیرد! و دیگر نیازی به پزشک ندارد!

انتقاد از متولیان امور درمانی

خبرنگار پیش کسوت روزنامه خراسان همچنین با انتقاد از متولیان امور درمانی گفت: همه می دانند که این ها شگردهای آشکار کلاهبرداری و مداخله در امور درمانی است که جان بیماران را به مخاطره می اندازد اما نمی دانم چرا هیچ کدام از مسئولان امور درمانی شکایتی را در این باره مطرح نمی کنند تا دستگاه قضایی از طریق پلیس بین الملل (اینترپل) او را تحت تعقیب قرار دهد تا این گونه بیماران ناآگاه یا فریب خورده به راحتی و در سکوتی عجیب جان خود را از دست ندهند! البته مدعی العموم نیز باید وارد عمل شود و شماره حساب های او در کشور را مسدود کند و عوامل مرتبط با این گونه شیادی ها را به مجازات برساند تا این خرافات در بین مردم رایج نشود چرا که او اکنون مدعی است که تومورهای مغزی بیماران سرطانی را با تله پاتی و خواندن اشعار از بین می برد!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر