بازدید 4323

پشم شیشه ساختمانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی از موارد استفاده از پشم شیشه در ساختمان سازی می باشد، استفاده از پشم شیشه به منظور عایق صدا و دما می باشد.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 04 October 2022

پشم شیشه چیست و چه کاربردهایی دارد؟ قیمت پشم شیشه و عایق الاستومری ساده چگونه تعیین می شود؟ پشم شیشه در زبان انگلیسی به fiberglass گفته می شود پشم شیشه یک نوع الیاف معدنی مصنوعی که از جنس شیشه ذوب شده با ترکیبی از ماسه و رزین تشکیل شده است و نوعی مانع حرارتی صوتی می باشد الیاف پشم شیشه بسیار ظریف و سوزنی مانند است.

پشم شیشه ساختمانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مقدار شیشه استفاده شده در یک رول از پشم شیشه بصورت تقریبی برابر با 10 عدد بطری شیشه بازیافتی می باشد پشم شیشه در دو نوع رولی و تخته ایی تولید می شود. کاربرد پشم شیشه بیشتر به عنوان عایق رطوبتی، عایق دیواره حفره، کاشیهای سقف، عایق حرارتی، ساخت مخازن و غیره مصرف می شود قیمت خرید پشم شیشه با قیمت کارخانه را می توانید از وب سایت فروش ما دریافت نمایید.

فویل آلومینیومی، الیاف پارچه ای شیشه ایی، بافت مشگی شیشه ایی سه نوع از انواع پشم شیشه می باشد که فعلا در بازار موجود است امروزه با پیشرفت تکنولوژی، مدلی جدیدی از پشم شیشه با استفاده از فناوری نانو تولید شده است که نسبت به نوع معمولی آن تفاوتهای زیادی نموده است و توانسته است نظرات خریداران را به خود جلب نماید.

جهت کسب اطلاعات فروش این محصول شما عزیزان می توانید به وب سایت آراد برندینگ مراجعه نموده تا همکاران ما در این بخش شما را بصورت آنلاین در امر خریدی بهتر یاری رسانند یا اینکه می توانید فرم همکاری موجود در سایت ما را پر نموده تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

قیمت پشم شیشه

در ایران کارخانه های زیادی انواع پشم شیشه و عایق رطوبتی بی رنگ را در حجم بالا بصورت روزانه با مواد اولیه خوب و با کیفیت تولید می کنند قیمت پشم شیشه توسط کارخانه ها نسبت به مواد کیفی که در تولید آن به کار رفته است تعیین می گردد.

پشم شیشه ساختمانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

که البته قیمت پشم شیشه با در نظرگرفتن هزینه های مازاد به دست نمایندگیهای فروش به مصرف کننده اعمال می شود شرکتهای پیشرو در تولید این محصول مدعی هستند که تولیدات پیش ساخته خود را با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا به مشتریان ارائه می دهند و محصولات آنها توانایی رقابت با نمونه های خارجی را دارد. پشم شیشه و عایق رطوبتی نانو در مصارف صنعتی کاربردهای فراوانی دارد پشم شیشه کیلویی چند؟ از آنجا که پشم شیشه مصرف آن در صنعت بالا می باشد قیمت پشم شیشه کیلویی مناسب هم، برای افراد مهم است پشم شیشه به صورت عمده با قیمت مناسب در وب سایت ما به مشتریان عرضه می شود.

از مهمترین نکات در خرید پشم شیشه کیلویی بهره گیری از شیشه های یکبارمصرف و لمینت دوجداره است که این موارد ذکر شده به روش صنعتی و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. از پشم شیشه و عایق صوتی کیلویی بیشتر در تولید درب و پنجره upvc دو جداره از مواد استاندارد با الیاف پلی استر استفاده می شود امروزه پشم شیشه بصورت های مختلفی مطابق با نیاز مصرف کننده با قیمت مناسب برای کاربردهای مختلفی تولید می شود.

پشم شیشه ساختمانی

کاربرد پشم شیشه در عایق کاری سقف، کف و پنجره ساختمان ها می باشد البته پشم شیشه می تواند در جاهای دیگری هم استفاده شود ولی بیشتر مناسب برای عایق کاری محیط های کوچک می باشد پشم سنگ در برابر رطوبت زیاد مقاوم نیست حتی در هنگام نصب باید محل خشک و بدون هیج گونه رطوبتی باشدپشم شیشه به صورت پتو (بلانکت)، تخته ای (پانل) و لوله ای در خواص حرارتی و مکانیکی مختلف تولید می شود.

پشم شیشه ساختمانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پشم شیشه ساختمانی با وجود تعداد زیادی حباب های هوا در ساختار خود باعث می شود ضریب انتقال حرارت بسیار پایین بیاید زیرا هوا یک نارسانای گرما می باشد و در نتیجه در برابر انتقال گرما به بیرون از محیط، مانند یک مانع عمل می کند عایق پشم شیشه هنگامی که در آتش قرار گیرد به گسترش آتش کمک نمی کند همچنین قطره های آتش زا تولید نمی کند.

این عایق بسیار سبک و با دوام می باشد و دارای خواص آکوستیکی (عایق صوتی) می باشد، بسیار آسان نصب می شود و به همین دلیل بسیار مورد توجه صاحبان صنایع قرار گرفته است.قیمت این عایق نسبت به عایق های دیگر ارزانتر است اما برخی مزایای عایق های دیگر را ندارد برای مثال فوم گلاس از پشم شیشه گرانتر است اما مقاومت در برابر خوردگی و سایش و همچنین دوام بالای آن نسبت به پشم شیشه قیمتش را توجیه می کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار