اخبار مهم کدال دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱

روز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۴۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸ 04 October 2022

به گزارش بورس تابناک، روز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

آگهی دعوت به مجمع صندوق سرمایه گذاری نیکی بازار

از کلیه دارندگان واحد‌های ممتاز، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان واحد‌های ممتاز و همچنین نماینده و یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع این صندوق که در ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۱۴۰۱.۷.۲۳ محل دفتر کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران به آدرس تهران، خیابان نجات الهی خیابان ورشو، پ ۲۱، طبقه سوم برگزار می‌گردد حضور به هم رسانید.

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات حپارسا

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خدمت حمل و نقل (بر حسب تن کیلومتر) را از نرخ ۲,۷۸۳ ریال به نرخ ۳,۹۴۶ ریال برای شرکت حپارسا که مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل ۳,۱۷۴,۹۷۲ میلیون ریال بوده است.

اطلاعات با اهمیت خدیزل

پیرو درخواست شرکت خدیزل درخصوص پذیرش کامیون کشنده امپاور جهت عرضه در بورس کالا؛ شرکت بورس کالای ایران مجوز عرضه را صادر نمود. اولین مرحله از عرضه محصولات در بورس کالا روز ۲۰ مهر ماه با حجم کالای قابل عرضه، به تعداد ۴۰ دستگاه کامیون کشنده امپاور آگهی گردید. جهت عملیاتی شدن این امر یک فقره ضمانتنامه به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال و یک فقره چک تضمین به مبلغ ۸۷۹ میلیارد ریال توسط شرکت خدیزل و یک فقره چک تضمین به مبلغ ۲، ۸۱۳ میلیارد ریال توسط گروه بهمن، تحویل شرکت بورس کالا گردیده است.

اطلاعات با اهمیت ثاباد

صنعت شرکت ثاباد از گروه انبوه سازی، املاک و مستغلات در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱۱ به گروه هتل و رستوران تغییر یافت.

برگزاری مزایده سمایه

بانک سمایه در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تأکیدات دولت محترم، املاک تملیکی و مازاد بر نیاز خود را با شرایط ویژه و استثنایی به فروش می‌رساند. املاک مذکور بر مبنای قیمت پایه مزایده، با وضعیت موجود و به صورت نقدی، نقد و اقساط، با و بدون متصرف در معرض فروش قرار می‌گیرد. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر یا بازدید از املاک با شماره تلفن‌های ۸۴۲۴۵۱۱۴ و ۸۴۲۴۵۲۶۷ تماس حاصل کرده و به منظور دریافت اسناد مزایده (اوراق شرایط شرکت در مزایده) و تسلیم پیشنهادات خود به محل اداره تدارکات و خدمات بانک سرمایه واقع در تهران، خیابان شهید سپهبد قرنی، نبش خیابان اراک، پلاک ۳۴ مراجعه نمایند. آخرین مهلت برای تسلیم پیشنهادات ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱.۷.۲۳ می‌باشد. تاریخ برگزاری مزایده ۱۴۰۱.۷.۲۶ می‌باشد.

اطلاعات با اهمیت تجلی

صدور پروانه اکتشاف استخراج کانسار‌های فلزی (پلی متال و لیتیم) با عرصه ۷۷۰/۶۹۶۸۱۶ هکتار از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان جنوبی و وزارت صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱۱ موافقت شد.

لغو آگهی (اطلاعیه) دعوت به مجمع عمومی پیمان

پیرو آگهی منتشره در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱۱ در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده شرکت پیمان راُس ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱.۷.۱۲ به اطلاع میرساند مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده در تاریخ مذکور برگزار نمی‌گردد و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات ذیل به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام میگردد موکول گردید.

پرداخت سود نقدی شاراک

آن دسته از سهامداران حقیقی فاقد کد سجام و یا عدم احراز هویت شده شرکت شاراک که در تاریخ مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ ۱۴۰۱.۴.۸ سهامدار شرکت بوده اند و یا سهامداران حقیقی دارای کد سجامی که در تاریخ مجمع مذکور سهامدار شرکت بوده اند و به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت سود سهام عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ خود نشده اند می‌رساند، به سایت سایت www.rqbank.ir/sharak مراجعه و با تکمیل اطلاعات مورد نیاز مندرج در لینک فوق نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام نمایند. همچنین تلفن پشتیبانی بانک رسالت جهت پاسخگویی به سوالات مربوط به تکمیل مشخصات به شماره ۰۸۶۳۴۰۲۱۶۰۶ اعلام می‌گردد.

عملکرد ۶ ماهه جهرم

شرکت جهرم در ۶ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۶.۳۱؛ سود خالص هر سهم ۴ ریال است. سود خالص این شرکت به ۱۱,۶۹۲ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه رمپنا ۳

شرکت رمپنا ۳ در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹؛ سود خالص هر سهم ۶۰۷ ریال که نسبت به مدت مشابه ۵۷ درصد کاهش یافته است. سود ناخالص با افزایش ۱۹۶ درصدی ۱,۷۲۰,۳۱۶ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۹۱۰,۱۵۴ میلیون ریال رسید.

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل