بازدید 6966

آجر نسوز آذرخش و تفاوت های آن با سایر آجرهای نسوز

تولید ساختمان در کنار استحکام و رعایت موارد ایمنی، نیاز به نمای بسیار مناسب و زیبا دارد، آجرهای نسوز هم در ساخت و هم در نمای ساختمان کاربرد بالایی دارند .
کد خبر: ۱۱۴۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ 03 October 2022

از عمده ترین موارد استفاده از آجرهای نسوز می توانیم به ساخت انواع نماها اشاره نماییم با توجه به اینکه امروز سبک جدیدی از معماری در دنیا دیده می شود به سادگی می توانیم کاربرد این آجرهای شیک و لوکس را در انواع نماها ببینیم یک نمای جدید با متریال و مواد اولیه عالی و به سبک قدیم و سنتی انجام می پذیرد که بسیار پسندیده و مورد قبول مردم است.

آجر نسوز آذرخش و تفاوت های آن با سایز آجرهای نسوز

علاوه بر نما در کف نیز کارایی دارد که هم از اتلاف انرژی صرفه جویی خواهد شد و هم در لوکس بودن مکان موثر است و هم اینکه در بالا بردن مقاومت کف ساختمان تاثیر بالایی خواهد داشت، آجرهای نسوز معمولا به دو بخش صنعتی و سنتی تقسیم می شوند و تولیدکنندگان یک ابعاد استاندارد را برای آن در نظر گرفته اند اما در برخی مواقع نیز شکل های خاصی را نیز در تولید آجر می بینیم که در زیبایی نما موثر است.

با تمامی این‌ تفاسیر حتما شما نیز به دنبال یکی از بهترین آجر نسوز هستید که در رنگ، شکل و میزان ‌نفوذ پذیری آب استاندارد باشد و مورد تایید کارشناسان این حوزه نیز باشد در این صورت شما مشتریان گرامی می توانید با تکیه بر سایت آراد برندینگ محصولی با کیفیت و استاندارد را تهیه کنید و با خاطری آسوده و خیالی راحت آن را سفارش دهید ما در این سایت جوابگوی نیاز شما مشتریان ارجمند هستیم پس همین حالا با ما در تماس باشید و خریدی ناب داشته باشید.

آجر نسوز طرح انگلیسی

آجرنسوز نما از سال های بسیار قدیم مورد استفاده مردم بوده است ولی بعد از مدتی و با پیشرفته شدن جوامع نماهای دیگری هم وارد بازار جهانی شدند و استقبال از آجر لفتون نما کم شد اما طراحان توانستد با تنوع دادن به این آجرها دوباره مردم را به استفاده ترغیب کنند، طرح انگلیسی یکی از انواع آجرنما است. رنگ خشت های آجری با توجه به خاک مورد استفاده و میزان حرارتی که در زمان تهیه می بینند مشخص می شود مثلا خشت های رسی گلبهی رنگ میزان حرارت بیشتری نسبت به زرد رنگ دیده اند وگرنه از لحاظ مواد تشکیل دهنده یکسان هستند.

آجر نسوز آذرخش و تفاوت های آن با سایز آجرهای نسوز

آجر نسوز طرح انگلیسی در سال های قدیم از انگلستان وارد ایران و ابتدا به آبادان وارد شد، به علت اینکه خاک منطقه انگستان دارای آهن زیادی می باشد رنگ این آجرها قرمز است با طیف های متفاوت از قرمز کمرنگ تا تیره و حتی مشکی، از این نوع آجرها در نمای بیرونی ساختمان و یا نمای داخلی ساختمان مثلا نمای آجری پشت تلویزیون و آباژور چوبی استفاده می گردد، همچنین این نوع نما برای استفاده داخلی از رستورانه ای سنتی نیز استفاده می شود.

در ساختمان ویلا اولین مسئله مهمی که مورد توجه قرار می گیرد نمای ویلا است، به همین دلیل برای نما انتخاب نما علاوه بر زیبایی، مقاومت و طول عمر نما هم باید مورد توجه قرار بگیرد، نمای آجرنسوز و درب ورودی ویلایی یکی از بهترین انتخابها برای نمای ویلا می باشد خصوصا ویلاهای کوهستانی و جنگلی، زیرا نما در معرض باد، باران و برف و نورخورشید قرار می گیرد، با استفاده از این نما می شود محیطی گرم، آرامش بخش و دلپذیر به وجود آورد.

آجر نسوز آذرخش

کشور ما جز آن دسته از مناطق که مواد معدنی فراوانی دارد و از این رو تولید انواع آجر نسوز به صورت عمده انجام می شود که یکی از آنها آجر نسوز آذرخش کرمان می باشد که این مرکز نیز دارای نمایندگی بوده و محصولات خود را به مشتریان خود ارائه می کند.

آجر نسوز آذرخش و تفاوت های آن با سایز آجرهای نسوز

مواد اولیه ای که در ساخت آجر نسوز آذرخش به کار می رود انواع کانیها و پوکه های معدنی هستند که این محصولات در برابر حرارت بالا مقاومت خیلی زیاد دارند به نام محصولات نسوز معرفی می ‌شوند این محصولات نسوز در برابر حرارت ساختار فیزیکی و شیمیایی خود را از دست نمی ‌دهند و یک محصول مناسب برای تولید انواع آجرهای نسوز به حساب می آیند.

این نوع از آجرها انواع مختلفی دارند زیرا آنها دارای ساختار و مواد اولیه متنوعی هستند و سطح مقاومت آنها نیز مختلف می باشد این محصول کیفیت بالایی دارد که در کوره های ذوب از آنها به عنوان یک عایق استفاده شده است و کارایی خوبی را برای این مورد نشان داده است این آجرها انواع مختلفی چون آجر نسوز سیلیس، آجر نسوز ویژه، آجر اکسید کروم، زیرکونیوم و غیره که با توجه به نوع مکان مورد استفاده قرار می‌گیرد، آجرهای نسوز در ابعاد متنوعی وجود دارد که در شکلهای مختلفی می ‌توان از آن استفاده کرد این آجرها دارای ویژگیهای خاص خود می باشد که در ادامه به بررسی این ویژگی می پردازیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان