بازدید 5647

توخل سرمربی سردار آزمون می‌شود؟

باید سه امتیاز بازی با شالکه را کسب کنیم. اگر لورکوزن این بازی را هم ببازد، دوران سِوانه در لورکوزن برای همیشه می‌تواند به پایان برسد. شما می‌توانید فرض کنید که ما آماده این کار هستیم.
کد خبر: ۱۱۴۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ 03 October 2022

عملکرد ضعیف تیم فوتبال بایرلورکوزن در رقابت‌های مختلف فصل جاری سبب شده تا جایگاه جراردو سِوانه سرمربی سوئیسی این تیم به خطر بیفتد. لورکوزن که سردار آزمون را هم در اختیار دارد، در رقابت‌های فصل جاری بوندس‌لیگا در هشت بازی اول خود یک برد، دو تساوی و پنج شکست را تجربه کرده و در حال حاضر با 5 امتیاز در رده هفدهم جدول 18 تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

شاگردان سِوانه که در همان دور نخست جام حذفی آلمان و در خانه تیم دسته سومی الورسبرگ با نتیجه 4 بر 3 تن به شکست دادند و خیلی زود از دور رقابت‌ها حذف شدند، در رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا هم یک شکست مقابل کلوب بروژ و یک برد برابر اتلتیکومادرید کسب کرده‌اند. این تیم آلمانی حالا خود را آماده رویارویی با پورتو می‌کند.

در این بین رسانه‌های آلمانی گزارش می‌دهد که بازی با شالکه در هفته نهم بوندس‌لیگای آلمان آخرین فرصت جراردو سِوانه برای حفظ جایگاه فعلی‌اش در بایرلورکوزن است و در صورتی که تیمش در این بازی به نتیجه لازم نرسد، اخراج خواهد شد. این مربی 43 ساله که به 6 زبان مختلف مسلط است، از سال 2021 هدایت لورکوزن را برعهده دارد.

فرناندو کارو رئیس هیات مدیره باشگاه بایرلورکوزن روز گذشته (یکشنبه) در گفت‌‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان، احتمال اخراج این مربی اتریشی را رد نکرد و گفت: من فردی عملگرا هستم. در نهایت، نتایج تیم مهم است. ما حالا خیلی خیلی سریع به نتایج نیاز داریم و باید سه امتیاز بازی با شالکه را کسب کنیم. اگر لورکوزن این بازی را هم ببازد، دوران سِوانه در لورکوزن برای همیشه می‌تواند به پایان برسد. شما می‌توانید فرض کنید که ما آماده این کار هستیم.

در این بین اکثر رسانه‌های آلمانی‌زبان  از احتمال جانشینی توماس توخل صحبت کرده‌اند. توخل که سابقه هدایت تیم‌های بورسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن را دارد؛ چندی پیش از سمت سرمربیگری چلسی اخراج شد و جای خود را به گراهام پاتر داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر