بازدید 6717

دستگیری قاتلی که در کوه مخفی شده بود

کد خبر: ۱۱۴۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶ 02 October 2022

پسر جوانی که پس از قتل یکی از بستگانش در کوه‌های اطراف شهرستان ایلام مخفی شده بود در کمتر از یک ساعت پس از جنایت دستگیر شد.

به گزارش خراسان، سرهنگ «قدرت حیدری زاد» فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در تشریح این خبر گفت: آخر هفته گذشته خبر یک درگیری منجر به قتل عمد با سلاح سرد به پلیس اعلام شد و بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان ایلام برای بررسی این ماجرا در محل حاضر شدند و با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری عاملان اصلی نزاع در دستور کار قرار گرفت.

با حضور مأموران در محل مشخص شد جوانی ۲۰ ساله به علت اختلافات خانوادگی، نوجوانی ۱۶ ساله را با ضربات چاقو به قتل رسانده و بلافاصله از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان ایلام با اشراف اطلاعاتی دریافتند، قاتل پس از این جنایت به سمت کوه‌های اطراف شهر فرار کرده و مخفی شده است که بلافاصله محل اختفای او شناسایی و در کمتر از یک ساعت دستگیر شد. متهم در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با شواهد و مدارک، به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد.

سرهنگ «حیدری زاد» اضافه کرد: نتیجه کنترل نکردن خشم از سوی افراد نتایج زیانباری را به دنبال خواهد داشت که می‌طلبد خانواده‌ها در این زمینه بیشتر مراقب فرزندان خود بوده و آنها را به خود کنترلی تشویق کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر