بازدید 28916
۸
طلسم عجیب امیر مقابل تیم سابق به‌عنوان سرمربی سیرجان؛ شش باخت در ۶بازی!

گل‌گهر یک - استقلال دو | بازهم باخت قلعه‌نویی ، بازهم دقیقه ۹۰ ، باز هم جنجال پنالتی! / اوج‌گیری جنجال‌های ساپینتو در لیگ ایران

استقلال در جدالی سنگین و پربرخورد و جنجالی که دقایق آخر به زدوخورد و اخراج چندنفر انجامید ، به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری شیرین 2 بر یک دست یافت. این سناریو مثل فصل قبل تکرار شد با این تفاوت که قلعه‌نویی یک گوشه نیمکت نشست و تماشاگر بلوای دقایق آخر بود
کد خبر: ۱۱۴۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰ 01 October 2022

امیر قلعه‌نویی بعداز پانزده بازی بدون شکست، بار دیگر مقابل استقلال شکست را تجربه کرد تا هم رکورد خود را ازدست بدهد و هم نخستین باخت فصل جاری را در جدول ثبت کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم استقلال از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان در جدالی سنگین، پربرخورد، جنجالی و ۱۰۰ دقیقه‌ای که دقایق آخر به زدوخورد و اخراج چندنفر انجامید ، به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری شیرین 2 بر یک دست یافت.

گل‌گهر یک - استقلال دو | بازهم باخت قلعه‌نویی ، بازهم دقیقه ۹۰ ، باز هم جنجال پنالتی!

قلعه‌نویی برخلاف چند مصاف قبلی، در جنجال دقایق آخر یک گوشه نیمکت نشست و دعواها را تماشا کرد. شاید او به شانس و اقبال خود فکر می‌کرد که با وجود بازی‌های خوب، نمی‌تواند از استقلال امتیاز بگیرد و همواره در دقایق آخر بازی را می‌بازد.

شاگردان ریکاردو ساپینتو با این پیروزی 14 امتیازی شدند و به رده دوم جدول صعود کردند. قلعه‌نویی در هشت تقابل قبلی با تیم‌های خود مقابل استقلال در لیگ موفق به شکست تیم سابقش نشده است.

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، رضا شکاری (69 - امین قاسمی‌نژاد)، مرتضی تبریزی(46 - نوید عاشوری)، مهدی تیکدری، شایان مصلح (63 - مهران درخشان‌مهر)، محمد خدابنده‌لو (63 - امین پورعلی)، کی‌روش استنلی و اریک بانیاما.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی (87 - عزیزبک آمانوف)، روزبه چشمی، آرش رضاوند (71 - سعید مهری)، مهدی مهدی‌پور (87 - ابوالفضل جلالی)، محمد محبی، پیمان بابایی (69 - صالح حردانی) و مهدی قایدی (61 - رضا میرزایی).

داور: امیر عرب‌براقی

 

شرح گل

گل‌گهر صفر – استقلال یک: (دقیقه 29: محمد محبی): استقلالی ها با یک توپ گیری از پشت محوطه جریمه خودی، یک ضدحمله تند و تیز را تشکیل دادند. پاس در عرض محبی به بابایی رسید و این بازیکن از سمت راست به حرکت درآمد و با پاسی تند و تیز و عرضی به دهانه دروازه، محبی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن نیز مقابل دروازه، به راحتی گل نخست استقلال را به ثمر رساند.


گل‌گهر یک – استقلال یک: (دقیقه 54: مهدی تیکدری نژاد): حرکت خوب بازیکنان گل گهر و پاس شکاری، در سمت راست به تیکدری نژاد رسید و شوت محکم این بازیکن را حسینی بد دفع کرد و در شرایطی که توپ ارتفاع گرفته بود، وارد دروازه شد.


گل‌گهر یک – استقلال 2: (دقیقه 90+8: کوین یامگا): روی یک ارسال درون محوطه جریمه، امین قاسمی نژاد با ضربه ای قیچی برگردان، روی صالح حردانی مرتکب خطا شد و عرب براقی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. کوین یامگا پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت فروزان به گل تبدیل کرد.

گل‌گهر یک - استقلال دو | بازهم باخت قلعه‌نویی ، بازهم دقیقه ۹۰ ، باز هم جنجال پنالتی!

نیمه اول

دقیقه 33: شوت قایدی در چارچوب نبود و با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم
دقیقه 49: اشتباه سیدحسین حسینی برای گرفتن توپ می‌رفت تا گل‌گهری‌ها را صاحب موقعیت کند، اما ارسال بازیکن گل‌گهر دقیق نبود.

دقیقه 53: پاس خوبی به مهدی تیکدری در محوطه جریمه استقلال رسید که این بازیکن از موقعیت به دست آمده نتوانست استفاده کند و مدافعان استقلال توپ را دور کردند.

دقیقه 60: رضا شکاری هافبک گل‌گهر نزدیک خط محوطه جریمه روی کوین یامگا مرتکب خطا شد تا داور به او کارت زرد نشان دهد.

دقیقه 77: علیرضا علیزاده با خطا روی چشمی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 79: مهدی مهدی‌پور به دلیل جلوگیری از ضدحمله گل‌گهر و نوید عاشوری به دلیل اعتراض به داور دیگر بازیکنانی بودند که کارت زرد گرفتند.

دقیقه 85: حسین ترابپور مربی دروازه‌بان‌های گل‌گهر به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 2+90: ارسالی بلند به محوطه جریمه گل‌گهر ارسال شد که امین قاسمی‌نژاد قصد داشت توپ را به صورت نمایشی دور کند، اما ضربه‌اش به صالح حردانی برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و مهاجم گل‌گهر را نیز با کارت زرد جریمه کند. این صحنه با اعتراض شدید نیمکت گل‌گهر و بازیکنان این تیم همراه شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود.

دقیقه 5+90: در زمان توقف بازی، داور به سمت ریکاردو ساپینتو رفت و به او کارت قرمز نشان داد. سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان نیز که به شدت عصبانی شده و کنترلش را از دست داده بود، با برخی از دستیاران امیر قلعه‌نویی درگیر شد.

دقیقه 6+90: سعید الهویی مربی گل‌گهر که در بطن درگیری‌ها قرار داشت با کارت قرمز داور جریمه شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
جنجال اصلی رو مربی گل‌گهر شروع کرد،به نظرم کارت قرمز بیخودی به ساپیتنو داد
قلعه نویی وبعصی از بازیکنان گلگهر به گل گلهر خیانت کردند قلعه نویی انچنان هم مربی،خوبی نیست چون فکر میکند استقلالیها باز ممکن است اورا سرمربی تیمشان کند به گل گهر خیانت میکند هر تیمی قلعه نویی برود همان اش،وکاسه است واقعایحیی گل محمدی بهترین مربی ایران است قدر گل محمدی را هواداران مرسپولیس،بداتد باید از گل محمدی حمایت کنیم
سوگولیسم
اختلاس و فساد بی پایان اقتصادی کم بود دیگه فساد بی نهایت فوتبالی و ورزشی هم اضافه شد. ماشالله. اصلا یه تیم داوری و یه تیم فدراسیون و یه تیم کمیته و اینور و اونور همه دست به دست هم دادن برای قهرمانی استقلال.

میگم جمعش کنید این فوتبال رو دیگه خداییش بهتر نیست؟ والا سنگین تره تا این مسخره بازی ها که هر سال کمیته بیاد از تیم های دیگه امتیاز کم کنه هر بازی داور بیاد برای استقلال پنالتی بگیره که قهرمان بشه. والا خجالت و حیا و شعور هم خوب چیزیه
باز هم عامل نفوذی
منتظریم ببینیم کمیته انضباطی چندحلسه مخرومیت برای این ادم ناارام درنظرمیگیره
قاسمی نژاد تو استقلال به درد شون نخورد ولی تو گلگهر جبران کرد، بالاخره نون حلال مهمه
خدا بیامرز ملکه انگلیس دو جنگ جهانی را دید و نزدیک بود سومی را هم ببیند اما قهرمانی پرسپولیس در آسیا را ندیده چشم از جهان فرو بست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر