بازدید 4787

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

‌در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روزهای جمعه و شنبه ‌از رودهن به آمل، همچنین ‌تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز و از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ دو روز آینده، ممنوع است.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ 29 September 2022

 


به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، ایمان محرابی‌نیا مدیر ‌سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۲۳ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

مدیر ‌سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: کل تردد جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ‌۲۳۲۰ دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها نسبت به روز قبل ۱.۰ درصد افزایش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۲.۷، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت: ‌دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت‌ محورهای کندوان، هراز و ‌فیروزکوه‌،‌ ‌همچنین آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران-شمال‌ نشان می‌دهد.

محرابی‌نیا درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده‌های کشور اضافه کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج‌-قزوین محدوده پلیس راه مهر شهر و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس داریم.

مدیر ‌سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها تصریح کرد:‌ در حال حاضر در هیچ یک از ‌جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ ‌کرج-تهران با ۱۳۱ هزار تردد، آزادراه‌ ‌قزوین‌-کرج با ۱۲۹ هزار تردد و آزادراه ‌کرج‌-قزوین با ۱۲۶ هزار تردد، ثبت شد.

انسداد جاده تهران-امام‌زاده داود و محورهای شمشک-دیزین و خرم‌آباد-پل دختر
محرابی‌نیا درباره آخرین وضعیت انسداد جاده‌های کشور بیان کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان و محور خرم‌آباد-پل دختر به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

مدیر ‌سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد:‌ همچنین محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، محور ریگان - ایرانشهر و جاده تهران-امام‌زاده داود به دلیل نبود ایمنی کافی‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.‌

وی اضافه کرد: کمربندی محمودآباد - فریدونکنار در استان مازندران به دلیل اجرای عملیات راهداریِ مسیر جنوبی در بخش ‌محمودآباد - فریدونکنار، مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر امکان پذیر است.

‌تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر امروز پنجشنبه‌ تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه ۹ مهر در محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه‌، جمعه و شنبه‌ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

‌در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روز جمعه و شنبه ‌از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء‌ به صورت مقطعی یکطرفه انجام می شود.

‌در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون‌ و در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع ‌است.

‌تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز پنجشنبه‌ همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای جمعه و شنبه هفته جاری در محور هراز ممنوع ‌است.

‌در محورهای نراق-کاشان و کاشان-اردهال و بالعکس‌ تردد انواع موتور سیکلت‌، تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ امروز پنجشنبه تا ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه ‌ممنوع است مسیر جایگزین محور کاشان-پرزک- سه راهی موته و محور قدیم اصفهان-تهران است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار