بازدید 18913
۶
سخنگوی دولت

گزارش خسارات وارد شده توسط اغتشاشگران را داریم/ خسارت باید توسط عاملان و مشوقان آنها جبران شود

مقرر شد دستگاه‌های اجرایی خسارات به اموال عمومی را پیگیری کرده و به دنبال جبران از عاملان و مشوقان این تخریب ها باشند. با جدا شدن مردم از خط آشوبگران، امید است آرامش به کسب‌وکارها بازگردد و جبران خسارات از مسببان و مشوقان به این حوادث رخ دهد.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 28 September 2022

گزارش خسارات وارد شده توسط اغتشاشگران را داریم/ خسارت باید توسط عاملان و مشوقان آنها جبران شود

تابناک _ سخنگوی دولت گفت: گزارش خسارات اقدامات اغتشاشگران که با حمایت‌های برخی گروهک‌های تجزیه‌طلب شکل گرفت، به دولت داده شد و وزیر اطلاعات گزارش حمایت‌ها و همکاری‌های رسانه‌های معاند و زیرساخت‌های برخی از شبکه‌های اجتماعی را داده است.

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه دولت و در جمع خبرنگاران بیان کرد: در جلسه امروز دولت گزارش‌های متعددی درباره دستاوردهای سفر رییس‌جمهور به ازبکستان و حضور در اجلاس سازمان شانگهای و همچنین سفر اخیر ریاست جمهور به نیویورک ارائه شد؛ این سفر صدای رسای ملت ایران و تبلور از عدالت‌خواهی کشور با تقدیر از جایگاه سردار دلها و مبارزه‌گر جهانی با تروریسم، حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: همچنین گزارش برگزاری پرشکوه مراسم اربعین و ایام زیارتی پایان ماه صفر به دولت داده شد، مجموعا در این سه هفته حدود ده میلیون نفر در سفرهای اربعین و مشهد شرکت کردند که این نمایشگر عمق اعتقادی مردم ماست و از مواکب عراقی و ایرانی و دستگاه‌های اجرایی این حوزه تشکر می‌کنیم.

سخنگوی دولت گفت: متأسفانه در ایام اخیر حادثه تلخی داشتیم و اقدامات سازمان‌دهی‌شده با استفاده از حمایت‌های رسانه‌های معاند رخ داد و البته مردم صف خود را از آنان جدا کردند. گزارش خسارات این اقدامات که با حمایت‌های برخی گروهک‌های تجزیه‌طلب شکل گرفت، به دولت داده شد و وزیر اطلاعات گزارش حمایت‌ها و همکاری‌های رسانه‌های معاند و زیرساخت‌های برخی از شبکه‌های اجتماعی را داد.

بهادری جهرمی بیان کرد: مقرر شد دستگاه‌های اجرایی خسارات به اموال عمومی را پیگیری کرده و به دنبال جبران از عاملان و مشوقان این تخریبها باشند. با جدا شدن مردم از خط آشوبگران، امید است آرامش به کسب‌وکارها بازگردد و جبران خسارات از مسببان و مشوقان به این حوادث رخ دهد.

وی عنوان کرد: همچنین در جلسه امروز، طبق گزارش وزیر جهاد کشاورزی خبر مطالبات گندمکاران کامل تسویه شده که البته امسال دولت در برداشت و خرید تضمینی رکورد زد.

سخنگوی دولت هم‌چنین با اعلام تصویب افزایش سقف وام مسکن ایثارگران در دولت، گفت: با تصمیم دولت سقف این تسهیلات در شهر‌های بزرگ ۴ میلیارد ریال، سایر شهر‌ها ۳ میلیارد ریال و در روستا‌ها ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شد. این تسهیلات با نرخ سود تسهیلات ۴ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به ایثارگران عزیز پرداخت می‌شود.

بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد: واگذاری بخشی از سهام دولت در برخی بانک‌ها و شرکت‌های دولتی به افراد فاقد سهام عدالت که تحت پوشش سازمان‌های حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و مجموعه ایثارگران هستند داده می‌شود؛ با این مصوبه افرادی که تحت پوشش این نهاد‌های حمایتی بوده و فاقد سهام عدالت هستند نیز مشمول سهام عدالت می‌شوند. این بانک‌ها و شرکت‌ها سودده و از نظر اقتصادی مناسب هستند؛ بخشی از سهام دولت در بانک‌های صادرات، ملت، تجارت، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس، به عنوان سهام عدالت به افراد اشاره شده واگذار خواهد شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۹۸
انتشار یافته: ۶
لطف کنید خسارات اختلاسگران. دزدها و فاسدان اقتصادی به همراه اسامی هم اعلام کنید و ازشون بگیرین
اول از همه مشخص کنید که میزان اختلاس ها بیشتر است یا خسارات وارد شده در اثر اعتراض مردم
خسارتهای مردم را بابت سیاستهای باری بهرجهت و غیر علمی دولت ها و مسئولان نالایق و آتش بیاران معرکه و کاسبان جنگ و تحریم، مسببان فرونشت زمین و آلودگی و تخریب محیط زیست و ... باید چه کسی بدهد آقای سخنگو؟؟؟!!!...
ایده خوبی است دمکراتیک تا تشویق به اوباشگری هزینه دار شود.
اقای جهرمی بالاخره از لاک خودشان بیرون امدند . قابل توجه ایشان که باید درصدی از خسارات را از عامیلن اصلی ( گشت ارشاد و همکاران امنیت اخلاق ) هم محاسبه و وصول کنید . بزرگترین خسارتی که به کشور وارد شد بی حجاب و بد حجاب شدن برخی از خانمها شد که به دنبال فرصت بودند و متاسفانه عوامل فرهنگی و ستاد امر به معروف این فرصت را از روی ناآگاهی و لجاجت فردی مهیا ساخت. و الان خانمی که روسری سرش نیست را کسی جرات امر به معروف ندارد . این را کجای دلتان میگذارید ؟
خسارت اختلاس برادران از جيب ملت را كي مي دهد ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر