بازدید 10646

یخچال نوشیدنی الکترواستیل کیفیت در ساخت و تولیدات داخلی

صنعت ساخت یخچال از دیرباز در کشور عزیزمان توجه صنعت گران و تولید کنندگان را به خود جلب نمونه است، امروزه وجود یخچال در هر خانه ای از لوازم ضروری به شمار می آید .
کد خبر: ۱۱۴۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 25 September 2022

امروزه در فروشگاه ها، رستوان ها، سوپر مارکتی ها شاهد یخچال های ایستاده بوده اید که برای نگهداری آب میوه، نوشابه، آب معدنی و انواع نوشیدنی از آن استفاده می کنند. استفاده از درب شیشه ای در این نوع یخچال ها باعث شده تا مشتری نوشیدنی مورد نظر خود را راحت تر انتخاب کند و همچنین باعث می شود تا دکوراسیون فروشگاه ها زیباتر به نظر برسد و باعث جلب نظر مشتریان شود و در حین زیبایی بسیار کار آمد است. این یخچال نوشیدنی الکترواستیل پارس حایر محصولات را بسیار خنک نگه می دارند و سلامت آن ها را حفظ می کنند؛ فضای داخلی این یخچال از چند طبقه تشکیل شده است و ارتفاع این طبقات قابل تغییر است و درون آن لامپ های ال ای دی قرار گرفته است که فضای درون یخچال را روشن نگهدارد و همچنین در شب نور پردازی خوبی دارد و جلوه ی زیبایی به نمایش می گذارد.

یخچال نوشیدنی الکترواستیل کیفیت در ساخت و تولیدات داخلی

کسانی که علاقه مند به خرید این محصول کاربردی برای فروشگاه، فست فود، رستوران و ... خود دارند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و با کارشناسان شرکت آراد برندینگ ارتباط برقرار کنند و بعد از دریافت اطلاعات و انتخاب برند یخچال مورد نظر خود اقدام به سفارش و خرید آن کنند و یک خرید عالی و به صرفه را تجربه کنند. همچنین خرید به این صورت باعث می شود قیمت خیلی پائین تر باشد و از گارانتی و خدمات پس از فروش آن خریدار بهره کافی را ببرید.

یخچال نوشیدنی الکترواستیل

شرکت الکترواستیل یکی از شرکت های تولیدی معروف و معتبر در ساخت انواع یخچال است و یکی از محصولات با کیفیت آن یخچال نوشیدنی است.

یخچال نوشیدنی الکترواستیل کیفیت در ساخت و تولیدات داخلی

یخچال نوشیدنی الکترواستیل دارای درب شیشه ای دو جداره برای حفظ انرژی و سرما داخل آن است که مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین از اندازه خوبی برخوردار است که تعداد زیادی نوشیدنی را در خود جای می دهد، طبقات آن قابلیت جا به جایی دارد و بسته به استفاده فروشگاه قابل تغییر است. این شرکت از رقبای خود پیشی گرفته است و توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد.

یخچال نوشیدنی استیل پارس دارای موتور پر قدرت و ابعاد بسیار مناسب است و بدنه این یخچال دارای جنس بسیار با کیفیت و مقاوم است.در زیر این یخچال 4 چرخ طراحی شده است که جا به جایی آن را بسیار آسان کرده و این یخچال قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد. این یخچال با کیفیت دارای برچسب استاندارد و رده انرژی است و رضایت مندی مشتریان آن بسیار زیاد است. یخچال نوشیدنی عالی و با کیفیت وسیله ای است که برای هر فروشگاه کوچک و بزرگی نیاز است. یخچال نوشیدنی عالی نمای بسیار جدیدی دارد و سرمای فوق العاده مطلوب ایجاد می کند و در کوتاه ترین زمان نوشیدنی ها را بسیار خنک می کند و شیشه ی دو جداره نشکن با ضخامت بسیار قابل قبول دارد و موتور قدرتمند و بی صدا در آن استفاده شده است؛ این یخچال به راحتی خراب نمی شود و حتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

قیمت یخچال نوشیدنی

قبل از اقدام به خرید یخچال نوشیدنی باید به این نکات دقت کرد که برای چه مکانی قصد استفاده از این محصولات را داریم؛ زیرا با توجه به نیاز هر مصرف کننده، قیمت یخچال نوشیدنی متفاوت می باشد و اغلب این مدل محصولات، تحت عنوان یخچال طرح نوشابه کوکا کولا و پپسی شناخته می شوند و در دو نوع پشت بسته و دو طرف نما طراحی و تولید می شوند.

یخچال نوشیدنی الکترواستیل کیفیت در ساخت و تولیدات داخلی

این روز ها به دلیل بالا بودن قیمت یخچال نوشیدنی گاها این شرکت ها برای جذب مشتری با توجه به تعامل دو طرفه با فروشگاه ها و رستوران ها این محصولات را به روش امانی در اختیار آن ها گذاشته تا مصرف کنندگان علاوه بر دیدن نوشیدنی های داخل یخچال از مدل و برند یخچال هم دیدن نمایند. این یخچال ها به طور کلی طرح یکسانی دارند اما در برخی از جزئیات و ظرفیت های کلی، با هم متفاوت می باشند، اما طرح کلی تمامی یخچال های نوشیدنی ایستاده می باشد که از کاربردی ترین آنها می توان به یخچال های به اصطلاح مینی بار که در هتل ها و ادارات از آن بیشتر استفاده می شود نام برد که در کنار مدل های ایستاده این محصول که اغلب به صورت تک درب و دو درب در سوپر مارکت ها و رستوران ها می باشد نام برد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار