بازدید 57943
۳
نه مهدی نبی ، نه بهرام رضاییان؛

یک زن ایرانی در اتریش مدیر تیم ملی شد!

در حالی‌که که گفته می‌شد در اردوی اتریش ، بهرام رضاییان سرپرست تیم ملی خواهد بود و نبی ریاست کاروان را برعهده خواهد داشت، اما در آخرین لحظه این پست حساس روی نیمکت تیم ملی به هیچکدام نرسید.
کد خبر: ۱۱۴۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱ 23 September 2022

درپی اختلاف و رقابت شدید بین مهدی محمدنبی و بهرام رضاییان بر سر جایگاه سرپرستی تیم ملی فوتبال بعداز حمید استیلی، خبر رسیده که یکی مدیران زن فدراسیون فوتبال، این سمت را تصاحب کرده‌ است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی‌که که گفته می‌شد در اردوی اتریش ، بهرام رضاییان سرپرست تیم ملی خواهد بود و نبی ریاست کاروان را برعهده خواهد داشت، اما در آخرین لحظه این پست حساس روی نیمکت تیم ملی به هیچکدام نرسید.

یک زن ایرانی در اتریش مدیر تیم ملی شد!

گفته می‌شود با وجود حضور مهدی محمد نبی، نام حمیرا اسدی، مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در فهرست بازی ایران و اروگوئه به عنوان مدیر تیم ملی درج شده است!

باید منتظر ماند و بعد از بازگشت تیم ملی به ایران دید که تکلیف سرپرستی تیم ملی به کجا می‌کشد و زور نایب رئیس به عضو هیات رییسه می‌رسد یا اینکه رضاییان با حمایت تاج در قطر کنار کی‌روش قرار می‌گیرد؟
نام امید ابراهیمی که روز گذشته تمرینات اختصاصی را زیر نظر فیزیوتراپیست تیم ملی انجام داد، در فهرست این بازی دیده نمی‌شود.
یکی از مسئولان تیم اروگوئه پیش از شروع بازی نشان فدراسیون این کشور را به مهدی محمد نبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال اهدا کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
شد که شد! زنها هم انسان هستند ادم فضایی نیستند.
خیلیم عااالی إن شاءالله
مثلاً با این انتصاب میخواهید بگید به خانم ها اهمیت میدهید
خندیدیم تلخ تلخ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس