بازدید 14231

جنگ رسانه‌ای در پرتغال با اسم رمز مهدی طارمی

رئیس باشگاه پورتو با حمله به رسانه‌های شهر لیسبون، از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در مقابل کمپین «بدنام» این رسانه‌ها دفاع کرد.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ 21 September 2022

به گزارش تابناک، بحث بر سر پنالتی‌های مهدی طارمی این فصل زودتر از هر زمان دیگری در پرتغال خبرساز شده است. این اتفاق بعد از اخراج طارمی در بازی پورتو - اتلتیکو مادرید در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا به دلیل تمارض و شبیه سازی پنالتی، تشدید شده است.

ماجرا با سئوال جنجالی گزارشگر شبکه ورزشی اسپورت تی. وی در بازی با استوریل ادامه پیدا کرد و «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو این شبکه را تحریم کرد. در ادامه، اتحادیه بازیکنان فوتبال پرتغال اقدام این گزارشگر را به خاطر سئوالاتی که از طارمی پرسید، محکوم کرد.

در تازه‌ترین موضعگیری و واکنش به این مسائل، «پینتو دا کوستا» رئیس باشگاه پورتو پا را از این فراتر گذاشت و بر وجود کمپین «بدنام» رسانه‌ای در لیسبون علیه طارمی تاکید کرد.

دا کوستا گفت: «در چهار ماه گذشته ما در سه رقابت اصلی (لیگ، جام حذفی و سوپرجام پرتغال) قهرمان شدیم. بنابراین ما هدفی هستیم که باید مثل همیشه شکست بخوریم.»

وی اوافزود: «کمپین بدنام رسانه‌ای لیسبون علیه طارمی جلوه‌ای از آن است. وقتی ما پیروز می‌شویم، دشمنان ما واکنش نشان می‌دهند و درگیری‌ها را با ما تشدید می‌کنند. من می‌توانم به بیش از ۴۰ سال قبل برگردم و به یاد بیاورم که چگونه آنها سومین قهرمانی متوالی ما را در سال ۱۹۸۰ گرفتند؛ زمانی که ما به طلسم ۱۹ ساله قهرمان نشدن پایان دادیم اما نیازی به رفتن تا این حد نیست.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار