بازدید 4408
مدیرعامل شرکت سایپادیزل:

رشد ۳۰ درصدی تولید سایپادیزل در ۵ ماهه نخست سال/کاهش ۷۰ درصدی تعهدات معوق محصول ولوو در ۳ سال اخیر/ بهبود مستمر کیفی محصولات تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون/ برنامه‌های سایپادیزل برای توسعه سبد محصول

کد خبر: ۱۱۴۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰ 14 September 2022

به گزارش تابناک به نقل از سایپانیوز، محمدحسن محمدزاده گفت: شرکت سایپادیزل علی رغم همه مشکلات و موانعی که برای تولید پیش روی خود دارد، توانست تولید محصولات تجاری خود را در دو رده کشنده و کامیونت به میزان حدود 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دهد.

او تصریح کرد: شرکت سایپادیزل همواره به عنوان شرکتی خوشنام در مقوله کیفیت شناخته می شود و همه ارکان سازمان ملزم به رعایت مسائل کیفی نهادینه شده برای تولید محصول با کیفیت هستند. بر همین اساس و در کنار افزایش تیراژ تولید با پیاده‌سازی برنامه‌های تدوین شده، شاهد بهبود مستمر شاخص‌های کیفی از ابتدای سال تا کنون بوده‌ایم. همچنین اقدامات لازم برای آماده سازی محصولات جهت گذراندن استاندارهای 85 گانه نیز صورت پذیرفته و نگرانی از این حیث برای خودروهای تولیدی توسط سایپادیزل وجود ندارد.

محمدزاده ارتقای محصولات تولیدی کنونی را نیز از دیگر برنامه های سایپادیزل در بخش توسعه محصول بر شمرد و خاطر نشان کرد: تولید نسل جدید کامیونت الوند (M4) با مشخصات فنی متمایز در دو تناژ 6.5 تن خوابدار و بدون خواب و 8.5 تن خوابدار در سایپادیزل آغاز شده و به زودی شاهد تردد این محصول در شهرها و جاده‌های کشور خواهیم بود. همچنین، کامیون آرتا (KX)که از محبوبیت بالایی میان فعالان حوزه حمل و نقل برخوردار است نیز، امسال با ارتقاء در قوای محرکه و برخی از تجهیزات رفاهی به مشتریان عرضه خواهد شد که پیش بینی می شود با استقبال مناسبی از سوی بازار مواجه شود. در بخش‌های باری و کمپرسی نیز نمونه های جدید سفارش گذاری شده و تا اوایل سال آینده این محصولات نیز به تولید خواهد رسید.

او با اشاره به برنامه‌های سایپادیزل برای افزایش تنوع محصولات تولیدی یادآور شد: با توجه به نیاز امروز کشور به نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافری، سایپادیزل به بازار خودروهای مسافری ورود و با یکی از خودروسازان خوشنام و با سابقه در حوزه محصولات مسافری به عنوان شریک تجاری قرارداد همکاری منعقد کرد تا تولید و عرضه اتوبوس‌های برقی و دیزلی با همکاری این شرکت در ایران توسط سایپادیزل صورت گیرد. در همین رابطه نمونه‌های برقی و دیزلی عرضه شده در خطوط اتوبوسرانی شهرهای تهران و مشهد مقدس مورد بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفت تا ناوگان حمل و نقل عمومی کلان شهرهای یاد شده با این محصولات نوسازی گردد.

مدیرعامل شرکت سایپادیزل با اشاره به برنامه‌های گسترده این شرکت جهت احیای فعالیت‌های شرکت خدمات فنی رنا به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش محصولات سایپادیزل بیان داشت: بدون شک، با اجرای صحیح برنامه‌های تدوین شده در حوزه خدمات پس از فروش، بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های شرکت خدمات فنی رنا را شاهد خواهیم بود که این تغییرات مثبت برای مشتریان و مراجعه کنندگان به سازمان خدمات پس از فروش ملموس خواهد بود. بر این باور هستیم که ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت می‌تواند ارزش افزوده مناسبی را برای مجموعه در طولانی مدت ایجاد کند و این امر به عنوان یکی از راهکارهای شرکت سایپادیزل برای توسعه کسب و کار در دستور کار است.

محمدزاده در پایان با اشاره به تعهدات پرشمار این خودروساز که به واسطه تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی و تعلیق همکاری با شرکت ولوو تراکس سوئد امکان انجام آن میسر نبود، یادآور شد: از زمان شروع فعالیتم در سایپادیزل در ابتدای سال 1398 این شرکت با شکایت‌های متعدد مشتریان به مراجع قضایی و تحصن‌ها و تجمع‌های گاه و بی گاه معترضین همراه بود. با توجه به ماهیت آراء و احکام صادره بر علیه سایپادیزل، بیم ورشکستگی و تعطیلی شرکت بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شد. لکن، با اهتمام جمعی و تلاش‌های گسترده و شبانه‌روزی تمام کارکنان خدوم و زحمتکش شرکت، مذاکرات مستقیم با مشتریان و همچنین حمایت‌های بی شائبه گروه سایپا و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، شرایط بحرانی تعدیل شد، به طوری که امروز شاهد کاهش 70 درصدی تعهدات معوق نسبت به سال 1398 هستیم که سهم قابل توجهی از این کاهش در سال جاری صورت گرفته است. پیش بینی می‌شود، با اجرای طرح‌های جایگزین و مذاکره و رایزنی با سایر حواله‌داران، تعداد تعهدات معوق تا پایان سال به صفر یا حداقل ممکن برسد که این امر منجر به رفع محدودیت‌های بازرگانی، مالی و حقوقی شرکت سایپادیزل خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان