بازدید 12037
۱

نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار بالاخره به مجلس هم رسید!

پس از اینکه چندی پیش برخی از رسانه ها از معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس خبر داده بودند و سخنگوی هیئت رییسه این موضوع را رد کرده بود امروز سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از معرفی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کسب رأی اعتماد به مجلس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸ 06 September 2022

نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار بالاخره به مجلس هم رسید!

تابناک _ پس از اینکه چندی پیش برخی از رسانه ها از معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس خبر داده بودند و سخنگوی هیئت رییسه این موضوع را رد کرده بود امروز سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از معرفی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کسب رأی اعتماد به مجلس خبر داد.

سیدنظام‌الدین موسوی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی تصریح کرد: دولت در نامه‌ای زاهدی‌وفا سرپرست فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به عنوان وزیر پیشنهادی برای تصدی امور این وزارتخانه به مجلس معرفی کرد.

وی افزود: در اولین جلسه علنی مجلس فرآیند امور برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد.

طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، پس از معرفی وزیر پیشنهادی و اعلام وصول آن در جلسه علنی مجلس، حداقل 10 روز پس از اعلام وصول نامه وزیر معرفی شده، جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی در صحن مجلس برگزار می‌شود.

زاهدی وفا متولد 1342 در تهران و معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور بوده است.وی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترای اقتصاد است.

ریاست دانشکده اقتصاد و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق(ع)، عضویت در شورای‌عالی و ریاست اندیشکده اقتصاد مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، معاونت امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت نهم، نماینده وزارت اقتصاد در شوراها و کمیسیون‌های تخصصی شورای‌عالی تحقیقات و فناوری، شورای اقتصاد، شورای پول و اعتبار و شورای‌عالی انرژی، عضویت در کارگروه ویژه نفت، شورای‌عالی توسعه صادرات غیرنفتی و ستاد تنظیم بازار، عضویت در شورای‌عالی دفاع و تأمین اجتماعی، عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، ریاست هیئت مدیره هلدینگ صنایع نوین و ریاست هیئت مدیره رایتل از جمله سوابقی است که در کارنامه کاری وی به چشم می‌خورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
خداکنه نشه و رد بشه این اصلا به درد ما کارکنان اداره تعاون و کار هم نمیخوره چه برسه به کسانی دیگه وزیری که به رفا کارمندان خودش رحم نکنه چه انتظاری ازش دارین
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی