بازدید 4036

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌جنوبی تهران

کد خبر: ۱۱۳۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ 05 September 2022

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، صاف و کمی ابری و گاهی نیمه‌ابری و در نیمه‌جنوبی استان وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف گاهی کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

برای سه شنبه تا چهارشنبه (۱۵ و ۱۶ شهریور) نواحی شرق و شمال شرق استان به‌ویژه ارتفاعات گاهی نیمه‌ابری تا تمام ابری با احتمال رگبار پراکنده و در برخی ساعات وزش باد شدید همچنین تا روز پنجشنبه (۱۷ شهریور) به‌ویژه در ساعات عصر و اواخر وقت درنیمه‌جنوبی استان گاهی وزش باد شدید با احتمال گردوخاک موقت مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۵ شهریور) صاف وهمراه با غبارصبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۱۶ شهریور) کمی ابری ودر بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر