بازدید 11997

اعترافات وحشتناک زنی که بهار ۳ ساله را کشت

کد خبر: ۱۱۳۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 01 September 2022

زن جوانی که دختر سه ساله اش را از پشت بام طبقه چهارم ساختمان محل سکونتش پایین انداخت و او را به طرز دلخراشی کشت، روز گذشته در اعترافاتی وحشتناک مدعی شد تحت تاثیر مطالعه کتابی ازیکی از نویسندگان ایتالیایی قرار گرفته و در صفحه آخر آن به پوچ گرایی رسیده است!

به گزارش خراسان، صبح بیستم خرداد گذشته خبر وحشتناک سقوط یک دختر سه ساله از پشت بام ساختمانی در منطقه کوهسنگی مشهد، اهالی محل را هراسان از خانه هایشان بیرون کشید. این خبر تلخ دل ها را تکان داد و لحظاتی بعد دهان به دهان پیچید. نیروهای امدادی با تماس ساکنان محل، آژیرکشان به محل وقوع حادثه رسیدند اما دخترک در دم جان باخته بود و علایم حیاتی نداشت.

طولی نکشید که نیروهای انتظامی هم از راه رسیدند و با حفظ صحنه سقوط دختر 3 ساله، درحالی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند که مادر کودک با چهره ای آشفته و چشمانی خیره از پله های ساختمان پایین آمد. دقایقی بعد با حضور قاضی «محمود عارفی راد»، بررسی های تخصصی و قضایی درباره چگونگی سقوط دخترک از پشت بام آغاز شد اما قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب در همان نگاه اول به دیوار کوتاه پشت بام، بی درنگ دستور دستگیری مادر 32 ساله «بهار» را صادر کرد چرا که کودک مذکور نمی توانست از دیوار «دورچین» پشت بام بالا رود و ماجرا رنگ و بوی جنایت داشت. در همین حال مقام قضایی با طرح چند سوال اعتراضی و براساس تجربیات قضایی، دریافت که مادر بهار سه ساله به دلیل اختلافاتی که با همسرش دارد، دست به جنایتی هولناک زده است.

در حالی که زن 32 ساله در میان اظهارات خود به قتل دخترش اعتراف کرد، قاضی «عارفی راد» دستور انتقال وی به بیمارستان روان پزشکی مشهد را صادر کرد و بدین ترتیب تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به سرپرستی سرهنگ نوریان (افسر وقت جنایی آگاهی) آغاز شد. بررسی های مقدماتی حاکی از آن بود که زن جوان از حدود شش سال قبل با همسرش که از اعضای کادر درمانی یکی از بیمارستان های مشهد است، ازدواج کرده اما در ادامه زندگی مشترک دچار اختلافات خانوادگی شده و حتی تا مرز طلاق پیش رفته اند.

در اثنای همین روابط سرد عاطفی ناگهان زن جوان تصمیم به قتل دخترش گرفته و او را درحالی که خواب بوده، از پشت بام طبقه چهارم ساختمان به پایین پرت کرده است. ادامه گزارش روزنامه خراسان حاکی است وقتی معاینات و بررسی های پزشکی نشان داد که زن جوان دچار بیماری های روانی نیست، او با دستور قاضی ویژه قتل عمد راهی زندان شد تا تحقیقات قضایی در این باره تکمیل شود. به همین دلیل زن جوان پس از گذشت مدتی از این حادثه وحشتناک به محل وقوع قتل «بهار» انتقال یافت تا جزئیات این جنایت را تشریح کند.

او که به سوالات تخصصی قاضی «محمود عارفی راد» در صحنه قتل، پاسخ می داد، پس از معرفی کامل خود گفت: همسرم پرستار است و من هم در رشته کارشناسی علوم تربیتی تحصیل کردم اما از چند سال قبل اختلافاتی بین من و همسرم شروع شد. ما با هم هیچ تفاهم و سازگاری اخلاقی نداشتیم، تازه فهمیدم که در انتخابم اشتباه کرده ام و نباید با او ازدواج می کردم.

زن 32 ساله ادامه داد: آرام آرام این اختلافات خانوادگی شدت گرفت و با آن که «بهار» به دنیا آمده بود ولی من هیچ گونه شادمانی را در خودم احساس نمی کردم، در واقع به زنی افسرده و گوشه گیر تبدیل شدم تا حدی که روابط سردی بین ما حکمفرما شد و زمزمه های طلاق و جدایی در میان گفتارمان پیچید.

خلاصه کار به جایی رسید که دیگر از هم طلاق عاطفی گرفته بودیم و در اندیشه طلاق رسمی زندگی می کردیم.

متهم این پرونده جنایی ادامه داد: در همین روزها من به «کافه های کتاب» می رفتم، جایی که کتاب هایی را برای مطالعه امانت می دادند و گاهی نیز به نقد و تجزیه و تحلیل مطالب کتاب می پرداختم. در یکی از این روزها بود که کتابی را که نویسنده آن یک خارجی است به امانت گرفتم(اشاره وی به کتابی از اوریانا فالاچی نویسنده ایتالیایی است).

با مطالعه آن کتاب به پوچی رسیدم و این که اصلا برای چه زندگی می کنیم؟ هرچه به صفحات آخر کتاب نزدیک تر می شدم این افکار و احساس بیهودگی در وجودم بیشتر ریشه می دواند و آن نوشته ها را با زندگی خودم در هم می آمیختم و از سوی دیگر هم به آینده دختر سه ساله ام می اندیشیدم که پس از من یا طلاق، چه سرنوشتی پیدا می کند! چگونه می تواند در میان این همه پوچی و بیهودگی به زندگی خود ادامه دهد؟ این بود که در آخرین صفحه کتاب تصمیم خودم را گرفتم و مطالبی را وصیت گونه در صفحه آخر آن نوشتم که ...

زن جوان اشک هایش را پاک کرد و ادامه داد: روز حادثه «بهار» در خواب بود، نگاهی به چهره زیبایش انداختم و بلافاصله او را به همان صورت خواب آلود در آغوش گرفتم و به پشت بام بردم!در یک لحظه او را از پشت بام طبقه چهارم به پایین پرت کردم و سپس از همان بالا به پیکر غرق در خون دختر کوچکم نگاهی انداختم که با همین یک نگاه، در یک لحظه دچار شوک شدم و از مرگ خودم ترسیدم چرا که قبل از آن تصمیم داشتم بعد از مرگ دخترم، خودم را نیز از این زندگی پوچ و بی هدف خلاص کنم! آن روز قصد خودکشی داشتم ولی از شدت ترس نتوانستم تصمیم خودم را عملی کنم! بعد از آن هم که با صدای سقوط پیکر دخترم به داخل حیاط، همسایگان از راه رسیدند و ...

در پی اعترافات وحشتناک زن جوان، دستور پایان بازسازی صحنه جنایت از سوی قاضی ویژه قتل عمد مشهد، صادر و متهم به فرزندکشی، دوباره روانه زندان شد تا این پرونده نیز دیگر مراحل دادرسی را طی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان