بازدید 5792

ترافیک خودرو در مبادی ورودی به مازندران سنگین شد

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در مبادی ورودی به این استان را در زمان حاضر سنگین و نیمه سنگین اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ 25 August 2022

به گزارش «تابناک»، سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل دو راهی شهرستانک تا نسا و حدفاصل گچسر و محدودهای مجلار و میانک ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک خودرو در آزاد راه تهران شمال محدود شهرستانک را سنگین اعلام کرد.

سرهنگ جهان تاب گفت: در مسیر جنوب به شمال جاده هراز در محدوده های شاهاندشت، بایجان و سه راهی چلاو و همچنین مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه ترافیک خودرو در زمان حاضر نیمه سنگین است.

وی از آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه تا روز جمعه دوم تا چهارم شهریورماه خبر داد و اعلام کرد که جاده هراز و کندوان روز جمعه یکطرفه می‌شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

سرهنگ جهان‌تاب محدویت های ترافیکی در جاده های ارتباطی مازندران را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه پنجم شهریور ماه از محورهای کرج، چالوس، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و فقط موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک اجازه تردد دارند.

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه چهارم شهریورماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همانروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه مورخ چهارم شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد کلیه کامیون‌ و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه دوم شهریورماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم همین ماه از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها است و در صورت عادی بودن وضعیت ترافیک عادی، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار