بازدید 10554

با این روش در 3 ثانیه خلافی خودرو و موتورتان را استعلام و پرداخت کنید!

کد خبر: ۱۱۳۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ 21 August 2022

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید و فروش وسایل نقلیه، افراد به آن بر می خورند، پرداخت خلافی های خودرو می باشد. گاهی اوقات پیش می آید که افراد از مقدار خلافی های خودرو خود مطلع نیستند و به همین خاطر اقدام به پرداخت این خلافی ها نمی کنند و در نهایت مجبور می شوند که مبلغ زیادی را به عنوان خلافی خودروهایشان پرداخت نمایند.

شاید در بعضی از مواقع در این خصوص پیامک تخلف و یا پیامک اخطار روی تلفن همراهمان دریافت کرده باشیم ولی ممکن است از تعداد زیادی از این تخلفات بی‌اطلاع باشیم.

با این روش در 3 ثانیه خلافی خودرو و موتورتان را استعلام و پرداخت کنید!

خوشبختانه، شما می توانید با کمک روش های استعلام خلافی خودرو که به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود، مراحل مربوط به استعلام خلافی خودرو و پرداخت خلافی خود را انجام دهید و از وضعیت و هزینه های مربوط به خلافی های وسیله نقلیه خودتان مطلع شوید.

استعلام خلافی با اپلیکیشن پی پاد

اپلیکیشن  پِی‌پاد  | کیف پول همراه پاسارگاد، خدمتی جدید از شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد است؛ که با قابلیت‌‏های متنوع خود، به کاربران این امکان را می‏‌دهد تا بتوانند در لحظه، ریز تا درشت خلافی خودرو و موتورشان را استعلام بگیرند و به راحتی فقط در چند مرحله با پرداخت آنلاین، خلافی خود را صفر کنند.

در اپلیکیشن پِی‌پاد شما علاوه بر پرداختی عوارض و خلافی خودرو و موتور خود می‌توانید از سایر خدمات پرداختی جذاب آن نیز استفاده کنید.

یکی از خدمات جذاب پِی‌پاد که آن را از سایر اپلیکیشن‌های پرداخت متمایز می‌کند، امکان انتقال اعتبار کیف پول پِی‌پاد به کیف پول دیگران بدون کارمزد و نیاز به داشتن شماره کارت دیگران است. یعنی در واقع شما تنها با داشتن شماره دوستانتان، تنها در چند ثانیه می‌توانید اعتبار کیف‌ پولتان را به کیف پول آن‌ها انتقال دهید. فقط شرط لازم برای این موضوع این است که از دوستانتان بخواهید که اپلیکیشن پِی‌پاد را نصب کند.

خدمات اپلیکیشن پِی‌پاد به قدری کامل است که می‌تواند شما را از داشتن سایر اپلیکیشن‌های پرداخت بی‌نیاز کند. از جمله این خدمات می‌توان به فروش سهام عدالت، استعلام و پرداخت تمامی قبوض، خلافی و عوارض آزادراهی، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی، خرید بلیت سفرهای همزمان گروهی، پرداخت کرایه تاکسی و ... اشاره کرد. برای دیدن تمامی خدمات و نصب اپلیکیشن پِی‌پاد به این لینک مراجعه کنید.

همین امروز پی پاد را در کافه‌بازار جستجو کنید و آن را نصب کنید تا از جوایز متنوع آن بهره‌مند شوید.

https://cafebazaar.ir/app/com.etick.mobilemancard

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان