بازدید 8656
۱
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

احتمال یک سناریو برای قطع و خشکاندن درختان تهران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر استفاده از ظرفیت قوه قضاییه برای برخورد با موضوع قطع و خشکاندن درختان گفت: احتمال دارد این موضوع در تهران به صورت یک سناریو باشد.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ 20 August 2022

 


به گزارش تابناک، پرویز سروری در جمع خبرنگاران در خصوص تکرار موضوع قطع و خشکاندن درختان در تهران گفت: ما هم نگرانی‌هایی در خصوص قطع و خشکاندن درختان در سطح شهر تهران داریم. بی‌تردید یکی از دغدغه‌ها و مسائل مهم تهران موضوع آلودگی هوا است؛ لذا گسترش و توسعه فضای سبز می‌تواند در این حوزه بسیار اثرگذار باشد.

او افزود: قطعا در خصوص توسعه فضای سبز این طور نیست که هر زمانی که تصمیم گرفتیم درختی بکاریم و فردی آن درخت را رشد کند. قطعا رشد یک درخت به زمان زیادی نیاز دارد و باید ظرفیت‌های تنفسی تهران را علاوه بر توسعه، حراست و نگهداری کنیم.

 

نایب رئیس شورای شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص قطع درختان در پایتخت و تکرار آن در روزهای گذشته گفت: می‌توان این ذهنیت و نگرانی را نیز داشته باشیم که احتمال دارد دست‌های پنهانی به دنبال تکرار این موضوع در تهران باشند و قطع و خشکاندن درختان یک سناریو باشد.

او تأکید کرد: بی‌تردید قطع و خشکاندن درختان جرایم سنگینی را به همراه دارد و در این مسیر از ظرفیت قوه قضاییه استفاده خواهیم کرد و تمام راهکارها شامل راهکارهای سلبی و ایجابی را برای جلوگیری از تکرار این موضوع به کار خواهیم گرفت.

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
آقا جان هیچ دست پنهانی نیست ! درخت برای ادامه حیات به سه عامل آب و هوا و تغذیه نیاز دارد !
بغیر از بعضی معابر عمومی که آب روان در جویها دارند و اماکنی که توسط شهرداری ها آبیاری می شوند بقیه درختها توسط مردم آبیاری و کوددهی می شوند ، در این یکی دوسال احیر پیامک های شداد و غلاظ سازمان آب مبنی بر جلوگیری از مصرف زیاد را ندیده اید ؟ تهدید به قطع آب گران کردن و . . . بنده مقابل منزل مسکونی بیش از سی سال است که 5 درخت چنار و یک درخت افرا کاشته ام داخل حیاط هم هفت اصله درخت مثمر دارم فکر میکنید این دوازده درخت ماهیانه به چند لیتر آب نیاز دارند ؟ یا باید از تهدیدها ترسید و دستورات آقایان را اجرا کرد یا درختان بی پناه را به امان خدا رها کنیم !
اشکال شما و مدیریتتان در اینست که همه چیز را از دریچه منافع و کم کاریها و بقول امروزیها ترک فعل های خودتان می بینید !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل