بازدید 10578

درگیری بر سر تصاحب موتورسیکلت به جنایت انجامید

کد خبر: ۱۱۳۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴ 16 August 2022

جوان 30 ساله ای با ضربات چاقوی افراد ناشناس در مشهد به قتل رسید.

به گزارش خراسان، این حادثه بامداد پنج شنبه گذشته زمانی لو رفت که کارکنان بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد خبر مرگ جوانی را به پلیس گزارش دادند که با ضربات چاقو مجروح شده و توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافته بود. عقربه های ساعت 4 بامداد را نشان می داد که قاضی ویژه قتل عمد مشهد عازم بیمارستان شد و به تحقیق در این باره پرداخت.

بررسی های قضایی حاکی از آن بود که مرد 30 ساله مجهول الهویه را نیروهای اورژانس از خیابان رسالت 120 به مرکز درمانی منتقل کرده اند.

ادامه بررسی ها با حضور کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به محل درگیری کشید و بدین ترتیب با دستورات ویژه قاضی «محمود عارفی راد» شناسایی عامل یا عاملان جنایت به صورت میدانی ادامه یافت.

تحقیقات کارآگاهان که با نظارت سرهنگ سلطانیان (رئیس اداره جنایی آگاهی) همراه بود نشان داد که چند جوان به خاطر تصاحب یک دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر درگیر شده اند که در این میان جوانی 30 ساله با ضربات چاقو به سروسینه کشته شده است.

ساعاتی بعد با شناسایی هویت مقتول، بررسی های پلیس با راهنمایی های قضایی برای دستگیری عاملان این درگیری مرگبار در حالی آغاز شد که هویت نزاع کنندگان نیز با رصدهای اطلاعاتی پلیس لو رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر