بازدید 69864

چگونه به رشد و تقویت موهای خود کمک کنیم

کد خبر: ۱۱۳۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ 15 August 2022

چگونه به رشد و تقویت موهای خود کمک کنیم

روغن کنجد مشتق شده از دانه‌های کنجد‌، قدیمی ترین روغنی است که بشر تاکنون از آن استفاده کرده است.

دانه‌های کنجد به قدری ارزشمند هستند که اسطوره‌های هند باستان از آن به عنوان نماد جاودانگی یاد می‌کنند!

روغن کنجد چیست؟

روغن کنجد یا Gingelly Oil یک روغن گیاهی است که از دانه های کنجد به دست می آید. دانه های کنجد عمدتاً در آفریقا و برخی از مناطق شبه قاره هند کشت می شوند. وقتی این دانه ها می رسند، پوسته بیرونی آنها می ترکد. سپس روغن از این دانه ها با روش های فشار دادن یا برشته کردن استخراج می شود.

روغن کنجد فشرده سرد چیست؟

روغن کنجد که با روش پرس به دست می آید به روغن کنجد فشرده سرد معروف است. رنگ آن زرد کم رنگ است و نسبت بیشتری از اسیدهای چرب دارد که ارزش آن را نسبت به سایر انواع روغن کنجد بیشتر می کند. ماده ای به نام سزامولین که در روغن کنجد وجود دارد از اکسید شدن آن جلوگیری می کند و ماندگاری طولانی تری برای آن به ارمغان می آورد.

روغن کنجد فشرده سرد همچنین منبع عالی ویتامین E است که یک آنتی اکسیدان طبیعی است. همچنین سرشار از مواد مغذی دیگر مانند روی، مس، منیزیم، کلسیم و آهن و همچنین ویتامین B-6 است. این ترکیبات اثرات محافظتی، مغذی و سم زدایی را برای پوست و موهای آسیب دیده ایجاد می کنند. غلظت بالای اسیدهای چرب امگا ۶ موجود در روغن کنجد فشرده، خاصیت مرطوب کنندگی این روغن را به همراه دارد و آن را به یک روغن ماساژ ایده آل تبدیل می کند.

هر دانه کنجد انبار بسیاری از مواد مغذی است که خواص ضد باکتریایی، ضد ویروسی و ضد التهابی آن را برای روغن فراهم می‌کند. روغن کنجد به دلیل فواید بی‌شماری که برای سلامتی دارد، به بخشی ضروری از سبک زندگی برای بسیاری تبدیل شده است. روغن کنجد که به عنوان یکی از سالم ترین روغن های پخت و پز محبوب است، همچنین یک محصول آرایشی موثر است که مشکلات پوست و مو را بهبود بخشیده و درمان می کند.

روغن کنجد برای ماساژ سر

هفته ای یکبار ماساژ دادن روغن کنجد روی پوست سر، پوست سر را تغذیه می کند و تعادل طبیعی و درخشندگی مو را باز می گرداند.

اگرچه کاربردهای متعددی از روغن کنجد وجود دارد، در این مقاله مزایای استفاده از روغن کنجد برای مو را بررسی خواهیم کرد. اگر در مورد استفاده از روغن کنجد برای مو چیزی نشنیده اید، ممکن است سوالات زیادی در مورد این روغن داشته باشید.

چگونه به رشد و تقویت موهای خود کمک کنیم

آیا روغن کنجد برای مو مفید است؟

با وجود طیف گسترده ای از روغن های مو موجود در بازار، ممکن است تعجب کنید که آیا روغن کنجد حتی برای مو مفید است؟ برای پاسخ به این، اجازه دهید به ترجمه یک قطعه محبوب موسسه پوست و موی آیورودا در هندوستان که در مورد ماساژ روغن کنجد برای مو صحبت می کند، مراجعه کنیم.

«کسی که روغن کنجد را مرتباً روی سرش می‌مالد، دچار سردرد، طاسی، سفیدی مو یا ریزش مو نمی‌شود. سلامت مو و پوست سر او به طور خاص افزایش یافته است. موهایش سیاه، بلند و ریشه دار می شود. مالیدن روغن کنجد روی سر باعث خواب سالم و شادی می شود.

چگونه به رشد و تقویت موهای خود کمک کنیم

ترکیب با روغن‌های دیگر

تجربه وتحقیق ده ساله کارشناسان پوست و موی شرکت روغن طلای آسیا بر روی انواع روغن‌های گیاهی، نشانگر تاثیر مضاعف ترکیب انواع روغن‌های گیاهی با هم برای اهداف مختلف در ترمیم پوست و مو می‌باشد ، روغن کنجد با تمام خواص بی‌نظیرش بدلیل بافت سنگینی که دارد براحتی جذب پوست سر و فولیکول‌های مو نمی‌شود ، روغن کنجد زمانی که در ترکیب مناسب و تحقیق شده با روغن آرگان و هسته انگور قرار می‌گیرد ، به راحتی به بافت های میانی پوست نفوذ کرده و تاثیرات چند برابری در رشد و ترمیم مو خواهد گذاشت، شرکت روغن طلای آسیا محصولی منحصر بفرد با نام روغن آرگان مو۱ را با اسانس گیاهی ماندگار و دلنشین برای ترمیم مو‌های آسیب دیده از رنگ و مواد شیمیای در زمان دکلره ، رشد و تقویت تارهای مو ضعیف تولید و در بسته بندی های ۱۰۰ میل ارائه می‌نماید ، روغن آرگان مو ۱ با فرمول استثنای روغن آرگان ، روغن کنجد ، روغن هسته انگور و روغن نارگیل یک ترمیم‌گر فوق العاده برای مو‌های شما می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی با کارشناسان پوست و موی ما تماس بگیرید .۰۲۱۸۸۶۶۳۹۶۳ پیج اینستاگرام arganole_

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی