بازدید 7180

قتل در اراک، دستگیری در مشهد

کد خبر: ۱۱۳۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴ 11 August 2022

عاملان قتل مرد جوان در خیابان هپکوی اراک با ردیابی‌های یک ماهه پلیس و عملیاتی گسترده در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش ایران، ساعت 22 چهارشنبه 15 تیر در خیابان هپکو منطقه بلوار قدس شهرستان اراک یک دستگاه موتورسیکلت با تهدید اسلحه راه یک خودرو پژو 206 را سد کرد و پس از تیراندازی به سمت سرنشینان خودرو راننده به قتل رسید و یکی از سرنشینان مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ محمود خلجی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی درخصوص این حادثه گفت: در پی تیراندازی راکب یک دستگاه موتورسیکلت به سمت سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 206 و قتل راننده اقدامات اطلاعاتی و بررسی ویژه، برای دستگیری متهمان آغاز شد.

بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی درخصوص شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت در اراک اظهار داشت: قاتلان فراری خیابان هپکوی اراک روز عاشورا در یک عملیات غافلگیرانه در مشهد دستگیر شدند. با تحقیقات صورت گرفته دو نفر قاتل با هویت‌های «محمد» و «مهدی» شناسایی و پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد در مشهد به سر می‌‌برند.

بنابراین با اخذ نیابت قضایی، تیمی از مأموران پلیس آگاهی برای دستگیری اعزام و پس از 48 ساعت کار شبانه روزی در تاریخ 17 مردادماه مصادف با روز عاشورا و با وجود مأموریت انتظامی برقراری امنیت عزاداران حسینی در استان، تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به استان خراسان رضوی اعزام و متهمین در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه متهمان از این جنایت ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر