بازدید 5804

دستبرد به اموال فروشگاه زیر دوربین های خاموش!

کد خبر: ۱۱۳۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ 11 August 2022

سجادپور- جوانی که با خاموش کردن دوربین های مدار بسته فروشگاه به اموال صاحبکارش دستبرد می زد پس از حدود دو سال سرقت لو رفت.

به گزارش خراسان، چند روز قبل فردی با مراجعه به ماموران کلانتری آبکوه مشهد، مدعی شد جوانی که به عنوان فروشنده در مغازه اش کار می کند، مقدار زیادی از اموال فروشگاه را ربوده است. به دنبال شکایت مال باخته و با صدور دستوری از سوی سرهنگ ابراهیم خواجه پور (رئیس کلانتری آبکوه) گروهی از نیروهای تجسس ماموریت یافتند تا ماجرای سرقت های مورد ادعای شاکی را زیر ذره بین تحقیقات نامحسوس ببرند.

بنابراین ماموران انتظامی با هماهنگی‌های قضایی عازم بولوار جانباز شدند و فروشنده خونسرد را در حالی دستگیر کردند که مشغول تنظیف فروشگاه بود.با انتقال فروشنده به مقر انتظامی، بازجویی های تخصصی از وی زیر نظر سروان آغاز و مشخص شد که او اموال سرقتی را با یک دستگاه پراید حمل می کند. این جوان متهم که تلاش می کرد خود را بی گناه جلوه دهد وقتی در برابر اسناد و مدارک موجود قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و راز سرقت هایش را برملا کرد.

او گفت: به خاطر وضعیت فروشگاه، و نیاز مالی که داشتم از حدود دو سال قبل به آرامی سرقت ها را شروع کردم و هر بار مقداری لباس را در حالی درون خودرو می گذاشتم که دوربین های مدار بسته را خاموش می کردم و سپس آن ها را به دختر خاله ام تحویل می دادم که به صورت خانگی به آشنایان و همسایگانش می فروخت.

در پی اعتراف متهم، بلافاصله نیروهای تجسس با صدور دستوری از سوی قاضی فرهمندنیا (جانشین معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) وارد عمل شدند و دختر خاله متهم را نیز در منطقه جلال آل احمد به دام انداختند.

این زن جوان در حالی که بیان می کرد از سرقتی بودن لباس ها اطلاعی نداشت به نیروهای تجسس کلانتری آبکوه گفت: از حدود دو سال قبل مسعود برایم لباس می آورد و من تاکنون بیش از 100 میلیون تومان به وی پول داده ام. بررسی های بیشتر در این باره ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار